G: Ymmärrätkö ihmisiä, jotka puhuu vessassa käydessään kännykkään?
Mulla on työkaveri, joka puhuu aina vessassa kännykkään "muuten se aika menee ihan hukkaan". En voi ymmärtää, minusta varsinkin puhelun toiselle osapuolelle noloa ja kiusallista..... Mutta onko se nykyään ihan yleistä? Ja siis kyse ei ole siitä että puhuisi vessassa siksi, että siellä on yksityinen rauha, vaan aivan oikeasti puhuu siellä asioidessaan/ pöntöllä istuessaan!
Kommentit (16)
Melko epäkohteliastakin toisessa päässä olevaa kohtaan, jos joutuu kuuntelemaan istunnon ääniä.
Kerran oli alustavaa juttua yhen ihan kivan tyypin kans. Yhen puhelinkeskustelun aikana aloin sit kuunteleen ku kuulu kummallista lorinaa taustalta, ja kysyin, että mitä kaveri touhus. "Oon kusella", kuului vastaus. Siin loppu se puhelu ja orastanut kiinnostuskin aikas lyhyeen :D
Jotkut kaverit puhuu tosiaan pöntöllä asioita hoidellessa, ja se on tosi ällöttävää.
Mutta kyllä mä ymmärrän mun parasta ystävääni joka joskus soittelee pöntöltä. Pitää vielä puhelinta lavuaarin reunalla kaiutin päällä. :) Mutta en kyllä jossain työasioissa tai vastaavissa ymmärrä pöntöllä puhumista.
Tekee mieli sanoa, että puhutaanko, kun olet paremmassa paikassa.
olipa saunassa tai p*skalla jos on päivystysvuoro ja puhelin soi... Ite en viitti puhua vessassa ollessa.
Jos joku soittaa ja puhelu venyy, eikä siitä pääse irti, ja iskee armoton vessahätä, niin sitten menen. Eikä ne äänet normaalisti kuulu siine toiseenpäähän, jos hoitaa asian vähin äänin.
En edes päivystäjänä vastaisi pahimman vaiheen ollessa päällä vaan antaisin soida muutaman sekunnin kauemmin tai soittaisin takaisin hetkon päästä.
Naturalia non sunt turpia.
Itsekin pissaan lorottamalla samalla kun puhun kännykkään. Ja ihan kaikken kanssa. Toinen käsi kännyssä ja toinen hepissä.
Dixi
ja jos huomaan puhuvani ihmisen kanssa joka on kusella/paskalla katkaisen puhelun lyhyeen.
teen itse samaa enkä edes kiinnitä huomiota siihen jos vastapuoli käy vessassa...
kuukupin tyhjentämisen kanssa on taiteilua jos ei satu olemaan nappi korvassa.
teen itse samaa enkä edes kiinnitä huomiota siihen jos vastapuoli käy vessassa...
Välillä töissä on niin kiireistä että vessaan on pakko mennä kunhan asiakkaissa on pieni tauko. Usein tuo tauko on puhelintunnillani. Täytyy raahata se känny sinne pöntöllekin mukaan, koska asiakkaat ovat todella kettuuntuneita jos ei välittömästi vastaa puhelinajan aikana.
En kuitenkaan koskaan vastaa täyden toimituksen aikana, eli en halua toisen kuulevan mitään lorinoita. Sen sijaan pyyhkinyt olen kännykkä korvalla ja kiskonut housuja ylös. En myöskään vedä vessaa puhelun aikana jotta toinen ei kuule.
Onhan se joskus aika absurdia kuunnella veskissä jonkun itkuisen äidin puhelua kuinka on niin huolissaan viiltelevästä tyttärestään ja kysyy neuvoa mitä tehdä.
"Huvikseni" en pöntöllä puhu koskaan.
Puhelimet on niin hyviä nykyään, että esim. mieheni kuuli tänään, kun puhuimme puhelimessa, mitä poikamme höpöttivät samaan aikaan melkein toisessa päässä taloa! Todellakin sen kuulee, jos toinen on vessassa. :P
vedän pytynkin, eli tuskin jää kenellekään epäselväksi, missä olin... :D
Joskus nolottaa itseänikin, kun vähän oudomman kanssa teen samaa, mutta olen joskus istunut samaan aikaan vessassa parhaan ystäväni kanssa ja puhuttu puhelimessa.
Mun ex-pomo teki kans tuota. Kyllä vähän ihmettelin, mutta en tietty koskaan kysynyt asiasta.