Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismurut2011

25.05.2010 |

Aloittelenpa tässä samalla nyt uutta ketjua, sillä maaliskuuhun ensimmäisiin päiviin veisi laskettu aikani, jos nyt tärppäisi.

Eli yk3, kp1/25-31 (viimeksi tuo 31) menossa.

Hieman harmittaa, mutta toisaalta onneksi pillereiden jälkeen ei vielä ole tullut mammuttikiertoja.

Kommentit (325)

Vierailija
301/325 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 31. Minulla on viimeisen kahdeksan kierron aikana (poislukien km) ollut yksi pitempi kierto kuin tämä nyt menossa oleva. Se oli 34 päivää. Muuten on ollut 28-31 päivää. Testi näytti eilen negaa, mutta jotenkin olen silti kovin toiveikas. Lueskelin ensioireiden listaa (http://www.perheelliset.fi/2010/05/raskauden-15-ensioiretta/ ) eilen illalla ja minullahan oli melkein kaikki. :D Hirveä päänsärkykin eilen. Rintoja tosin ei arista yhtään, väsymystä oli jo aikaisemmin niin että ei ole järkeä. Lämmöt olivat taas vähän koholla, vaikka yksi aamu mittasin jo alemman lämmön. Huonoa oloa ja turvotusta. Tee on maistunut parina päivänä pahalle.

Suskilla on vielä monta päivää odottelua, pidetään peukkuja kovasti!

Muoks. Ja vielä isot pahoittelut Lumikukkaselle! Voimahaleja. Itkeä pitää kun itkettää, minulla ainakin se välillä helpottaa.

Mehän olemme menossa syyskuussa naimisiin ja suunnilleen joka toinen on kysellyt, että onko meille lapsia tulossa. Emme halua edes kertoa juuri kenellekään, että yritämme lasta. On niin raskasta, jos tästä tulee ikuisuusprojekti.

Onnea matkaan Zoey! Toivottavasti paperin vaaleanpunaiset olivat kiinnitysvuotoa!

Vierailija
302/325 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään clear blue digitaalisen testin... Ei raskaana! Mut kun testin purkasin samoin tein, toisessa liuskassa yksi haalea viiru ja toisessa tumma ja haalea = 2 viirua?????? Onko joku joskus ollut raskaana kuitenkin jos on testin näin avannut ja vastaavan tuloksen sisältä saanut???

Vielä toiveikas Pepita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/325 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä edelleen ollaan taustailtu ja oltu hengessä mukana. ISOT ONNITTELUT kaikille plussanneille ja lopuille plussapuhureita :)

Mä siis päätin tämän kierron ajan vaan olla taustalla, koska ovulaation aikana ei ehditty/jaksettu/pystytty kun kerran vain heilutella peittoa...olenpahan itsekin saanut tässä nyt hieman hengähdystaukoa, kun ei kokoajan ole tarvinnut jännitellä, laskeskella päiviä ja miettiä oireita.

Tänään on menossa kp 30/28-30?. Huomenna ehkä testailen? Mulla noi kierrot on nyt ollut hieman sekaisin, joten saattaa olla että helpostikin tulee kiertopäiviä vielä edelliseen lisää.

Joitakin oireitakin olen väkisinkin huomannut, mutta ne voivat aivan hyvin johtua tästä helteestä :D Ja onhan niitä joka ikinen kuukausi ollut ja aina on negaa näyttänyt tai täti tullut.

-Qtpie kp 30/28-30?

Vierailija
304/325 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille jotka ovat täällä vielä jännänneet mun puolesta, mutta kyllä alkaa tuntua nyt vahvasti siltä ettei meille ole tässä kierrossa vauvaa tulossa. :,o/

Tein taas negatestin kp 36/28-31, ekanhan tein viikko tätä ennen. Eli mun kierto on siis AIVAN sekasin taas kun ei tädistäkään ole mitään merkkiä. Ja pillereiden lopettamisesta on jo nyt puoli vuotta aikaa ja siis kierroissa ei koskaan ennen pillereitä ole ollut mitään heittoa, joten ihan kamalalta tämä tuntuu.

Kaapissa odottelee vielä pari 10-herrkyistä testiä, joten nekin taidan ottaa vielä jossain vaiheessa käyttöön, mutta kyllähän se aika omitusta olisi jos kuuluisin siihen minimaaliseen porukkaan, jolla raskaushormonia ei erity tarpeeksi virtsaan, vaan vasta ultrassa näkyy (olen siis asiaa luonnollisesti jokusen kerran googletellut ja näitäkin todella löytyy...)

Alkais nyt sit vaikka ne menkat niin päästäis uuteen yritykseen, tää on niin turhauttavaa!!

ponityttö kp (piti oikein laskea...) 37/28-31 yk 4

Vierailija
305/325 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh tätä hellettä!

Viimeyö meni valvoessa kuumuuden takia, enkä malttanut olla testaamatta. Haamuhan sieltä tuli!!! :D Epäuskoisena kävelin neljän aikaan ympäri wc:tä ja mietin, että mites nyt näin kävi. Just kun en ajatellut koko asiaa ja odottelin jo seuraavan kierron yritystä.

Hetki sitten testasin vielä Clearbluen viikkonäytöllisellä digitestillä ja ruutuun pamahti RASKAANA 1-2 :)

Nyt täällä sit toivotaan ja jännätään josko pieni pysyisi matkassa :) Viikoista ei mitään tietoa, koska toi 1-2 ei kyl vastaa ainakaan sitä aikaa ku oviksen aikoihin hommailtiin? Siitä on jo mun laskujen mukaan 19 päivää? Ellen sit oo oviksesta erehtyny ja hedelmöityminen ois sit tapahtunu myöhemmin? Oon ihan sekasin :)

Ponitytölle ja muillekkin kauhea määrä plussatuulia!!! +++++++++++++++++++++++++++++++

-Qtpie, jolla vihdoin tärppäsi yk5 :)

Vierailija
306/325 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi onnea, mahtavaa! Mä taas puolestani saan hypätä tästä junasta pois ja siirtyä huhtikuisiin. Täti kurvasi tänään paikalle viikko ja kaks päivää myöhässä. No, hyvä puoli tässä on se, ettei kierto venynyt mahdottoman pitkäksi. Ensi kuussa sitten taas uutta pökköä pesään. Hmm... kirjaimellisesti. ;o)

ponityttö kp1/29-38 yk5

Vierailija
307/325 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Qtpie kovasti plussastasi!

Minulle tuli täti lauantaina. Muutaman päivän pitempi kierto kuin mitä tässä on viime kuukausina yleensä ollut, mutta ei mikään tavaton. Mulla oli nuorempana tyttönä säännöllisesti 35 päivääkin. Mutta menkat alkoivatkin omituisesti pari milliä jo monta päivää aikaisemmin ja nyt vuotaa kuin seula ja hirveitä paakkuja. Yleensä on jo kolmantena päivänä loppumaan päin, mutta tämä paisumus ei tänään kyllä ala hiipua...

Mutta huhtikuisiin siis.

Vierailija
308/325 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, kun et raskautumista ajattele niin heti olet raskaana...kunpa tuon osaisikin tehdä niin täähän ois ihan helppoa hommaa;)T.Wilpuri kp5/27-30

Vierailija
309/325 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea että Qtpiellä +uutisia. Kovasti onnea!

Me muut varmaan tavataan huhtikuisissa ;)

Aurinkoisia päiviä!

Vierailija
310/325 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtis juttu =)

Ite oon ollut muutaman päivän pimennossa ja tänne semmosta, että tänään taas on tullut jotain tuhrua aamulla veskissä käydessä paperiin, mutta on tää yhtä prkl, ko ei tiiä mitä tässä nyt tulee vastaan :/ Jaksamisia!

Vierailija
311/325 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi super onnittelut kaikille plussanneille ja paljon hyvää onnea meille jotka nyt siirrymme toivomaan huhti vauvaa.

Olen käynyt taka piruna lukemassa muiden kuulumisia aina välillä, mutta oma elämä on ollut sen verran tapahtuma köyhää että en ole tänne kirjoitellut.

Meillä ovis oli ja meni ja tuskin tuotti tulosta kun isäntä ei ollut kotona kun yhtenä iltana. Muutenkin tämän kierron laskettu aika tulisi laskurin mukaan olemaan viimeinen maaliskuuta joten huhtikuulle menee väkisin.

toivottavasti huhtikuulla lopuilla tärppää niin päästään sitten KAIKKI siirtymään odotus puolelle.

-mama 25/34 yk 2

Vierailija
312/325 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa testattu aamulla, huolimatta lupaavista oireista :(

Tätiä kylään odotellessa hautailen haaveet maaliskuulta. Perhana sentään.

Vierailija
313/325 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelin aikasemmin tuonne helmikuun puolelle, mutta kun hemivauvaa ei tullutkaan päätin kokeilla olla ajattelematta koko asiaa.. Elin vaan normaalia elämää ja yritin keksiä paljon tekemistä. Noh eilen tehty testi sitten näytti RASKAANA! Ehkäpä se menee juuri niin, että kun asiaa lakkaa ajattelemasta niin sitten tärppää!!

Onnea kaikille kanssa plussanneille ja tsemppiä muille :)

Vierailija
314/325 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 18/ kp 34 (32-36) menossa, eikä tädistä tietoakaan. Nega testattu taas tänä aamuna... hitto sentään. Toivottavasti ei kierto mee ihan sekaisin!!

Vierailija
315/325 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, kuten kirjoitit! Älä ajattele asiaa niin tärppää...kuinka sä sen teit;)

Vierailija
316/325 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että maaliskuisissa vielä plussaudutaan. Hieno homma =) ite oon jo tuolla huhtikuun puolella. Mutt ihan hyvillä mielin.. Nautin tästä mahtavasta kesästä! Aurinkoista loppukesää kaikille tänne :)

Vierailija
317/325 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo tuolla huhtikuisissa kurkkimassa mutta tännepä oikeasti vielä kuulun.

eli kp 27/27 tänään. Yhtään testiä en ole ostanut enkä tehnyt, taidan nyt odottaa maltilla että tuleeko täti huomenna vai ei, kovin säännöllisesti se on sieltä aina ilmestynyt.

ikeastaan mulla ei ole mitään oireita, luulen että kaikki ne mitä on on kuviteltua/toivottua, eli pientä huimausta, vatsan nippailua, välillä vähän huono olo. viime yönä heräsin kamalaan huonoon oloon ja vatsakipuun, sai vessassa ravata useammin..Mutta ei siis kipeitä rintoja tai valkovuotoa joten..

Jännäksi käy. ja niin, yk 6 vaikka muualla väitin että 7 :)

Vierailija
318/325 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siihen malliin on vatsassa juilinut ja vähän alkaa vuotoakin olla, että seuraavaan satsiin siirrytään. Testinkin tein sunnuntaiaamuna varulta, kun ei kierrosta ollut vielä selvyyttä ja negahan se oli. Nyt näyttäisi siltä, että nuoruusvuosien 27 päivän kierto olisi tasaantumassa (kopkop), joten ensi kuussa voisi toivoa, että olisi raskautuminenkin todennäköisempää :D

Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan, että muiden kanssa seurataan pian perässä!

annaNanna

Vierailija
319/325 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp 28/27.

Mikään ei tunnu oikein miltään. Mahaa nippailee välillä, mutta ei ole tullut esim. tuhrun tuhrua mikä yleensä alkaa ainakin päivää ennen. Mutta tietysti pitää jännityksessä loppuun asti ja alkaa sekunnissa ja kerralla. Yöllä heräsin ´ja eipä nukuttanu, on niin levoton mieli.

kasseellaan mitä tapahtuu.

Vierailija
320/325 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 29/27, aina niin säännöllisistä menkoista ei tietoakaan..eilen testi nega.