Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****NELIAPILAT*****

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin minäkin ilmottautumaan, vaikka viikkoja just ja just kasassa 5 (5+0 tänään). Tämä raskaus oli totaali yllätys, niin kuin edellinenkin :)

Vanhemmat lapset on -02, -05 ja -06 eli vipinää täällä riittää.

Soittelin jo neuvolaan, koska edelliset lapset on syntyneet sektiolla ja kolmannen leikkauksen yhteydessä oli puhetta, että ei mielellään enää raskaaksi. Kohtu oli tuolloin ohentunut aika paljon. Nyt lääkäri onnitteli ja sanoi, että seuraillaan vähän tarkempaan.

Mua jostain syystä pelottaa ihan kamalasti tämä raskaus tai lähinnä jaksaminen pienen kanssa. Aikaisemmin ei ole ollut mitään tällaisia tunteita. Oon varmaan jo vanhaksi tulossa :)

Vierailija
42/104 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, Sirppana, että ultrassa oli kaikki hyvin. :) Itseänikin välillä vähän "kalvaa" tämä oireettomuus, mutta toisaalta minulla tuntuu olevan taipumus helppoihin raskauksiin. Koskaan en ole voinut huonosti tms. Liitoskivut kyllä on aina iskeneet aika varhain, joten sitä riemua odotellessa. Ja AINA tämä on alkuraskaudessa ollut juuri tälläistä; kun ei ole konkreettisia todisteita siitä, liikkeitä yms, että tuolla kohdussa kukaan kasvaa niin välillä iskee uskon puute. Toisaalta alavatsa on pyöristynyt jo ihan selvästi ja repäisykipuja toisaan tuntuu, väsyttää, nälättää ja tissejä vihloo, joten ihan täysin oireettomaksi en voi itseäni väittää. Toki tuulimunaahan ym. ei voi tarkistaa muuta kuin ultralla, joten eihän sitä koskaan tiedä, mutta toivon ja luotan siihen että kaikki on kuitenkin hyvin. Toisaalta kun takana on kolme ongelmitta sujunutta raskautta niin lähtökohta on se, että eiköhän tämäkin suju hyvin, mutta sitten taas toisaalta sitä tulee mietittyä, että voiko sitä omalla kohdalla olla niin hyvä tuuri, että tosiaan tämä neljäskin menisi hyvin kun kuitenkin keskenmenot yms. ovat niin yleisiä. Vaikea selittää, ihan kahtiajakoinen tunne välillä, mutta enimmäkseen positiivisella ja luottavaisella mielellä olen.

En kyllä minäkään yhtään muistanut, että ollaan oltu Sirppanan kanssa Kotiloissa samaan aikaan. :)

Tervetuloa Darya joukkoon! Hyvä, että on tieto neuvolassa kohdun ohenemisesta, joten sitä voidaan sitten seurata tarkemmin. Jos et kerran totaalikieltoa raskaudelle saanut viime sektion kohdalla, niin luulisin, ettei kohtu silloin ihan hälyyttävän ohut ole ollut. Varmasti olisivat painokkaammin kehoittaneet hankkimaan kunnon ehkäisyn.

Lyydialla jaksuja. Toivottavasti tuo pahoinvointi alkaa helpottaan.

adalat 7+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darya: Lisäsin sinut listaan. Kun tiedät lasketunajan niin lisätään sekin sinne ja jos haluat paikkakuntaa tms muuta lisätä niin kerrot vaan. Hyvä, että sinulla tilannetta seurataan kohdun osalta tarkemmin. Mikäs on muuten yleensä se sallittu määrä sektiolla synnyttää vai onko se vaan henkilö kohtainen mitä kohtu kullakin kestää?

Adalat: Meillä ajatukset kohtaa melko lailla. Minullakin ajatus meni sitä rataa, että olen ollut onnekas kolmen odotuksen suhteen ja epäilin, että ei voi olla niin hyvä tuuri, että neljäskin onnistuisi ihan tosta noin vaan, mutta kyllä olo on helpottunut huomattavasti tuon ultran jälkeen. Pelottaa paljon vähemmän.

Lyydia: Alkaako olo yhtään helpottamaan? Viikkoja alkaa olemaan kasassa niin, että kohta luulisi helpottavan. Toivotaan parasta.

ON: Mulla oli tänään eka neuvola ja voi sitä pettymystä kun sanoi, että nykyisin tehdään sokerirasitus kaksi kertaa. Yöks. Mua niin inhottaa ja oksettaa se sokeri litku. Saas nähä miten sen nielemisestä taas selviää.

Jotain muitakin uusia juttuja oli tullut sitten edellisen raskauden. On se hassua, että vaikka vuoden välein lisääntyis niin aina on jotakin uusia juttuja. =) Mutta siis hyvä olo tila jatkuu edelleen. Välillä väsyttää, mutta ei juuri muuta.

Sirppana rv 9+1

Vierailija
44/104 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla ollaan edelleen, mutta olo on vähän helpottanut...tai siis pahoinvointi. Enää ei tarvitse oksentaa. Edelleen ruoan laittaminen ja ruokakaupassa käyminen on aikas tuskaa. Väsymys on edelleen aivan hirveä ja toisinaan olo toooodella vetämätön. Pikkuhommia jaksaa tehdä ja sitten pitää taas huilata. Mutta eiköhän tämä tästä hiljalleen ala iloksi muuttua:)

Massu on alkanut kasvamaan ja kohta täytyy/saa varmaan siirtyä äippähousihin:) Onneks mulla on jemmassa muutamat kirpparilta ostetut. Ens vkon perjataina on sitten nt-ultra...jännittää!!!

Sirps: Mäkin joudun sokerirasitukseen kaks kertaa kun kahdessa edellisessä raskaudessa oli diabetes. Ne lykkäs mulle jo nyt niitä lappuja kouraan, mutta sanoin, etten pysty vielä olemaan syömättä niin kauaa... muutaman viikon päästä pitäis yrittää sinne ekaan mennä. Viime raskaudessa narahdin heti siinä ekassa... Nyt toivon, että painonpudotus olis auttanut...et jos ei vaikka diabetestä tuliskaan!?!?

Tervetuloa Darya:)

Mitäs Adalatille kuuluu?

Lyydia rv 11

Vierailija
45/104 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että Lyydialla on olo jo vähän parempi! Pääset sinäkin sitten nauttimaan raskaudesta kun ei mene ihan sängynpohjalla maatessa.

Minulla on tänään ensimmäinen neuvola. Eihän siellä mitään ihmeellistä taas tapahdu, mutta voi tulla noin muuten ihan mielenkiintoinen reissu kun pitää kaikki ipanat raahata mukaan. Siksi olikin pakko jo lapsille paljastaa raskaus kun suureen ääneen ihmettelivät miksi äiti menee neuvolaan. Innoissaan olivat uutisesta. Pienimmäinen olisi halunnut vauvan nyt heti meille.

Minulla on alavatsa turvonnut niin, etteivät tiukimmat housut enää mene päälle tuntumatta tosi inhottavilta. Ehdin vaan jo hävittää ne astetta löysemmät farkut, joita olen synnytyksen jälkeen käyttänyt kun ei nuo omat ole kunnolla mahtuneet, joten ihan suosiolla olen pariin otteeseen jo vetäissyt äitiysfarkut jalkaan. Noin muutoin olo on etisenlainen. Ainoastaan minulle tuttu riesa, verenpaineen heittely, on ilmaantunut. Minulla on aina alhaiset paineet ja raskausaikana laskevat edelleen, joten varovainen saa olla kun pystyyn nousee, muuten silmissä mustenee.

adalat rv 8+6

Vierailija
46/104 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut kirjoitella, olen ihan kamalan väsynyt. Illalla kun pääsen töistä, kaadun suoraan sänkyyn. Onneksi mies on hoitanut muksuja todella kiitettävästi.

Edellisissä raskauksissa olen oksentanut alusta loppuun ja ihan koko ajan. Vähänkin jos maha on tuntunut tyhjältä, on saanut mennä halailemaan pönttöä. Nyt jostain syystä on paljon parempi olo.

Sippana: LA on todennäköisesti 13.2.11. Minä olen 29v. ja mies 36v. Täällä päin mennään noiden sektioiden kanssa tilanteen mukaan. Tosin mulla kolmannen raskauden yhteydessä sanottiin, että ei enää lapsia mielellään. Eivät sitten kuitenkaan antaneet minulle sterilisaatiota vuosi kolmannen lapsen syntymästä.

Tämä lapsi siis on täysin yllätys, tai niin yllätys, kun se aikuisille ihmisille voi olla. Ensin olin ihan paniikissa, mutta kait se neljäs menee siinä missä kolmekin :)

Me ei olla kerrottu raskaudesta vielä oikeastaan kenellekkään. Ajattelin, että ekan ultran jälkeen kerrotaan, jos uskalletaan. Tiedän jo vanhempieni reaktion, ovat ihan kauhuissaan. Heille asian kertominen jännittää ja paljon. Muille ei niinkään.

Darya rv 6+2 (jos laskin oikein)

Vierailija
47/104 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

la 19.1. lapset -01P, -02T, -07T.

Jännää miten se reilu vuosi sitten tapahtunut keskenmeo vaikuttaa tähänkin raskauteen. Jotenkin vieläkin odotan, alkaakohan taas vuoto. Muissa raskauksissa ei ole ollut vuoto-ongelmia, eikä tässäkään vielä.

Meille tämä neljäs on viimeinen. Olen jo 42 ja tämä alkuraskaus on vaan vahvistanut päätöstä siitä, että ei enää raskaaksi. Väsymys ja yökkiolo (vaikka en oksenna) tekee olon niin tylsäksi, vaikea innostua isompien kanssa mistään.

Vain mieheni ja yksi kaukana asuva hyvä ystäväni tietävät enkä aio kertoakaan juuri kenellekään. Huomatkoon sitten kun huomaavat. Siskoni päivitteli jo ajat sitten ajatuksiani 4. lapsesta (on hänellä itselläänkin 4), joten ei kiinnostusta kertoa. Äitini on jo kuollut ja anoppi taas on aina välillä kysellyt, onko neljäs jo tulossa. Hän tuntuu sitä odottavan (on itselläänkin 4), mutta jätän silti siihen, että saa itse huomata. Lapsille kerron ehkä syyskuussa. Viimeksi olin juuri kertonut ennen keskenmenoa ja se vähän harmitti sitten, nyt saavat hekin odottaa tietoa pitempään. Yleensä olen avoimesti kertonut, mutta olkoon tämä viimeinen salaisuus pitempään.

Hyvää kesää kaikille

Vierailija
48/104 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tervetuloa Milli ja Darya joukkoon!

Sitten heti omaa napaa: eli kävin reilu viikko sitten ekassa neuvolassa, ja siellä täti antoi la:ksi 10.2, mutta epäili itsekin että ei ole oikea aika, antoi siksi tk:hon ajan varhaisultraan. Kävin siellä tänään ja sai hyvin ja hämmentäviä uutisia. Ekaks mulla olis ollut tänään viikot neuvolan mukaan 7+6, mutta muutaman kerran mitattuaan sanoi että saa 9+1 kahteen kertaan.

Ja se ihmetyksen aihe oli sellainen pyöreä ympyrä, joka oli aika kaukana sikiöstä, näytti kuulema ruskuaispussilta. Th sanoi että hänelle tulee mieleen että olisi ollut 2 alkiota, joista vain toinen olisi lähtenyt kehittymään. Ei saanut sitä "ympyrää" kunnolla näkymään, ja sanoikin että niskapoimu-ultrassa katsovat sen tarkemmin.

Luulin että huojentais kun näkee pienen sydämen sykkivän, mutta taas sai uusia asioita mieleen pyörimään... Esim. onko keskenmenon riski kuitenkin nyt suurempi jos siellä on keskeytynyt alkio tai joku??

Nyt ei auta kun lähtee syömään. Oireita ei ole mitään muuta kuin väsy ja nälkä.

Hämmentynyt Ofelia 9+1

Vierailija
49/104 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ofelia: Mulla oli kanssa varhaisultrassa rv 8+1 sellainen ihan selvä ympyrä siellä melko lähellä vauvaa. Ihmettelin sitä mutta unohdin kysyä lääkäriltä siitä ja ei se sitä mitenkään kommentoinut joten oletin sen kuuluvan asiaan.

Mikähän se ympyrä oikein on.?

Myöhemmin lisää.

Sirppana rv 10+3

Vierailija
50/104 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille taas! Enpä olekaan ehtinyt täällä edes pyörähtää pieneen hetkeen. Ensimmäisessä neuvolassa siis kävin ja höpötystä riitti, ei mitään ihmeellistä; verikokeet yms. ensimmäisen käynnin rutiinit. Oli vaan taas kerran tuo verinäytteen ottaminen aika karmiva kokemus kun minulla on huonosti näkyvät suonet ja tasan yksi kohta, josta verinäytteen saa ihan varmasti otettua. No th-sijainen halusi väkisin katsoa vasemmasta kädestä ensin ja kaivoi ja kaivoi suonta sillä seurauksella, että vasen kyynärtaive on ihan musta vieläkin. Ärähdin siinä jo, että jos et vaihda tuohon oikeaan, jossa se yksi ainut näkyvä suoni on, nyt heti niin otan sen näytteen vaikka itse. Joudun sitten minäkin sokerirasitukseen kun ohjeet ovat muuttuneet. Kertaakaan en ole aikaisemmin joutunut/päässyt siihen, enkä vanhojen käytäntöjen mukaan tälläkään kertaa, mutta nyt sitten tulee jossain vaiheessa kutsu minullekin. Ultra-aikakin tuli postissa. 12.7. pääsen elämäni ensimmäiseen np-ultraan.

Mielenkiintoisia nuo Ofelian ultrakuulumiset. Yhtään en osaa arvata mikä se ympyrä mahtaa olla. Voihan se olla, että se ei ole "mitään" joku kaiku kohdun limakalvosta tai jotain...

adalat 10+1 (ihan niin lomatunnelmissa olen, että piti rv;t ihan laskemalla laskea, on päässyt vähän unohtumaan koko juttu)

Vierailija
51/104 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vähän taas omanapainen viesti kiireen vuoksi, mutta pakko tulla kertomaan, että meillä oli tänään nt-ultra, jossa kaikki oli tosi hienosti:)))))) Pikkuinen oli kovin vilkas ja sai meidät vanhemmat hymyilemään touhutuksellaan. Mittauksien mukaan olis ollut kolme päivää vanhempi, mutta laskettuahan ei muuteta kuin viikon heitosta.Hienosti näkyivät aivot, sydämen neljä lokeroa, munuaiset, virtsarakko, vatsalaukku, selkäranka, ehjät vatsanpeitteet jne. Olen kyllä niin onnellinen ja huojentunut. Viikon verran olen jo tuntenut pieniä muljahduksia ja nyt alan olla varma, että ne ovat liikeitä.

Ofelian pussukasta tulee mieleen ruskuaispussi, joka meillä ainakin näkyi ekassa ultrassa...mutta meilläkin se oli lähellä vauvaa...

Lyydia 12+0

Vierailija
52/104 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Milli mukaan joukkoon odottamaan neljättä. Lisäsin sinut tuonne meidän listaan.

Daryalle: sain nyt laitettua noita muutoksia listaan. =)

Kivaa kun porukkaa saadaan lisää. Uudet ovat aina tervetulleita. =)

Lyydia: Olipas ihania uutisia. Voi, että se on aina niin mahtava tunne tuossa nt ultrassa kun sen jälkeen jotenkin huokaisee helpotuksesta, että jes me tosiaan taidetaan saada tämä vauva. Tai ainakin minulle se on aina ollut jotenkin sellainen etappi, että nyt uskaltaa suhtautua odotukseen uudella tavalla. Onko sulla olo ja vointi helpottunut?

Adalat: Oi tiedän tuon verinäytteen otto tunteen. Mulla on ihan sama juttu aina noitten suonten kanssa ja pelkään jo valmiiksi koko hommaa. Kolmatta odottaessa terkka kans ronkki ja väänteli sitä neulaa niin, että oli viikon käsitaive kipeenä ja mustelmilla. Ja se ryökäle ei edes saanut sitä ja lähetti labraan. Tällä kertaa en antanut edes yrittää vaan sanoin että menen suoraan labraan koska siellä ne yleensä onnistuu hieman paremmin ja niin kävi nytkin.

Meillä näyttäs olevan ultrat vierekkäisinä päivinä. Mulla on 13.7. Ei oo enään pitkä aika siihen, jee.

Ofelia: Tiedätkö nyt sitten mikä sun la on? Jos haluat vaihtaa tuonne listaan niin kerro. =)

Nani: Sinusta ei ole kuulunut mitään kokonaiseen kuukauteen. Alkaa olemaan ikävä sinua ja olisi kiva kuulla kuulumisia. =)

Susamaria ja 3*mamma+1: Mitäs teidän elämään ja odotukseen kuuluu?

On: Nyt on kuulkaa tissit kunnolla kipeet ja hervottoman isot. Näin jo yksi yö unta, että lypsin maitoa kun oli niin kipeät. Hui hui. Vatsa on jotenkin turvonneen oloinen etenkin iltaisin. Mutta ei kyllä vielä varsinaisesti mitään vauva mahaa eikä sitä taaskaan luultavasti näy ennen puolta väliä. Vetelä olo senkun jatkuu ja mitä kuumempi niin sitä vetelämpi mun olo on. Pyörryttää aina jos käy kyykyssä. Kyllä on siivoomiset jäänyt aika minimiin. Kunhan tässä kohta taas vähän elämä piristyy niin mulla on ihan sikana hommaa, että saadaan kaikki kondikseen. Sen mitä saan tehtyä niin en saa tehtyä kunnolla. Pyykit pesen mutta en meinaa saada niitä nätisti kaappiin. Todella saamatonta.

Sitä ultraa odotan todella kovasti, mutta eiköhän puoltoista viikkoa mene lopulta todella nopsaan.

Sirpppana rv 10+5

Vierailija
53/104 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Ihania kuulusia teillä! Joo niin se terkkari sanoi että jos olisi lähempänä sikiötä se olis sen ruskuaispussi, mutta on siihen liian kaukana. Eli vois olla toisen alkion.

Lueskelin tuolla monikkopalstalla, ja siellä oli monella ollut just niin että varhaisultrassa saatu vaan yksi syke ja np-ultrassa onkin ollut 2... Miehen kanssa tästä jo puhuttiinkin, että mitä jos.

Sirppana, ei tartte vielä muuttaa laskettua aikaa, muutetaan sit np-ultran jälkeen jos vielä heittoa.

Niin nanin kuulumisia minäkin mietin.

Olen täällä pähkäillyt omalle äidille kertomista, mennään ensi viikolla sinne lomalle( asuvat siis kaukana meistä)Olisin jotenkin reilumpaa kertoa siellä kun soittaa sitten myöhemmin, mutta jotenkin hirvittää... Samoin miehen äidille kertominen mietityttää. Mutta luulen että arvelevat jotain koska vaihdettiin auto, juuri siihen Chryslerin Grand voyageriin...

Nyt ulos aurinkoon Ofelia 9+?

Vierailija
54/104 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas nyt täältäkin vähän pidemmin kuulumisia...sitten täytyy yrittää mennä vähän ulos nauttimaan tuosta lämmöstä. Keskipäivällä ei sitten enää siellä jaksakaan olla...

Vieläkin leijun eilisen ultran jäljiltä:) Nyt tosiaan uskaltaa alkaa ihan oikeasti ajattelemaan, että meille tulee vauva. Tottakai tässä on vielä piiiitkä odotus ja monia riskejä, mutta ehkä se pahin on takana?!

Pahimmat pahoinvoinnin on jääneet taakse, mutta edelleen mun on syötävä muutaman tunnin välein, ettei tule huono olo. Paljon on ruokia, joita en pysty syömään ja jotkut hajut tekevät tosi huonon olon. Kokonaisuuutena kuitenkin olo helpottanut. Tosin minäkin kärsin Adalatin tapaan alhaisesta verenpaineesta ja siitä tulee välillä tosi huono olo. Alimillaan paineet on olleet 98/62.. Ja mulla yleensä paineet on sellaista 130/90.

Sirppana: Mulla on ollut tuota ihan samaa saamattomuutta!Pyykit odottaa luvattoman kauan kaappiin laittoa ja muutenkin koti on hyrskyn myrskyn... no, jospa se energinen keskiraskaus kohta alkaa ;-D Pian se ultra sullakin jo on:))

Darya: Meillä kans saa nostaa miehelle hattua, miten hyvin meillä on arki rullannut vaikka minä olen ollut monta viikkoa pois pelistä.

Tervetuloa Milli! Minä olen "vasta" 33, mutta samat fiilikset kuin sulla eli tämä raskaus on ehdottomasti viimeinen. Olo on ollut niin kamala, etten jaksaisi tällaista enää...

Ofelia: Olikos sulla menkat sitten ihan normaalisti? Siis kun raskaus alkanutkin aiemmin...

Adalat: Meillä ei täällä otettu verinäytteitä neuvolassa vaan menen labraan...onpahan kunnon ottajat.

Lyydia 12+1

55/104 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottelen vaan olemassaolostani, kiitos kun huhuilitte perääni! On ollu niin kiireinen kesä että oksat pois! Rippijuhlat on nyt pidetty, Rodoksella käyty ja raksaki on siinä kunnossa että perjantaina saatiin lopputarkastus piettyä ja läpi onneksi meni. Nyt sitte pitäs vielä siivota siellä, huoh!

tervetuloa uudet mukaa! Kiva saada uusia pinoon!

Onnea Lyydialle ultrauutisista!

Vielä muutama päivä ja sitte meillä on rakenneultra! Iiks ku jännittää!!

Yritän tulla ihan pian uudemman kerran kommentoimaan muidenki juttuja!

nani ja (huomenna poksuu!!) juniori 19+6

Vierailija
56/104 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Lyydialle ultrakuulumisista! Itselläkin ultra jo ihan nurkan takana, ei millään malttaisi enää odottaa. Hyvä, että pahoinvointikin on Lyydialla jo helpottanut.

Nyt sitten tietää puoli sukua tästä (toivottavasti) tulevasta vauvasta...äitini nimittäin vuoti uutisen enoni 60 v päivillä viikonloppuna. No, ei kyllä haittaa. Tämä minun äitini puoleinen suku kun nyt vaan on sellainen, että asiat eivät millään pysy salassa. :D Karjalaista sukujuurta nähkääs. ;) Tässä suvussa käsitellään ilot ja surut ihan kollektiivisesti ja puhelinlangat laulavat usein. Hieman tuolla juhlissakin huvitti kun koko äidinpuoleinen suku saapui yhtenä laumana juhliin ja enon vaimon puolelta oli vain yksi pariskunta.

Ultraa tosiaan odottelen malttamattomana. Saa nähdä pääseekö mies mukaan ollenkaan. Riippuu ihan siitä, saammeko jonkun vahtimaan hetkeksi lapsia. Vointi on muutoin oikein mainio; masu näkyy kyllä jo selvästi ja tissit on kasvaneet ihan huomattavasti. Väsymys kyllä on pienenä riesana edelleenkin.

adalat 10+5

Vierailija
57/104 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan esittelyä alkuun. Eli toivottu nelonen on (toivottavasti) tulossa, tänään rv 4+6. Mitään oireita ei ole, vaikka kaikista aiemmista raskauksista olen oirehtinut jo ennen plussaamista. Neuvola-ajan varasin tänään elokuun alkuun.

Olen jo pitkään lueskellut teidän juttuja tällä ja Vauvakuume-puolella ja nyt päätin rohkaistua rekisteröitymään itsekin. Jos siis huolitte joukkoon, täällä törmäillään :)

Rupikonna 4+6

Vierailija
58/104 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän mahtuu hyvin mukaan turisemaan:)) Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

59/104 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan mukaan Rupikonna! Hyvin mahtuu :)

Tällasella helteellä pää lyö aikalailla tyhjää, töitäki ois vielä toista viikkoa jäljellä :/ ei vaan jaksais enää yhtään! Tietty nää kelit loppuu heti ku meillä loma alkaa ja sitte kyhnötetään sisällä :( ku tässä vielä hikoillaan koneen ääressä...

Ite tulin juuri rakenneuä:sta ja mulla ei taida niin hyviä uutisia olla. Kätilö ultras yli puolet ajasta pikkuisen sydäntä eikä lopultakaan löytäny keuhkovaltimoa ;( Kaaren kuulemma näki muttei suonta...Huomenna ollaan menossa Hemoon omalle lekurille, jolle hän laittoi viestin, että kattoo vähän tarkemmin tuota sitten. En nyt oikein tiedä mitä ajatella, toisaalta ei vielä kannattais liian paljon asiaa miettiä ja toisaalta kauhukuvat iskee päin tajuntaa...Mitäs sitte jos sitä ei löydy huomennakaan? Onko kellään kokemuksia / tietoa?

Muuten kaikki oli ok, ekana esitteli peppuaan muttei värkkiä kunnolla nähny tai kyllä kätilö varmaan näki kumpi on. Meillä ku nuo ei oikein mielellään sukupuolta ees kerro ja tuon sydänepisodin jälkeen en ees viittinykkään kysellä tuollasta toisarvosta...

Ihan "oikean" kokonen viikkoihin nähen 345g painoa oli pikkuisella. Tosi liikkuvainen oli koko ajan niinku olen tuntenu ulkopuolellekkin..

Voih ja huoh siis...miten ihmeessä voin ja jaksan oottaa huomiseen..pelottaa ihan sairaasti..

nani ja juniori 20+3

Vierailija
60/104 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupikonna: Tervetuloa mukaan. =) Meillä tämä nelosten ryhmä on aika pieni joten on iloinen asia aina kun saadaan uusia odottajia mukaan. Laita tuommoinen pieni vapaamuotoinen esittely kuten muilla niin lisään sinutkin tuonne listaan.

Nani: Voi, että eikö teitä ole jo ihan tarpeeksi koeteltu. Voin vain kuvitella miten huolestunut olet ja huomiseen tuntuu varmasti olevan ikuisuus. Kunpa vauvalla nyt olisi kuitenkin kakki ok ja huomisessa ultrassa selviäisi, että syytä huoleen ei ole. Itse asiasta minulla ei kyllä ole miitään tietoa/kokemusta. Pidän peukkuja, että kaikki olisi hyvin.

On: Pelolla ja jännityksellä odotan meidän nt-ultraa joka on siis ensi viikon tiistaina. Kunpa vaan kaikki olisi hyvin.

Sirppana rv 11+4