Millaisessa perheessä lasten herkkuruoka on roskaruokaa?
Millaisia mielikuvia tulee tällaisesta perheestä? Eli lapsen herkkuruoka on esim. kalapuikot, ranskalaiset perunat tmv.
Itselle tulee mieleen suht pienituloinen ja alhaisesti koulutettu perhe.
Kommentit (124)
"Aterian määrittämiseksi roskaruoaksi voi riittää myös pelkästään ruoan syömisen jälkeen edestä löytyvä roskamäärä. Esimerkiksi hampurilaisaterian syömisen jälkeen on jäljellä hampurilaisen kääre,ranskalaisten pakkaus, juomamuki, mahdolliset käsipyyhkeet sekä maustepusseja. Siis roskaa joka kertyi kyseisen tuotteen nauttimisesta."
Googleta vaikka, jos ei järkipuhe av:lla tehoa.
Ap, kerrotko mitkä ovat teidän lasten herkkuruokia ja millaista ruokaa itse syötte normaalisti?
Aivan yksinkertainen kysymys.
ap
siitä ei jää roskaa. Kyse on todellakin ravintosisällöstä, joka on "roskaa".
on kaksi pihviä, suolakurkku, tomaattia, sipulia, salaattia, sinappia ja ketsuppia. Sekä leipä.
Siis hyvän ruoan tekijät eivät käytä näitä aineksia?
mutta myös leivän syömistä tulisi välttää, se muistuttaa pizzaa hyvin paljon, ja on täysin turha lisäke jos oikeasti syö hyvin. Roskaruoan syöjät tuntee siitä, että ruoan kanssa pitää olla leipää. Leipä on vielä enemmän roskaruokaa kuin pizza ja ravintoarvoltaan ala-arvoista, eihän siinä ole kuin jauhoja, hiivaa ja vettä. Niitä tulisi välttää!
on kaksi pihviä, suolakurkku, tomaattia, sipulia, salaattia, sinappia ja ketsuppia. Sekä leipä.
Siis hyvän ruoan tekijät eivät käytä näitä aineksia?
Hampurilaispaikkojen liha ei ole parhaita osaa, leipä on valkoista pullamössöä, suolakurkut suolaisia. Tomaattia on 1-2 viipaletta, salaattia pari hassu siivu. Uitettu sokerisessa ja suolaisessa ketsupissa ja sinapissa.
Ap, kerrotko mitkä ovat teidän lasten herkkuruokia ja millaista ruokaa itse syötte normaalisti?
Aivan yksinkertainen kysymys.
ap
" Millaisessa perheessä lapset syövät usein/toistuvasti/jatkuvasti tms. roskaruokaa?"
Kysyessäsi esittämäsi kysymyksen, se ei korreloi olettamuksesi kanssa "alemmin koulutetut syövät useimmin roskaruokaa", sillä yleisesti ottaen on pidetty totena (ja tässä ketjussa pienellä otannalla toteen näytetty), että lapset pitävät HERKKUruokanaan ruokaa, jota saavat harvoin.
AP sen sijaan on elävä todiste siitä, ettei akateemisuus takaa loogista päättelykykyä=)
" Millaisessa perheessä lapset syövät usein/toistuvasti/jatkuvasti tms. roskaruokaa?"Kysyessäsi esittämäsi kysymyksen, se ei korreloi olettamuksesi kanssa "alemmin koulutetut syövät useimmin roskaruokaa", sillä yleisesti ottaen on pidetty totena (ja tässä ketjussa pienellä otannalla toteen näytetty), että lapset pitävät HERKKUruokanaan ruokaa, jota saavat harvoin.
AP sen sijaan on elävä todiste siitä, ettei akateemisuus takaa loogista päättelykykyä=)
mennään henkilökohtaisuuksiin. Tämä varsinkaan ei ole koulutustasosta riippuvaista. Meillä syödään aina herkullista ruokaa, eikä hampparit ja ranskalaiset kuulu meillä herkkuihin, edes harvoin syötäviin.
ap
olematon looginen päättelykykysi on todistettavissa oleva tosiasia, ei henkilökohtainen loukkaus=)
" Millaisessa perheessä lapset syövät usein/toistuvasti/jatkuvasti tms. roskaruokaa?"Kysyessäsi esittämäsi kysymyksen, se ei korreloi olettamuksesi kanssa "alemmin koulutetut syövät useimmin roskaruokaa", sillä yleisesti ottaen on pidetty totena (ja tässä ketjussa pienellä otannalla toteen näytetty), että lapset pitävät HERKKUruokanaan ruokaa, jota saavat harvoin.
mennään henkilökohtaisuuksiin. Tämä varsinkaan ei ole koulutustasosta riippuvaista. Meillä syödään aina herkullista ruokaa, eikä hampparit ja ranskalaiset kuulu meillä herkkuihin, edes harvoin syötäviin.
ap
olematon looginen päättelykykysi on todistettavissa oleva tosiasia, ei henkilökohtainen loukkaus=)
En loukkantunut. Miten voi loukkaantua, jos tulee tällaisella palstalla typerä ihminen vastaan? Eihän sille mitään voi.
ap
[/quote]
Meillä syödään aina herkullista ruokaa, eikä hampparit ja ranskalaiset kuulu meillä herkkuihin, edes harvoin syötäviin.
ap
[/quote]
En loukkantunut. Miten voi loukkaantua, jos tulee tällaisella palstalla typerä ihminen vastaan? Eihän sille mitään voi.
ap
Hävisit jo pari viestiä sitten.
ap
Osoitin logiikkasi paikkaansapitämättömyyden, sinulta loppuivat argumentit ja haukut minua tyhmäksi?
Osoitin logiikkasi paikkaansapitämättömyyden, sinulta loppuivat argumentit ja haukut minua tyhmäksi?
En näe mitään syytä olla kohtelias ja pysyä asialinjalla, kun et itsekään sitä osaa.
ap
Minulla on akateeminen loppututkinto ja ranskalaisia ja hamppareita käydään syömässä pari kertaa kuukaudessa, ehkä. Ja lapset tykkää niistä kovasti.
äiti. kokki ja kasvattaja kuin tuon pinaattilettuketjun tyyppi !
Ihanaa että hän kunniottaa palstaa henkevillä kommenteillaan !
t. se 2 v kansakoulua käynyt
ja aina fiksua seuraa ! Kyllä on lapsilla loistavat oltavat!
vain, jota harvoin saa voi tuntua lapsesta herkkuruoalta! Rikkaammissa perheissähän tuon tyyppiset eivät yleensä kuulu jokaipäiväisiin tarjottaviin.
Itse tehdyt kalapuikot olivat kyllä herkkua, kun itse olin lapsi. Kaupan kalapuikkoja meille ei koskaan kotiin ostettukaan, mutta ei oltu mitään rikkaita vaikka kalapuikotkin tehtiin kunnon kalasta.