Menenkö Papa-kokeeseen ja mitä ihmettä sanon siellä?
Tuli siis kutsu Papa-kokeseen, iänmukaisesti. Ongelma vain on, että olen edelleen neitsyt ja aikaisempi papakoeyritys oli jotensakin nöyryyttävä. Koetta ei koskaan saatu otettua ja minun mielestäni ei oikeastaan edes yritetty. Sanottiin vain, että seuraavan kerran on sitten eri tilanne. Seuraava kerta tuli, enkä mennyt. Nyt on taas kulunut viisi vuotta.. Pitäisi kai mennä. Mutta mitä ihmettä sanon sinne mennessäni? Hei, olen muuten neitsyt? Vai minulla ei ole ollut yhdyntöjä, kuten papakokeessa viimeksi sanottiin... vai odotanko vain, että kokeenottaja itse huomaa?
Vai jätänkö taas menemättä?
Kommentit (25)
Osaavat sitten ottaa pienemmät instrumentit. Ihmisiä ne vaan sielläkin ovat. Rohkeasti vaan sinne mars.
neitsyys pois alta esim. kortsulla päälystetyllä banaanilla...
Osaavat sitten ottaa pienemmät instrumentit. Ihmisiä ne vaan sielläkin ovat. Rohkeasti vaan sinne mars.[/]
Ei kannatra syöpäriskiä ottaa nolostelun takia...
T. ed.
rehellisesti
Ilmoitat kuten edellinen neuvoi ja koe on tärkeä koska siitä huomataan mahdolliset solumuutokset kohdun suulla.
Tai varmasti jännitin ja se edesauttoi ettei papaa saatu otettua. Siis kipu oli niin suuri, että luopuivat yrityksestä.
ap.
itsekin kehtaan mennä vaikka mulla pitää ylipainon takia olla erikoispitkät instrumentit... sun juttu on paljon vähemmän nolo!
solumuutoksia voi tulla riippumatta seksielämästä. Kyllä ne varmasti noissa seulonnoissa on tottuneet näkemään yhtä sun toista. Kannattaa varmaan kuitenkin neitsyydestä mainita.
Naisena siis todella viallinen.
Olkoonkin vaikka ammattilainen kenelle kerron. Mutta totta, kohdattava se on.
ap.
Ei seksi ole oikeasti niin iso juttu. Se vaan tuntuu isolta silloin kun se on itselle vierasta/uutta. Tuskinpa se hoitaja mitään ajattelee joka ottaa papa:n. Jos et kehtaa labraan mennä, niin varaa aika yksityiselle gynelle. Rohkeasti vaan! Kannattaa pitää itsestään huolta!
Sanot suoraan labraan mennessäsi, että olet neitsyt. Ja sillä selvä.
Immenkalvossa on reikä, josta mm. kuukautisveri pääsee vuotamaan.
Etsikööt sen reiän. Jos ei laboratiohoitaja tässä onnistu, pyydä paikalle lääkäri.
Voi tehdä vähän kipeää, mutta niinhän neitsyen eka sukupuoliyhdyntäkin tekee, useimmiten ainakin.
Olet jo sen ikäinen, että papa olisi hyvä ottaa.
Tsemppiä!
mitä sä täällä vauva-palstalla teet? Katsastat elämän monimuotoisuutta?
t:utelias
Ihanaa tuo teidän suhtautuminen tällaiseen kummajaiseen.
ap.
Ja oikeesti ei ne siellä labrassa mitään kenestäkään ajattele, tekevät vain työtään. Mutta hyvä mainita neitsyydestä, että ottavat pienimmät mahdolliset instrumentit.
Ja jos elämä olisi mennyt haaveideni mukaan tai edes vähän enemmän sinne päin, niin minulla olisi perhe. Kurkistan siis samalla perhe-elämään käydessäni täällä.
ap.
reseptiä johonkin rauhoittavaan lääkeeseen että saadaan papa otettua, kyllä sun terveyden kannalta pitäisi noi kokeet saada otettua
Tai soita terkkakeskukseen ainakin. Antavat varmasti diapamin niin et sitten jännitä niin paljon ja koe ei satu/on helpompi ottaa. Itsekin sain rauhoittavaa ennen ensimmäistä gyneä, tosin siitä on jo aikaa, mutta kun jännitin niin pirusti.
Edellinenkin onnistui hyvin. Taisin sanoa, ettei minusta ole otettu papaa aikaisemmin ja käytettiin pieniä välineitä.
Kyllä mua hävettää kertoa kasvotusten toiselle, että olen 35v ja neitsyt. Naisena siis todella viallinen.
Olkoonkin vaikka ammattilainen kenelle kerron. Mutta totta, kohdattava se on.
ap.
Voiko ottaa naukun ennen että rentoutuu?? Näkyykö testissä,no tuskin...
Lihakset vetävät niin jumiiin ettei koe onnistu. sattuu niin pirusti
Sun kudoksissa saattaa silti olla solumuutoksia!