Muistatko, mitä miehesi on sanonut sinulle ihan ensimmäiseksi?
Kommentit (22)
Kirjoitin pitkän viestin erittäin nolosta tilanteesta, ja myös, että tyttäreni kysyi tilanteen päätyttyä josko meidän nyt pitäisi muuttaa johonkin kauas pois.
Mies vastasi viestiin nauruhymiöllä ja vakuuttamalla, että voisimme varmasti vielä elää kotipaikkakunnallani, kunhan vietämme muutaman päivän hiljaiseloa kotosalla.
saanko mä jäädä tähän sun viereen hetkeksi
jotain tohon suuntaan, kun netistä mut bongas ja sit soiteltiin :)
Tai jotain sellaista. Hain sitä tanssimaan. Lähti. :)
lähtisikö neiti tanssimaan. No neiti ei niille hitaille lähtenyt, illan viimeisille kyllä. Ja niiden loputtua neiti lähti vielä pitemmälle...
kun minäkin käväisin siinä. Minä seisoin eteisessä ja hän istui olohuoneessa katsomassa elokuvaa. Kun olin lähdössä, pomppasi ylös ja kysyi; Voisinko mä, Mari, tarjota sulle kyydin? Sillä matkalla ollaan jo kymmenettä vuotta
kun kysyin jotain, naurattaa se ilme vieläkin.
tarjos drinksun.. ja sano ole hyvä.. mikä sun nimi on?..
Asuin aikoinaan koulun asuntolassa, ja olin laittanut ruokaa yhteisessä keittiössä, kun ex-poikaystäväni, jonka kanssa olimme edelleen hyviä kavereita, tuli sinne keittiöön. Exän kanssa oli ihan sovittukin, että tulee "mun luo" syömään, ja oli jostain syystä ottanut mulle tuntemattoman kaverin mukaan. Minä kysyin tältä kaverilta, onko hänellä nälkä, ottaako ruokaa, ja mies vastasi, että "no vaikka". Sitä samaa se mies on hokenut tuossa jo viimeiset kuusi vuotta :)
Olin ihan älyttömän humalassa jo siinä vaiheessa, kun yhtäkkiä emme lähteneetkään narikan luota kotiin vaan samoille jatkoille. jonne siis lähti monta muutakin tyyppiä.
Sinänsä aika jännä, kun olimme siis tavanneet vain yhden kerran, pikaisesti, aikaisemmin ja siitäkin oli n. 2vuotta aikaa - emmekä silloin puhuneet edes toisillemme, katsoimme vain.
Ala-asteesta on niin helkkaristi aikaa... :D
Kuittiin kirjoitti nimensä ja puhelinnumeronsa. En oikeastaan ikinä noita säästänyt, mutta hän oli erikoistapaus. =)
ja katsoi silmiin vetoavasti. Oli katsellut minua koko illan, minä olin keskittynyt kavereihini..
"Ota pastilli." Otin ;)