Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismurut2011

25.05.2010 |

Aloittelenpa tässä samalla nyt uutta ketjua, sillä maaliskuuhun ensimmäisiin päiviin veisi laskettu aikani, jos nyt tärppäisi.

Eli yk3, kp1/25-31 (viimeksi tuo 31) menossa.

Hieman harmittaa, mutta toisaalta onneksi pillereiden jälkeen ei vielä ole tullut mammuttikiertoja.

Kommentit (325)

Vierailija
241/325 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin lämmön ja korvakuumemittari näytti 37,2... Normi tainnu olla 36,6-36,8. Voikos tästä jotain päätellä??? Vai miks olette lämpöjä mittaillut??? Ovis kuitenkin on ollut ja mennyt viikon päästä pitäis olla jo täti kylässa jos on tullakseen...

Plussatuulia kaikille :)

Pepita

Vierailija
242/325 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kropan aamulämmöt nousee alkuraskaudessa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/325 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepita kyseli lämpöjen noususta.. minä en ole edes bongannut ovista, vaikka kahden viikon ajan testasin. haamuviivoja tuli kuitenkin melkein päivittäin. jalat ovat myös olleet todella turvoksissa ja äsken mittasin lämpöni ja se oli 37 astetta!? mietin että entä jos olisinkin raskaana viime kierrosta tai sitten jo ehtinyt raskautua vaikka ovista en ainakaan testille saanut.. onkohan jollekin käynyt niin? en uskalla testata, vaikka minulla pari testiä onkin kaapissa.. huomenna mittaan lämmöt uudestaan ja odottelen ainakin muutaman päivän kropan merkkejä.. nyt kp 23/?...

Vierailija
244/325 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan bongasin, tai ainakin kuvittelin bonganneeni oviksen limojen perusteella, myös alavatsaa nippaili... Eli mitä sit lie tää mun lämpöily??? Toivon kovasti sitä plussaa siihen testiin, mut viel ei sen aika. Ens viikko pitäis viel malttaa, sit vois testailla jollei täti ole tullut kylää jo sitä ennen. Koko ajan uutta tietoa ennakoivista merkeistä... Hmm... pelkäänpä et kuvittelen jo, vaikkei todellisia tuntemuksia olisikaan.

Saataispa edes jokunen plussa meistä :)

Pepita

Vierailija
245/325 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enää ei ole minkäänlaisia fiiliksiä. Eli pari päivää sitten ollut varmuus raskaudesta on muuttunut viime kuusta tuttuun "ei tunnu miltään". Mutta mistäpäs sitä tietää.

Lämmöt ovat toki vieläkin koholla, 37.3. Mulla ainakin ne kohoaa aina kierron loppupuoliskoksi, mutta ei ehkä yleensä ihan näin paljoa. Tosin olen elämäni varrella reagoinut lämpöilemällä vaikka mihinkä (stressiin, homeeseen jne)

Suski, vielä niistä testeistä. Clearbluen ohjeissa sanotaan näköjään, että sen huipun jälkeen ovis tulee 24-36 tunnin kuluttua, noissa mun halpiksissa annettiin aikarajaksi 24-48h. Eli sen mukaan ovis voisi tulla vaikka vasta kaksi päivää sen testin maksimin jälkeenkin. Ja mulla se testi nyt näytti huippua torstaille (juhannusviikolla) (eli perjantaina ei ollut enää mitään viivaa), mutta limoja tuli lauantaina ja sunnuntaina eli aika paljon myöhemmin. Ihme homma. No onneksi harrastettiin paljon, sekä ennen että jälkeen. :D

Syömisasioista tuntuu että on turha etsiä mitään erityisiä merkkejä, näin helteillä kun keho kaipaa vähän erilaisia eväitä kuin tavallisesti.

Harmitus, että Solinalle tuli täti. Tyhmä täti!

Mulla menkat vaan tulevat, ihan hiljaa. Ei mitään hanoja auki, joten ei koskaan ehdi housut sotkeutua, vaikka mitään kivistyksiä ei olisikaan. Tissit ovat vähän kipeät, ei ihan aina. Nyt ei koske tisseihin. Ei yhtään. Mutta seksiä tekee mieli, kuten aika usein ennen menkkoja. Tiedä näistä.

Tulipa paljon omaa napaa. Tekis mieli alkaa jo kohta testailla, mutta maltan nyt hetken. Tosin viime kierto oli vain 28 päivää...

Plussatuulia!

Vierailija
246/325 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa loman eka vapaapäivä takana johon kuului ulkoilua ja ystävien kanssa illallistamista. Vähän jo paremmat fiilikset eilen testatun negan jälkeen. :D

Tädistä ei kyllä merkkiäkään, mikä antaa hieman toivoa, mutta kyllä se eilinen nega niin koavsti vielä kummittelee mielessä. Rinnat edelleen kipeät ja mahassa tuntuu välillä nippailua ja paineen tunnetta, ja lisäks mua väsyttää ihan sikana. Joka iltapäivä on tullu neljän aikoihin ihan mahdoton väsymys. Töissä meinasin iltavuorossa nukahtaa istualleni ja nyt kun oon ollu kotona siihen aikaan, niin oon nukkunu molempana päivänä tunnin päikkärit. Ja mä en KOSKAAN nuku päiväunia.

No nyt on testitkin sopivasti loppu, joten en pääse edes testaamaan, mutta kyllä mä aion loppuviikosta testata uudelleen jos ei menkat ala. Voi ärsytys, miks tää ei voi olla yhtään helpompaa?! Joko menkat tai plussa, kitoos!

Sori, tulipa omaa napaa.

Voi harmi Solina, olin varma et sulla ainaki olis tärpänny... :o(

ponityttö kp31/29 tai vähän enemmän...

Vierailija
247/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan onni kääntyy?! Sitten tuleekin plussia roppakaupalla, toivotaan niin!

Pahoittelut kaikille kenelle täti on tullut kylään, mä odottelen tätiä huomiseksi...eli jos tulee niin enpä pääse tästä kierrostakaan testailemaan. Missäs Vilho viipyy, sä menit mun kanssa aika samoissa?! Mikä on tilanne? Ja joku muukin oli...en nyt muista vaan kuka! Oireina vaan menkkamainen jomotus...

Noista lämmöistä...minkälaisella kuumemittarilla mittaatte? Meillä loppui patteri korvakuumemittarista ja kainalosta mitattavalla tulee ihan ihme lukemia...toisesta kainalosta 36.6 ja toisesta 35.6, ei vissiin paljon kannata perustaa näistä mittailuista! No, jännäillään nyt vielä vähän aikaa ja plussatuulia nyt kauheasti kaikille! Onneksi lämmintä riittää niin ei harmita täditkään niin paljon;) T.Wilpuri 26/27

Vierailija
248/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan plääh.. olotila on jotenkin ihan kumman ristiriitainen. Jotenkin tuntuu taas mukamas niin varmalta, että raskaana ollaan ja toisaalta sitten taas iskee epätoivo, että ei se plussa ikinä meille tule. Hajottaa...

Vierailija
249/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski: Täällä on kans välillä niin ristiriitaiset fiilikset, ettei tosikaan :/

Menkkoja ei täällä kuulu, mutta eipä iskenyt plussakaan apteekin omaan testiin, joten jäämme ootteleen...

Vierailija
250/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun testiin ei heti pärähtänyt plussaa :( ootko kattonut nyt myöhemmin onko tullut toista viivaa vai onko ihan tyjhä ruutu? Itteä kans ihmetyttää kun vuotoa ei kuulu mutta testit testiajalla negaa mutta sitten sen jälkeen toinen viiva -> eikä se ole vahvistunut :(

Vierailija
251/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinttasin testin roskiin ja en oo ruukannu koskaan katella enää sen testiajan jälkeen tulosta, kun ei ole enää luettavissa luotettavasti. Ainakin mie oon ollu hemmetin pahalla kiirillä jo useamman päivän, mutta eipä tuota voi vielä sanoa, mistä se johtuu :)

Vierailija
252/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla heti lukemaan teidän viestejä kun olen ollut pari päivää nettipimennossa :)

Mäkin olin ihan varman, että Solina on yksi tämän kuun plussaajista, mutta huhtikuu on ihan yhtä hyvä kuukausi kuin maaliskuukin, eikö :)

Oma tilanne on ennallaan. Tätiä ei ole kuulunut eikä näkynyt, menkat alkaa olemaan jo viikon verran myöhässä. Ensi viikon loppupuolella varmaan testailen seuraavan kerran jos täti ei ole siihen mennessä tullut kylään.

Aurinkoista sunnuntaipäivää kuumeilijoille! :)

HennaN kp 33/25-27

Vierailija
253/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä taas ollut. Olen syönyt tänään kaksi jäätelöä! :D Minä rakastan auringonpaistetta, Suomen kesässä ei ole koskaan liian kuuma (ellei joudu jotain töitä tekemään...).

Nukuin viime yönä taas aika pitkät unet, mutta muuten ei tunnu mitenkään erityiseltä.

Wilpuri kyselit siitä mittaamisesta. Minä olen palannut takaisin mekaaniseen mittariin, kun en luota digimittareihin. Tosin sellaisella perusdigimittarillahan pitää kainalostakin mitata sen 6-7 minuuttia (tai jopa 10 minuuttia), vaikka se piipittäisikin yhden tai kolmen minuutin päästä. Se aika on annettu vain suusta mittaamiseen.

Muoks.

Tuntuu, että mulla on nyt ihmeen korkealla lämmöt, kun on vieläkin 37.4. Siis kyllähän se nousee aina kierron loppupuoliskoksi (joillakin nousee ilmeisesti vain 0,2-0,3 astetta, mulla reippaasti enemmän), mutta se laskee kyllä menkkoja kohti. Tosin en ole tässä viime kuukausina näin tarkasti mittaillut.

Vierailija
254/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kelpaa Suomessa viettää lomaa! Aivan ihanaa.

Olen tässä myös auringonpalvonnan lisäksi surfaillut ja selvitellyt vähän kuinka yleistä on että alkuun näyttää negaa, mutta vajaan viikon päästä nega onkin muuttunut plussaksi ja kyllähän näitä tuntuu löytyvän! Eli odotellaan nyt kun kerran tädistä ei ole merkkiäkään ja testaillaan uusiksi loppuviikosta. Olin siis siinä käsityksessä että kaikki saavat haaleita plussia jo jotain dpo8...

Tilasinkin tuossa juuri netistä 10-herkkyisiä testejä suoraan kotiin kun en tiedä miten tässä lomasuunnitelmien keskellä ehdin apteekkiin. Edelleen sama väsymys pukkaa aina päälle neljän-viiden aikoihin, rintoihin sattuu ja välillä tulee ajoittain huono olo. Vatsassa myös edelleen ajoittain tuntuu erinäisiä tuntemuksia. Milloinkohan tää piina loppuu? ;o/

Lämpimiä plussatuulia kaikille!

ponityttö

Vierailija
255/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hellettä..!

AmaliaJoel: Jokseenkin lohdullista kuulla, ettei ole yksin näiden fiilitensä kanssa.. Jaksamista vain meille kaikille!! :)

Mä olen ollut aivan älyttömän väsynyt koko viikonlopun, loppuviikosta oli pari yötä kun jäi unet eri syistä vähän vähiin ja nyt tietty hellekin sitten väsyttää. Olen nukkunut tosi paljon, mutta onneksi sentään vähän pääsin aurinkoakin palvomaan tuonne ulos. Tänään oli kyllä niin kuuma, ettei voinut kovin pitkään kerrallaan ulkona edes olla.

Vatsassa muljuu ja olo on jotenkin "täysi" koko ajan. Edellisessä kierrossa ei oireita ollut suuntaan eikä toiseen, katsotaan miten tässä käy..

Vierailija
256/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tuplana..

Vierailija
257/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oireet kuulostavat ihan täsmälleen samoilta joita minulla oli siinä vaiheessa, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. :) Lisäksi luin hiljattain jostakin vanhasta ketjusta hoitojen jälkeen mitatuista istukkahormonin arvoista ja ne tuntuvat vaihtelevat aivan käsittämättömän paljon, joten nega testistä ei todellakaan välttämättä tarkoita mitään. Hyvältä siis kuulostaa!

Lisää plussatuulia kaikille täältäkin! *puuh!*

Helteisin terkuin, ivilla rv 5+4

(ps. en vielä usko edes, että olen oikeasti rv jotakin, vaan teen vielä huomenna uuden testin (ellen vuoda siihen mennessä) ja vasta jos se on +, harkitsen neuvola-ajan varaamista :D )

Vierailija
258/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkäs meille nyt näin kävi? Solina ja Ponityttö ja AmaliaJoe ja muutkin, mä liityn nyt kanssa negojen joukkoon. Eilen illalla alko minimalistiset kuukautiset. Hittolainen.

Harmittaa ihan vietävästi! Tissit tuli uudestaan tosi kipeiks ja turvoksissa ku mitkä. Mutta se siis johtui menkoista.

No jokainen meistä varmasti yhtä pettyneitä. Nyt pidetään kovasti peukkuja lopulle porukalle että plussaa pukkais!

Onneks on aurinkoa ja lomaa =)

Vierailija
259/325 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni nyt nimet ja jutut sekasi. Sorry! Eihän ponityttö ollutkaan nega =) Hyvä niin.

Vierailija
260/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olin jo viikon verran arvellutkin, niin kyllähän se täti tuli viimein kylään aamuyöstä. Olin jo varautunut tähän henkisesti niiden muutaman negatestin jälkeen, joten eipä tullut yllätyksenä.

Nyt kyllä ärsyttää vietävästi jo senkin takia, että kierto meni täysin sekaisin. Tähän asti se on ollut 25-27 ja nyt yhtäkkiä 33 päivää. Eli ihan hakuammunnaksi menee seuraavan ovulaation bongaaminen :(

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille, niille jotka vielä täällä jännäilee ja niille jotka ovat jo siirtyneet huhtikuisiin (kukahan tekisi uuden pinon? :))

HennaN kp 1/25-35 yk3