Kertokaahan, mikä olen ammatiltani/mikä koulutus ulkonäköni perusteella
tänään menen kaupungille tällaisena:
helmastaan levenevä tummansininen polvipituinen farkkuhame. Punaiset korkokengät (n. 5 cm kiilakorko, kärki avoin). puna-valkoraidallinen myötenmenevä olkaimeton toppi sekä punaiset "hihat". Musta olkalaukku.
Tummanruskeat hiukset, kerroksittain leikattu, ulottuu olkapäille. Ruskeasankaiset silmälasit. Hillitysti meikkiä, hopeiset korut (kaulakoru ja korvikset)
bmi 25.
Kommentit (24)
Muuten on täysin mahdotonta muodostaa käsitystä pelkän kuvailemasi ulkomuodon perusteella, kirjoitustaitosi vaikuttaa myös!
lisää arvailuja, vai paljastanko tämän suuren mysteerin teille heti...? :D
Olen peruskoulun jälkeen opiskellut merkonomiksi. Tehnyt viimeksi töitä nimikkeellä "toimistotyöntekijä". Nyt kolmatta vuotta kotiäitinä :)
ap
varmaan kokki tai siivooja joka on äitiyslomalla:)
Olen peruskoulun jälkeen opiskellut merkonomiksi. Tehnyt viimeksi töitä nimikkeellä "toimistotyöntekijä". Nyt kolmatta vuotta kotiäitinä :)
ap
pitäisi olla kyllä se, joka "nostaisi minua arvoasteikossa ylöspäin", on nimittäin kallis merkkilaukku jonka sain ystäviltäni keväällä 3-kymppislahjaksi :D
ap
on just se asia, joka erottaa jyvät akanoista. Merkillä ei ole väliä. Nää on niitä asioita, jotka tietyt ihmiset vain tietää.
pitäisi olla kyllä se, joka "nostaisi minua arvoasteikossa ylöspäin", on nimittäin kallis merkkilaukku jonka sain ystäviltäni keväällä 3-kymppislahjaksi :D ap
Nimittäin musta merkkilaukku on sellaisen valinta, jolla on vain yksi merkkilaukku!
Se akateeminen köyhälistö (johon itsekin lukeudun) kulkee vieläkin saman marilaukun kanssa, jonka osti lukiossa...
alhaisen koulutustason.
Olen maisteri ja useimmiten käytän mustaa laukkua. Mikäs sun koulutustaso on ja minkä väristä laukkua käytät?
alhaisen koulutustason.
Olen maisteri ja useimmiten käytän mustaa laukkua. Mikäs sun koulutustaso on ja minkä väristä laukkua käytät?
Laukku ei ole merkkilaukku, mutta laadukas laukku, johon mahtuu myös a4-kansio työasioihin liittyen.
Nimittäin musta merkkilaukku on sellaisen valinta, jolla on vain yksi merkkilaukku!
Minulla on useampi musta merkkilaukku. On kyllä muunkin värisiä.
Sanot, että sulla on USEITA MUSTIA MERKKILAUKKUJA, mutta heti perään väität, että sellainen jolla on vain YKSI MERKKILAUKKU, omistaa nimenomaan MUSTAN MERKKILAUKUN. Logiikkasi paljasti alhaisen koulutustasosi!
Ja sininen tunika ja vaaleat suorat housut. Olen akateeminen hallinnossa työskentelevä nainen. Jakun puen vain pakollisina kokouspäivinä.
Käytän aina mustaa laukkua, koska en halua törsätä useampiin. Mitä se sitten kertoo minusta?
musta laukku juuri tuon asun kanssa paljastaa siksi, mikä olet. Ap:n ongelma ei ole se laukku vaan se asu, mihin laukun yhdisti.
Ja sininen tunika ja vaaleat suorat housut. Olen akateeminen hallinnossa työskentelevä nainen. Jakun puen vain pakollisina kokouspäivinä.
Käytän aina mustaa laukkua, koska en halua törsätä useampiin. Mitä se sitten kertoo minusta?
Kuten minäkin.
Musta laukku kavalsi.