Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rusketus vanhettaa aikuista naista

Vierailija
18.05.2010 |

Voi sanoa, että ihan järjestään yli kolmekymppiselle rusketus tuo reilusti lisävuosia naamavärkkiin. Oma ihoni on vielä melkein rypytön vaikka ikää on jo yli neljänkymmenen. Olkaa tekin varovaisia sen auringon kanssa siskot.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaan suomeksi "vanhentaa".

Vierailija
2/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren iho vain hehkuu auringosta, mutta sellainen ruskea ryppyinen säkki on aika kauhea! :D Itse en ole ottanut aurinkoa enää vuosiin, vaikka ulkoillessa tietenkin jotain aina tarttuu. Vannon aurinkorasvan nimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tupakka on kanssa toinen minkä vaikutus alkaa näkyä siinä kolme-nelikymppisenä nopeaan, ylähuuleen ilmestyvät ne pystyrypyt mistä tupakoitsijan tunnistaa nopeasti

Vierailija
4/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttämään säteilevämmältä ja terveemmältä

Vierailija
5/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut saman! Parikymppisillä se rusketus vielä menee, mutta kolmkymppisillä se vanhentaa järjestäen.

t. 24v. joka ei enää ota aurinkoa

Vierailija
6/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkista ottavat väriä.

Vierailija
8/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ja jos paljon ottaa aurinkoa, se huonontaa ihoa, jos ei ota aurinkoa, iho pysyy pitempään hyvänä.

Vierailija
9/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai myös normaalia, kevyttä pikkupäivettymistä mitä tulee kesällä ilman auringonottoakin? Koska harva näyttää hyvältä myöskään kalkkilaivan kapteenina...

Vierailija
10/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaläikkiä ja muita outoja bigmenttimuutoksia,jotka tekevät myös vanhemman näköiseksi. Kuten myös kesakot aikuisella. Minäkin otan päivetyksen purkista. Tulee tasainen, eikä vahingoita ihoa, vaan suojaa.

Vierailija
11/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on myös äklö, rusketuskaan ei ole tasainen.

Vierailija
12/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten rypistyy kun paljon aurinkoa ottaa. Eli ei pitäisi käristää itseään auringossa nuorenakaan..

Olen nähnyt näitä "ikiruskeita", jotka tykkää maata auringossa ja iho on jo kolmikymppisenä kuin 40- tai 50-vuotiaalla. :)

Vierailija
13/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttämään säteilevämmältä ja terveemmältä

Suomalaiset ovat kammottavan kalvakoita luonnostaan. Siihen vielä mustaa vaatetta, niin kaikki mustissaan näyttävät - sori nyt vaan - hautajaissaattueelta.

Papurusketus varmasti vanhentaa ihoa. Mutta terve päivetys sopii ihan kaikille. Iho näyttää päivettyneenä (ei papuruskettuneena) yksikertaisesti paremmalta ja terveemmältä.

Vierailija
14/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tupakka on kanssa toinen minkä vaikutus alkaa näkyä siinä kolme-nelikymppisenä nopeaan, ylähuuleen ilmestyvät ne pystyrypyt mistä tupakoitsijan tunnistaa nopeasti

ja minä tupakoin. Siltikään minua ei kukaan usko yli 35 vuotiaaksi, ihoni ei ole harmaa, vaan päinvastoin raikkaan oloinen ja värinen. Pystyryppyjä huulessa? Ei minulla.

Muut elintavat nimittäin vaikuttavat todella paljon. Välttelen liikaa aurinkoa. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä, juon paljon vettä ja liikun ulkona ja sisällä säännöllisesti.

Vierailija
15/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on 41 vuotta

ja minä tupakoin. Siltikään minua ei kukaan usko yli 35 vuotiaaksi, ihoni ei ole harmaa, vaan päinvastoin raikkaan oloinen ja värinen. Pystyryppyjä huulessa? Ei minulla. Muut elintavat nimittäin vaikuttavat todella paljon. Välttelen liikaa aurinkoa. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä, juon paljon vettä ja liikun ulkona ja sisällä säännöllisesti.

Vierailija
16/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapasi ovat muuten hyvät ja sitten pilaat kuitenkin terveytesi tupakoimalla.

Vierailija
17/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ruskettunut iho vaan on paremman näköinen kuin pinkinpunakka löllerö.

Vierailija
18/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on 41 vuotta

ja minä tupakoin. Siltikään minua ei kukaan usko yli 35 vuotiaaksi, ihoni ei ole harmaa, vaan päinvastoin raikkaan oloinen ja värinen. Pystyryppyjä huulessa? Ei minulla. Muut elintavat nimittäin vaikuttavat todella paljon. Välttelen liikaa aurinkoa. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä, juon paljon vettä ja liikun ulkona ja sisällä säännöllisesti.

Perintötekijät ja ylipäätään elintavat. Alkoholia en nauti, joskus ehkä saunan jälkeen siiderin, silloinkin jää yhteen.

Tupakointi on ainoa "paheeni" ja täytyy sitä paheitakin olla.

Ei tässä Claudialta näytä, mutta ikäistään nuoremmalta kyllä :-)

Vierailija
19/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis polta askitolkulla, mutta päivässä n. 5 savuketta.

Vierailija
20/25 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoinnille, minkä olen koskaan kuullut. Poltat siis 5 tupakkaa päivässä, eli riippuvuus ei sen perusteella ole valtavan voimakas. Eikö siis kannattaisi lopettaa? Haiset kuitenkin pahalle niiden viidenkin takia.

Tupakointi on ainoa "paheeni" ja täytyy sitä paheitakin olla.