Uskovan miehen mukaan naisella pitää olla pitkät hiukset
Ja jos minä, hänen vaimonsa, joskus leikkauttaisin hiukset lyhyeksi, hän lähtisi mummonsa luokse siihen asti että hiukset on kasvanu taas takas. Näin lupasi tehdä.
Mitä mieltä muut uskovat ihmiset?
Kommentit (47)
Vetäisin kaljuksi saman tien ja vannottaisin ukkoa pitämään lupauksensa.
Menisin laseroimaan hiukset pysyvästi pois.
No en, heräisin ja ihmettelisin että näinpäs taas outoa unta.
Minusta ulkoisella ei ole merkitystä, usko Jeesukseen ratkaisee. Ja mitä enemmän kasvaa Hengessä sen vähemmän kaikki ulkonainen kiinnostaa.
Mä uskon evoluutioteoriaan ja mun mielestä kaikilla saa olla tai olla olematta just sellaset hiukset ku pään omistaja itse tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen saa lopettaa mistä syystä kukakin tahtoo. Jos pitkät hiukset naisella ovat hänelle niin tärkeä asia, niin lähtekööt sitten.
Niin tai sitten ap voi itse lähteä.
Ei kovin terve mies sulla. Uskovissa varsinkin löytyy näitä miehiä...
Näin on eihän se moukari muuten lennä.
Onko mies itse muistanut uhrata esinahkansa Herralle?
Jonkun randomin urpon mielipide ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies itse muistanut uhrata esinahkansa Herralle?
🤣
Se on sen oma uskomus. Minä uskon ettei miehellä ole mitään asiaa puuttua kenenkään hiuksiin.
Olen 100% varma, että mies on rikas sillä muuten ap ei väkisin olisi hänen kanssaan.
Aika mahdoton mies. Miksi pitäisi olla liian pitkä tai liian lyhyt. Eikö ole sillä välillä joku.
Ap voi siihen vastata, että hänen hiuksensa ovat hänen ja hänen Luojansa välinen asia. Jos Luoja ei ole iltarukouksessa ap:lle jyrähtänyt, että sinun pitää kasvattaman metrinen tukka, silloin ap voi huoletta leikata sen.
Onko mielestäsi vasemmiston suosima lesbosiili-look niittinaamoineen sitten parempi vaihtoehto?
Toisaalta kiva tietää, miten pääsee helposti äijästä eroon, kun ei jaksa enää katsella.
Vierailija kirjoitti:
Se on sen oma uskomus. Minä uskon ettei miehellä ole mitään asiaa puuttua kenenkään hiuksiin.
Tätä mieltä olen minäkin. Ja sen myös kerroin miehelleni. Luulen että joskus vielä saatan kokeilla erilaista hiustyyliä 😊 Ap
No minä en hänen laillaan kuitenkaan perusta uskoani kenenkään hiuksiin ,eikä minun uskoni kenenkään hiuksiin, tai niiden puuttumiseen puutu,tai niistä mitään sanele.
m,41
Parisuhteen saa lopettaa mistä syystä kukakin tahtoo. Jos pitkät hiukset naisella ovat hänelle niin tärkeä asia, niin lähtekööt sitten.