Rusketus vanhettaa aikuista naista
Voi sanoa, että ihan järjestään yli kolmekymppiselle rusketus tuo reilusti lisävuosia naamavärkkiin. Oma ihoni on vielä melkein rypytön vaikka ikää on jo yli neljänkymmenen. Olkaa tekin varovaisia sen auringon kanssa siskot.
Kommentit (25)
Ainakin rusketuskapseleilla voi edistää rusketusta ilman aurinkoa. Itse olen käyttänyt mytania
Minä olen vaaanha, tupakoinut nuoresta lähtien, alkoholin lopetin jo liki 20 vuotta sitten, aurinkoa otin nuorena, en enää. Kävin tuossa hiljattain labrassa ja alkoivat tiukasti tivata, mikä nimeni on ja syntymäaikani. Vastasin, että ne, mitkä hoitajan kädessä oleva paperi näyttää ja että miksi kysytte. Sanoivat, että kun et näytä yhtään ikäiseltäsi.
Tosin on sanottava, että elän maassa, jossa jo 40-vuotiaat näyttävät usein mummoilta. Mutta silti.
Äsken juuri levittelin naamalleni itseruskettavaa. Muuten olen ruskehtava kauttaaltaan, sillä aurinkoisessa maassa aurinko tulee vaatteidenkin läpi ja ruskettaa. Hoidan ihoani säännöllisesti ja huolehdin muutenkin ulkoisesta habituksestani.
Vierailija kirjoitti:
vai myös normaalia, kevyttä pikkupäivettymistä mitä tulee kesällä ilman auringonottoakin? Koska harva näyttää hyvältä myöskään kalkkilaivan kapteenina...
Näin juuri. Keltasävyinen iho näyttää talvikalpeana tosi kelmeältä. Kevyt päivetys vaikuttaa kuin värillinen päivävoide.
Nuo oranssit (yleensä kai sentään keinorusketuksesta johtuen) naamat ovat ihan eri asia.
Rypistyminen on pitkälle geenien määräämää.
Monet suomalaiset ovat ilman rusketusta harmaanvalkoisia, sellaisia kalmanvalkoisia. Britit ovat valkoisia myös, mutta he muuttuvat nopeasti punaisiksi. Jos suomalainen saa sopivan rusketuksen, väri on yleensä kaunis kulta- tai pronssisävyinen.
rusketus, tupakka ja baari-illat on myrkkyä iholle ja sen kyllä huomaa naamasta, kuka niitä harrastaa.