Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär 15v raskaana, miten tukea, kun en ole päätöksestä samaa mieltä?

Vierailija
24.05.2010 |

Tyttäreni, joka on nyt 15v kertoi jokin aika sitten olevansa raskaana. Tämä oli aika suuri järkytys tällaiselle vanhana äidiksi tulleelle. Minä olen sitä mieltä, että tyttäreni pitäisi tehdä abortti, keskustelimme kuitenkin eri vaihtoehdoista ilman, että kerroin omaa mielipidettäni. Kävimme läpi, että mitä se vauva toisi tullessaan tai abortti, myös adoptiosta keskustelimme.

Nyt tyttäreni on päättänyt pitää lapsen ja poikaystävänsä on samaa mieltä. Aikovat muuttaa yhteen ennen kun vauva syntyy.

Minä en ole tästä kauhean innoissani, mutta en silti halua pilata välejäni tyttäreen kertomalla, että minusta hänen pitäisi tehdä abortti. Haluaisin olla tukena ja auttaa ainakin jossain määrin.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun/meidän ei pitänyt koskaan saada lapsia luomusti ja hoidotkaan eivät meidän kohdalla tuottaneet toivottua tulosta ja ne me lopetimme ja hyväksyimme, ettemme koskaan saa vauvaa. Muutama vuosi lopetettuamme hoidot tein positiivisen raskaustestin ja pari vuotta esikoisemme syntymän jälkeen saimme vielä toisen ihmevauvan. Lapsistani olen ikionnellinen, joskin olisi toivonut, että mieheni saisi nähdä lastensa kasvavan ja että olisi tukena arjessa ja päätöksenteossa.

ap

Ohi aiheen, mutta missä tyttäresi isä on? Mitä mieltä hän on?

Vierailija
82/82 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös 3kymppisenä äidiksi tulleita, joiden lapset on lopulta hoitanut joku muu. Eivätkä he ole mitään alkoholisteja tms olleet!

Mielestäni yksi iso asia ap:n tapauksessa on se, että poikaystävä on ainakin tässä vaiheessa mukana ja haluaa tukea tyttöä ja perustaa perheen!

Toivon heille isosti jaksamista! Ja toivon sitä tukea löytyvät myös mummolta! (enkä tarkoita sitä, että mummon velvollisuus olisi kasvattaa lapsi, vaan auttaa ja tukea tytärtään asiassa!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla