Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies antaa äitinsä sekaantua elämään paljon?

Vierailija
22.05.2010 |

Hänelle sopii hyvin, että oma äiti hakee lapsenlapsia jatkuvasti yökylään, hoitaa illat ja usein työntyy viikonloppuisinkin norkumaan. Sopii hyvin sekin, että heti kun vaimo ei ole kotona, äiti saapuu touhuamaan, hoitaa lapset, laittaa ruoat, pesee vaatteet, häärää ikäänkuin talon emäntänä. Sitten kun vaimo tulee kotiin, anoppi vilahtaa vähin äänin pois. Kun vaimo käväisee illalla jossain, on anoppi hakenut sillä välin lapset kylään tai yöksi, ilman että lasten äidille on yhtään mitään sanottu. Vie lapsia kylään omiin kyläpaikkoihin, kuskailee autolla sinne tänne. Tulen kohta hulluksi!!!! Miehen mielestä minun korvien välissä on vikaa, kun tuollaisista asioista piittaan ja jos ei minulle passaa tuo äitinsä hommailu, minun pitää sanoa hänelle. Ei siis miehen, joka vonkuu äiskänsä asioita hoitamaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvanut aikuiseksi. Jos lapsi viedään ilman lupaa pois kodistaan, voi kyllä ilmoittaa poliisille, luulisi että anoppikin oppii yhdestä kerrasta.

Vierailija
2/2 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaahan se mies kuitenkin luvan viedä ne lapset. Mutta saako tällaiseen toimintaan muutosta, olen sanonut anopille usein että en halua, että meillä kukaan siivoaa, hoidan itse lapset eikä heillä ole tarvetta viikoittain olla yötä kylässä jne. Mutta kun ei minua kuunnella, sama tahti jatkuu vaan. Pääseekö tällaisesta tilanteesta ulos muutoin, kuin jättämällä miehen äitinsä hoiviin ja veisin lapset mukanani muualle asumaan. Haluan oman elämän!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla