Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, miten kestätte tylsyyttä?

Vierailija
25.05.2010 |

olen itsekin kotiäiti. En kaipaa työäitien kritiikkiä tähän vastaukseksi. Nyt kysyn vain kotiäideiltä ja tämä on asiallinen kysymys. Tarkoitukseni ei ole olla provosoiva.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niihin kaikilla mahdollisuus. Kotiäiti on äiti, joka hoitaa lapset kotona. 29

Vierailija
42/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan äidilläni ole, mutta minulla on oma firma. Sellaisen voi perustaa ihan jokainen. Tai hankkia muuta ihan vieraaltakin jopa. You know, TYÖ.

29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan äidilläni ole, mutta minulla on oma firma. Sellaisen voi perustaa ihan jokainen. Tai hankkia muuta ihan vieraaltakin jopa. You know, TYÖ. 29

Vierailija
44/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, eikä itselläsi aivoja.

Vierailija
45/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mellastaa.

Ei ole tylsää yhdenkään kanssa. En kaipaa töitä, todellakaan.

Vierailija
46/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hoitaa lapsensa kotona. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka samalla saisi aikaan muutakin.

Mikään ei estä tekemästä niin. Ei ole laitonta.

Vierailija
47/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
48/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppichicksit täällä vaan mellastaa. Ei ole tylsää yhdenkään kanssa. En kaipaa töitä, todellakaan.

Vierailija
49/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hoitaa lapsensa kotona. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka samalla saisi aikaan muutakin.

Mikään ei estä tekemästä niin. Ei ole laitonta.

Loistavaa, että sellaisia on vieläkin! Oikeasti, todella upeaa.

Vierailija
50/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppichicksit täällä vaan mellastaa. Ei ole tylsää yhdenkään kanssa. En kaipaa töitä, todellakaan.

Kuunnelkaa. Huom! Sanat täynnä ironiaa, kannattaa kuunnella varsinkin loppu. Oikeasti - täällä on paljon teinin mielen omaavia "aikuisia".

Vierailija
51/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAAPPIEN SIIVOUS=YÄK

ASKARTELU= LIIMAA, ROSKAA, MELUA

PUISTOILU= ANKEAA

VAUNUENKIT=NISKAT KIPEENÄ

LAPSEN PAIMENTAMINEN=PÄÄNSÄRKY

RUUANLAITTO=PAKOLLINEN PAHA

OMAA AIKAA EI OLE, JOKA PÄIVÄ LAPSEN KILJUNTAA, EI PUETA, EI SYÖDÄ, EI SITÄ, EI TÄTÄ, JOKA PÄIVÄ ULOSLÄHTEMINEN ON HELVETTIÄ............hauan aikuisten ihmisten pariin!!!!!

Vierailija
52/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust me.

Vierailija
53/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAAPPIEN SIIVOUS=YÄK ASKARTELU= LIIMAA, ROSKAA, MELUA PUISTOILU= ANKEAA VAUNUENKIT=NISKAT KIPEENÄ LAPSEN PAIMENTAMINEN=PÄÄNSÄRKY RUUANLAITTO=PAKOLLINEN PAHA OMAA AIKAA EI OLE, JOKA PÄIVÄ LAPSEN KILJUNTAA, EI PUETA, EI SYÖDÄ, EI SITÄ, EI TÄTÄ, JOKA PÄIVÄ ULOSLÄHTEMINEN ON HELVETTIÄ............hauan aikuisten ihmisten pariin!!!!!

sä puit minun tuskani sanoiksi!! iiiso kiitos. Nyt mä tajuan mikä mua ahdistaa. Tämä piristi oikeasti tosi paljon!

Vierailija
54/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa. Huom! Sanat täynnä ironiaa, kannattaa kuunnella varsinkin loppu. Oikeasti - täällä on paljon teinin mielen omaavia "aikuisia".

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8ZzOGLKMhQ8" alt="http://www.youtube.com/watch?v=8ZzOGLKMhQ8">http://www.youtube.com/watch?v=8ZzOGLKMhQ8</a&gt;

'

:) Loistava.

Vierailija
55/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAAPPIEN SIIVOUS=YÄK

ASKARTELU= LIIMAA, ROSKAA, MELUA

PUISTOILU= ANKEAA

VAUNUENKIT=NISKAT KIPEENÄ

LAPSEN PAIMENTAMINEN=PÄÄNSÄRKY

RUUANLAITTO=PAKOLLINEN PAHA

OMAA AIKAA EI OLE, JOKA PÄIVÄ LAPSEN KILJUNTAA, EI PUETA, EI SYÖDÄ, EI SITÄ, EI TÄTÄ, JOKA PÄIVÄ ULOSLÄHTEMINEN ON HELVETTIÄ............hauan aikuisten ihmisten pariin!!!!!

Älä olisi raukka tehnyt lapsia kun noin pahalta tuntuu.

Vierailija
56/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

44, yhden lapsen kanssa on oikeasti helppoa. Trust me.

tuo oli samanlainen sammakko kuin että "raskaus ei ole sairaus" tai että "ootko sä sairas kun näytät niin kalpeelta"... Yhden lapsen kanssa on välillä oikeesti todella puuduttavan tylsää!!!

Vierailija
57/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAAPPIEN SIIVOUS=YÄK ASKARTELU= LIIMAA, ROSKAA, MELUA PUISTOILU= ANKEAA VAUNUENKIT=NISKAT KIPEENÄ LAPSEN PAIMENTAMINEN=PÄÄNSÄRKY RUUANLAITTO=PAKOLLINEN PAHA OMAA AIKAA EI OLE, JOKA PÄIVÄ LAPSEN KILJUNTAA, EI PUETA, EI SYÖDÄ, EI SITÄ, EI TÄTÄ, JOKA PÄIVÄ ULOSLÄHTEMINEN ON HELVETTIÄ............hauan aikuisten ihmisten pariin!!!!!

Älä olisi raukka tehnyt lapsia kun noin pahalta tuntuu.

on iloisia päiviä ja tylsiä päiviä. Ja jos on tylsää, niin kyllä sen minun mielestä saa sanoa. edes täällä palstalla. Parempi se on että sen täällä sanoo kuin purkaa lapsiinsa.

Vierailija
58/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

49, joo, niin on tylsää, mutta helppoa.

nyt puhuttiin tylsyydestä!

Vierailija
59/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eläneet niin täyteläistä elämää ennen, että lapsi vetää teidät syvälle tylsyyden kehään, josta ei ole paluuta.

Voi, ei ole enää hektistä elämää, ei 24/7 rullausta.

Te olette hoppichiksejä, tämä on totuus. Ikävä sellainen? Ei ehkä.

Vierailija
60/80 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kestän kotona tylsyyttäkin.

Olen jakkupukuhommissa Hgin keskustassa asiantuntijana. Kotona on niiin lokoisaa. Jaksan välillä tylsyyttäkin ihan vain sillä tiedolla, että töissä on ihan toisenlaista. Tykkään työstäni - ei siinä mitään, mutta aika aikansa kutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi