Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menenkö Papa-kokeeseen ja mitä ihmettä sanon siellä?

Vierailija
02.05.2010 |

Tuli siis kutsu Papa-kokeseen, iänmukaisesti. Ongelma vain on, että olen edelleen neitsyt ja aikaisempi papakoeyritys oli jotensakin nöyryyttävä. Koetta ei koskaan saatu otettua ja minun mielestäni ei oikeastaan edes yritetty. Sanottiin vain, että seuraavan kerran on sitten eri tilanne. Seuraava kerta tuli, enkä mennyt. Nyt on taas kulunut viisi vuotta.. Pitäisi kai mennä. Mutta mitä ihmettä sanon sinne mennessäni? Hei, olen muuten neitsyt? Vai minulla ei ole ollut yhdyntöjä, kuten papakokeessa viimeksi sanottiin... vai odotanko vain, että kokeenottaja itse huomaa?

Vai jätänkö taas menemättä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kudoksissa saattaa silti olla solumuutoksia!

Vierailija
2/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat sitten ottaa pienemmät instrumentit. Ihmisiä ne vaan sielläkin ovat. Rohkeasti vaan sinne mars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyys pois alta esim. kortsulla päälystetyllä banaanilla...

Vierailija
4/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat sitten ottaa pienemmät instrumentit. Ihmisiä ne vaan sielläkin ovat. Rohkeasti vaan sinne mars.[/]

Vierailija
5/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatra syöpäriskiä ottaa nolostelun takia...

T. ed.

Vierailija
6/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti

Ilmoitat kuten edellinen neuvoi ja koe on tärkeä koska siitä huomataan mahdolliset solumuutokset kohdun suulla.

Vierailija
7/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai varmasti jännitin ja se edesauttoi ettei papaa saatu otettua. Siis kipu oli niin suuri, että luopuivat yrityksestä.

ap.

Vierailija
8/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kehtaan mennä vaikka mulla pitää ylipainon takia olla erikoispitkät instrumentit... sun juttu on paljon vähemmän nolo!

Vierailija
9/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

solumuutoksia voi tulla riippumatta seksielämästä. Kyllä ne varmasti noissa seulonnoissa on tottuneet näkemään yhtä sun toista. Kannattaa varmaan kuitenkin neitsyydestä mainita.

Vierailija
10/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena siis todella viallinen.

Olkoonkin vaikka ammattilainen kenelle kerron. Mutta totta, kohdattava se on.

ap.

Vierailija
11/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole oikeasti niin iso juttu. Se vaan tuntuu isolta silloin kun se on itselle vierasta/uutta. Tuskinpa se hoitaja mitään ajattelee joka ottaa papa:n. Jos et kehtaa labraan mennä, niin varaa aika yksityiselle gynelle. Rohkeasti vaan! Kannattaa pitää itsestään huolta!

Vierailija
12/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan labraan mennessäsi, että olet neitsyt. Ja sillä selvä.

Immenkalvossa on reikä, josta mm. kuukautisveri pääsee vuotamaan.

Etsikööt sen reiän. Jos ei laboratiohoitaja tässä onnistu, pyydä paikalle lääkäri.

Voi tehdä vähän kipeää, mutta niinhän neitsyen eka sukupuoliyhdyntäkin tekee, useimmiten ainakin.

Olet jo sen ikäinen, että papa olisi hyvä ottaa.

Tsemppiä!

Vierailija
13/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä täällä vauva-palstalla teet? Katsastat elämän monimuotoisuutta?

t:utelias

Vierailija
14/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tuo teidän suhtautuminen tällaiseen kummajaiseen.

ap.

Vierailija
15/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeesti ei ne siellä labrassa mitään kenestäkään ajattele, tekevät vain työtään. Mutta hyvä mainita neitsyydestä, että ottavat pienimmät mahdolliset instrumentit.

Vierailija
16/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos elämä olisi mennyt haaveideni mukaan tai edes vähän enemmän sinne päin, niin minulla olisi perhe. Kurkistan siis samalla perhe-elämään käydessäni täällä.

ap.

Vierailija
17/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reseptiä johonkin rauhoittavaan lääkeeseen että saadaan papa otettua, kyllä sun terveyden kannalta pitäisi noi kokeet saada otettua

Vierailija
18/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai soita terkkakeskukseen ainakin. Antavat varmasti diapamin niin et sitten jännitä niin paljon ja koe ei satu/on helpompi ottaa. Itsekin sain rauhoittavaa ennen ensimmäistä gyneä, tosin siitä on jo aikaa, mutta kun jännitin niin pirusti.

Vierailija
19/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinenkin onnistui hyvin. Taisin sanoa, ettei minusta ole otettu papaa aikaisemmin ja käytettiin pieniä välineitä.

Kyllä mua hävettää kertoa kasvotusten toiselle, että olen 35v ja neitsyt. Naisena siis todella viallinen.

Olkoonkin vaikka ammattilainen kenelle kerron. Mutta totta, kohdattava se on.

ap.

Vierailija
20/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ottaa naukun ennen että rentoutuu?? Näkyykö testissä,no tuskin...

Lihakset vetävät niin jumiiin ettei koe onnistu. sattuu niin pirusti