No onko tuttuja verokoneessa?
Joko olette tarkistaneet pomot, työkaverit, ystävät? 😁
Kommentit (14)
Joo. Ihan yleisellä tasolla tiedossa, että on kovat tulot/pääomatulot. Ei tarvitse edes tarkistaa. Sukulaisen mies, ystävän mies, mutta ei kyllä yhtäkään tuttua naista.
Onhan niitä. Ja kaikki epämiellyttäviä ja itsekkäitä k.päitä.
En tiennyt, että minut saattoi löytää sieltä. En osannut kuvitellakaan.
Melkein mielenkiintosempaa on se, ettei osa sellaisista, joiden luulisi olevan siellä, ole siellä.
On ystävä yli 50 vuoden ajalta. Ansaitsee kuukaudessa enemmän kuin minä vuodessa.
Ei muuten ole ikinä tarjonnut kahvikuppostakaan. Ei siinä, että kaipaisin tai hänen pitäisi. Mutta tällä pitkällä ajanjaksolla olen tullut ajatelleeksi pari kertaa, että pienikin apu olisi helpottanut elämääni paljon.
T. Köyhä ja kipeä ja vähän kateellinenkin
Vierailija kirjoitti:
On ystävä yli 50 vuoden ajalta. Ansaitsee kuukaudessa enemmän kuin minä vuodessa.
Ei muuten ole ikinä tarjonnut kahvikuppostakaan. Ei siinä, että kaipaisin tai hänen pitäisi. Mutta tällä pitkällä ajanjaksolla olen tullut ajatelleeksi pari kertaa, että pienikin apu olisi helpottanut elämääni paljon.
T. Köyhä ja kipeä ja vähän kateellinenkin
Ei kannata olla kateellinen. "Jokainen on oman onnensa seppä" ja mitä näitä nyt on.
Mä oon maksanu niin paljon alkoholiveroa että mun pitäis päästä jo linnanjuhliin.
Joo, tunnen kaikki verokoneessa olevat. Huomenna lähden heidän kanssaan Tukholma risteilylle. Pidetään verokonebileet!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon maksanu niin paljon alkoholiveroa että mun pitäis päästä jo linnanjuhliin.
Sovitaan nokan hotelliin tärskyt,toteutuu haaveesi.
Vierailija kirjoitti:
Melkein mielenkiintosempaa on se, ettei osa sellaisista, joiden luulisi olevan siellä, ole siellä.
Osa salaa tietonsa
En ole tarkistanut yhtään mitään. Oma nimi sieltä kyllä löytyy.