Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismurut2011

25.05.2010 |

Aloittelenpa tässä samalla nyt uutta ketjua, sillä maaliskuuhun ensimmäisiin päiviin veisi laskettu aikani, jos nyt tärppäisi.

Eli yk3, kp1/25-31 (viimeksi tuo 31) menossa.

Hieman harmittaa, mutta toisaalta onneksi pillereiden jälkeen ei vielä ole tullut mammuttikiertoja.

Kommentit (325)

Vierailija
261/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viellä jännäillään.. Nyt on se kp35 ja viimekierrot ovat olleet 33 ja 34.. Jotenkin ei vaan jaksa uskoa, että olis tärpännyt, kun en sitä ovulaatiookaan bongaillut, mutta toivotaan parasta:) Keskiviikko aamuna aion testin tehdä jos ei siihen mennessä ole alkanut.

Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä teille ketkä jo siirryitte huhtikuisiin.

Vierailija
262/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri, täällä ollaan ;). Oletkos testannut tänään? Jännää jännää.

Onpas täällä tosiaan plussat kiven alla. On se kumma. Toivon piinaajille pian näkyviä tuloksia ;). Ja pahoittelut tädin vierailuista osalle.

ON: Koko loppuviikko ja viikonloppu meni hyvin rennoissa fiiliksissä. Rakastarakastanrakastan aurinkoa ja lämpöä, joten mukava tekeminen vei ajatukset pois "plussastressaamisesta"! Oireetonkin olen ollut. Rinnat on tä-y-sin oireettomat, ei niin mitään. Eilen oli ihan vähän aaltoilevaa menkkajomotusta ja ajattelin että aha, kohta tulee täti kolkuttelemaan. Mut ei ainakaan vielä. Myöhään eilen illalla eka selvä oire - oli se sitten suuntaan tai toiseen - särki koko alavartaloa edestä ja takaa. Sellaista ei ole ennen ollut menkkojen yhteydessä.

Tänään on kp32. Oireettomuudesta huolimatta jännittää ihan vietävästi, sillä oviksesta päätelen tämän piti olla lyhyempi kierto. Mutta periaatteessa mikään ihme ei olisi että menkat alkaivat vasta torstaina. Eli piinattavaa on vielä monta päivää.

Vilho kp32/32-34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho, en ole vielä testannut mutta testin sentään kävin jo ostamassa;) Tädin pitäisi tulla tänään mutta ei ole tuhrua edes vielä näkynyt...hui...tässä alkaa toiveet pikkuhiljaa heräämään! Oireita ei ole, menkkajomotuksetkin on hävinny. Ehkä jotain tunteita alavatsassa...

KaisaMaija, ihan hyvä kun kerroit noista kuumemittareista...olenkin ihmetellyt älyttömän alhaisia lämpöjäni!!!Eipä tullut tollainen asia mieleen noista digimittareista.

Parin päivän päästä vois testailla, jos ei tätiä kuulu...Onnea kaikille matkaan ja nyt niitä plussia kehiin!T.Wilpuri kp27/27

Vierailija
264/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tänään on alkanut jännittämään ihan kamalasti, välillä niin paljon, että sydän pamppailee (vaikka pitäisi tehdä jotain ihan muuta... töissä kun olen).

Wilpuri, minullakaan ei ole yhtään menkkajomotusta enää. Eikä oikeen muitakaan oloja. Huh huh, on tämä on sitten piinavaa. Koitan seurailla rauhassa, mutta ehkä pitää testata ennenkuin aiheuttaa itselleen enempää sydämentykytystä :). Josko torstaiaamuun jaksaisi (testejä on kyllä kaapissa, tikkuja ja cb-digi).

Tuosta kuumeen mittaamisesta muuten; olen kuullut, että mitata pitäisi aina aamulämpö ennen ylösnousemista. Monet asiat kun voivat vaikuttaa ruumiinlämpöön, eli aamulla on luottettavin tulos. Tietty pitää myös olla jokin tieto omista lämmöistä muutoinkin, kun ovat niin yksilöllisiä juttuja. Minulla on ollut loppukierrosta aina korkeammat lämmöt(36.8-37)kuin normaalisti (35 jotain). Se yhteys raskauteen on vielä todistamatta;)

Oikein paljon ++++++onnea testaamiseen kaikki muutkin!

Vilho 32/32-34

Vierailija
265/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täälläkään mitään uutta auringon alla - ei menkkoja eikä testitulosta, ko en oo nyt viittinyt ees alkaa tekeen sitä. Jotenkin niin ärsyttää oottaa ja piinailla. Kun en voi vaan luottaa niihin haamuihin...

Meillä on täällä harmaat kelit ja nyt vähän aurinko näkyy, mutta muuten ei oo ollut helteistä tietoakaan. Nauttikaa te, joilla helteet on =)

Vierailija
266/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, nyt jännittää entistä enemmän! La-aamuna, kun testasin (kp 29/28-31) sain plussan CB:n testillä. Ei kauheen vahva mutta kuitenkin ihan selkeä, oon siis ollu v-lopun mökillä ilman nettiä. Pitää vielä testailla tänään tai huomenna uudestaan, varmistukseksi.

Tämä oli eka kierto km:n jälkeen, km siis oli 5.6, ja nyt toivon todella että limakalvot ja kaikki muukin kehossa on kunnossa ja että tämä pikkuinen pysyisi matkassa mukana. Eli pelonsekaisin tuntein tässä mennään. Mutta so far so good, ja ei kun päivä kerrallaan.

Nyt vielä plussatuulia teillekin täällä! Taidan pelon vuoksi vielä jonkin aikaa pysytellä aika taustalla odottajien puolella mutta toivottavasti tulee vielä enemmän porukkaa täältä sinne mukaan kohtapuolin!

- Heath & Hope - (rv 4+2)

Vierailija
267/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan oikein paljon vauvaliimaa nyt matkaan!

Kiitos ivilla kannustuksesta, toivotaan että tämä nyt olisi sitä itteänsä. Väsymys on ainakin jotain ihan käsittämätöntä. TAAS nukuin just neljän aikoihin 40 min päikkärit, mikä on mulle todella epätavallista...

Katmandoo: Olit kyllä ihan oikeassa mun suhteen, olen testannut jo negan mutta tädin poissa pysytellessä olen kääntymässä enemmän rktt-linjalle, jonka bongasin tuolta toisesat ketjusta. Eli raskaana kunnes toisin todistetaan. ;oD

Lämmintä alkuviikkoa kaikille ja plussatuulosia!

ponityttö

Vierailija
268/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava homma Heath! Yleensähän km:n jälkeen raskautuu nopeasti ja sulla se tärppäs todella nopeaa, onneaonneaonnea! :D Mulla tais olla kolmas kierto, ennenkuin raskauduin uudelleen km:n jälkeen. Tarrasukkia ja liimaa oikein paljon matkallesi :)

Hih, meikänainen on ite jo niin v*****tunut tähän "ei vielä tiedä mikä olotilaan". Kun ei tuu vieläkään selvää siitä, että mitä tässä oikein on. Tänään just mietin, että alkais vaan menkat ja lykästäis vasta ens kuulle ja tärppäis, nii sai mies yhden lapsistaan omana syntymäkuukautenaan :D Kyllä tää piinailu tekee pössiksi!

Vierailija
269/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Heath! Näinhän se sanotaan, että km:n jälkeen raskautuu tavallista helpommin. (Tosi mulla on nyt ollut parit menkat km:n jälkeen.)

Ja pahoitteluja Katmandoolle ja Hennalle.

Täällä mennään nyt kp 27. Mitenköhän pitkälle viikkoa malttaisi odotella. Pitää tosin käydä ensin testiä ostamassa ennen kun pääsee testailemaan. Pari finniä tosin on jo pukannut, että varmat fiilikseni ovat kyllä jo vaihtuneet "ehkä ei sittenkään, taaskaan" -fiilikseen.

Meille olisi sopinut taloudellisesti paremmin vauva jo heti talvella ja mitä pidemmälle kevättä mennään sitä enemmän joutuu nyt pohtimaan taloutta. Mutta eihän niitä vauvoja todellakaan tehdä silloin kun olisi paras hetki...

Vierailija
270/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: menossa olis dpo4/kp20(32-36). Iltapäivällä veskissä käydessä koin totaalisen yllärin, pikkareihin oli ilmestynyt vähän verta! Voisko tää olla nyt jo kiinnittymisvuotoa?? Rinnat on myös tänään olleet jotenkin todella "turpeat" ja arat, vaatteet ahdistaa päällä. Vatsa tuntuu jotenkin hassun "täydeltä" ja vähän siltä niinkuin olis vatsalihaksia tehnyt hirmuisesti, ihan omituista. En tiedä sitten miten paljon noista "oireista" vois laitella helteen piikkiin... mutta iiks sentään! :)

Vierailija
271/325 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihana homma, jos noin pian onnistuu km:n jälkeen! Niinhän ne väittää, että silloin juuri raskautuu nopeasti mutta mulla siihen meni melkein vuosi, oli kierto sekaisin, tiputteluja ym.

No, nyt jännäillään tätä yritystä;) Mites ois Vilho, testataanko molemmat torstai aamuna?!? Mulle se sopis ihan hyvin, edellyttäen tietenkin, ettei täti ole tullut vierailulle...Silloin ois menkat myöhässä 3 päivää, joten ois toivoa saada näkyviin haalea viiva...Oisko muita innokkaita testaajia samalle päivälle? T.Wilpuri kp27/27

Vierailija
272/325 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten kuitenkaan malttanut odottaa keskiviikko aamuun, vaan tein äskön testin.. ja selkee positiivinenhan sieltä tuli:D Tuntuu niiiiin uskomattomalta, koska olin ihan varma että tää kierto meni "harakoille", kun juuri oletetut ovulaation aikoihin mies oli pitkiä päiviä töissä.. Mut nyt on kyllä niiiiiin hyvä mieli ja olen niin onnellinen:)

Vierailija
273/325 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea, onnea K-84:lle :D

Vierailija
274/325 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä idiootti tein testin, sain taas jotenkin perusteltua itselleni - "tiedänpähän sitten ja on piinaodotus ohitse tai sitten hyviä uutisia...." Tuloksen tyylipuhdas nega raskauskeijun liuskatestillä aamupissasta kp 33. Harmittaa. Mut ei kai se maailma tähän kaadu. Yöllä juili menkkoja niin vietävästi - eiköhän ne tänään ala.

Tsemppiä tuhannesti Wilpuri ja muut vielä testaavat :) +++++!

muoks* ja niin olihan täällä PLUSSIAKIN, onnea Heath ja k-84-!

Vilho kp33/32-34 (odottelee yk 5 alkua)

Vierailija
275/325 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan armoton toi testi. Huh.

Sunnuntai aamuna hipsin tekemään testiä (kp32/28-30) ja jotenkin olin "varma" plussasta. Sit siihen pärähtää nega..Kyllä oli hölmistynyt olo. Kun sitä "tuhrua" tuli silloin, jota arvelin kiinnittymiseksi jne..Ja harmitus iski päälle, kun miehen kanssa tulosta ihmeteltiin. Aateltiin odotella sit muutama päivä, jos ei kuukautiset ala..No tulihan ne sit ma aamuna tulvahtaen, jota ei koskaan ennen ole tapahtunut. Yleensä alkaa tiputtelemalla hiljalleen..

Kolmas kerta toden sanoo..? Tai neljäs.. :)

No,kun aika on oikea lapsen tulla ihmettelemään maailman menoa, niin se odotettu tulos tulee..

Tuhannesti onnea plussanneille!! Ja lempeitä tuulia muille! :)

helteisin terkuin

S79 kp2/28-30

Vierailija
276/325 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä näy menkkoja. Kp 28. Edelliset kierrokset ovat olleet 28 ja 30. Yritän jaksaa odottaa perjantaiaamuun, niin mieskin on kotona jännittämässä. Ellei sitten täti tule ennen sitä. Mulla oli kyllä lämmöt jo laskeneet, joten se vähän kielisi, että kyllä ne menkat sieltä tulevat. :(

Onnea kovasti K-84!

Vierailija
277/325 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Vilholle vielä peukutan että olisi ollut vielä liian aikasta testata. bd

Sität ässä itsekin kovasti toivon, siis että se nega viime pe olisi ollut vaan liian aikanen, sillä menkat eivät ole edelleenkään alkaneet ja raskausoireita olen kuvitellut jo melkoisen kasan. Tilaamani testit ei oo vieläkään tulleet, joten en nyt pääse testiä uusimaankaan ja huomenna mökille lähtö. Ehkä sitten pe tai viikonloppuna katson (välihuom. sitä yhtä viivaa...) uudelleen.

Onnea hurjasti K-84!!!

ponityttö

Vierailija
278/325 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossamme on muutama plussa kuitenkin :) Onnea :)

Mulla menkkojen pitäis alkaa ens tiistaina... eli vielä ei ole testin aika. Piinaa siis vielä edessä :(

Mutta mutta... eilen suihkuun mennessä, ihmettelin et mitä "mujua" toisessa nännissä... kun sitä rapsuttelin ja vähän nänniä puristin... Siis sieltä tuli sellaista maidon tapaista nestettä!!! Muutama pieni pisara mut sen verran et selkeästi erottui... Ja aamulla taas kokeeksi puristin niin nyt vähän enemmin ja valkoisempaa. Maitoa todella????

Mulla tossa ensimmäisessä raskaudessa, maitoa alkoi tulee jo tosi aikaisin odotusaikana, varsinkin saunassa valui... Enkä ole nyt maitoillut sen jälkeen kun maito loppui imetyksen lopetettuani. Tarkottaisko tää plussaa???? Ei juuri muita oireita... Vatsallaan maatessa alavatsassa tunne kuin siellä olis pieni pallo..

Hämillään oleva Pepita

Vierailija
279/325 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviltä kuulostaa joidenkin oireet. +++ toivon teille :)

Täällä totuttaudutaan ajatukseen että ei vieläkään vauvaa meille. Vuoto alkoi eilen, kuten ounastelinkin. Kierto lyheni kahdella päivällä, niinkuin ounastelin sitäkin. Kaikki meni viime(kin) kierrossa oman tietämyksen, ovistestien ja oireiden mukaan juurikin nappiin. Eli mikä **** tässä mättää.

Kaippa tästä taas noustaan. Kaikki on kuitenkin ihan hyvin - noin niinku periaatteessa. huh ja viuh.

Vilho kp2/32 yk 5. (ja puoli vuotta esikoisen yritystä takana)

Vierailija
280/325 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki! Olen mieheni kanssa lomailemassa, joten kirjoittelut hieman jääneet... mutta ahkerasti olen lueskellut teidän muiden kuulumisia :)

Voihan harmitus kaikille negoille :( Kyllä on plussat tiukassa! Mutta niinkuin joku jo totesikin, toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa! Pidän kovasti peukkuja, että negat vielä muuttuisivat plussiksi bd

Onneksi tähän pinoon on kuitenkin saatu pari plussaakin!!! Hurjasti onnea teille!! Mahtavaa!!

Itselläni nyt kp22. Ovista en ole kyllä bongannut ollenkaan!! Ei limoja, ei juilimisia yms.. Tikutin viime viikolla parina päivänä haamun, mutta tikutuskin jäi sillä emme olleet mieheni kanssa samalla paikkakunnalla enää loppuviikkoa niin mitäpä sitä sitten... Nyt vain odotellaan...jotain...

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille :)