Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei vastaa mun viesteihin,mutta esim. fb:ssä kirjoittelee muille,

Vierailija
07.05.2010 |

ei kommentoi koskaan mulle mitään, eikä ole vastannut mun "mitä kuuluu" kyselyihin.. tiedän että taustalla on pitkäaikaista masennusta, mutta ei se selitä tätä. Joulukuussa kysyin onko hän jostain loukkaantunut, kun en tosiaan ollut mielestäni hänelle mitään pahaa tehnyt. Vastasi silloin että en ole, on vain ollut kaikenlaista. Tuon jälkeen ei ole mitään yhteyttä minuun pitänyt eikä vastannut fb/tekstiviestiin. Muutamia kertoja kokeilin mutta ei vastannut, joten ajattelin antaa kokonaan olla. Koska muille ystäville kirjoittelee ja soittelee. Tämä alkoi sen jälkeen kun sain lapsen. Mutta mikä tosiystävä se sellainen, jota ei enää yhtään kiinnosta? Kun en ole sitä tyyppiä, että koko ajan puhuisin vain lapsesta tai muutenkaan olisin täysin mammautunut. Loukkaavaa ja ikävää tällainen... :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tiedät, että kirjoittelee muille. On aika paljon helpompaa kommentoida jonkun statusta fb:ssä, kuin alkaa selittämään omaa elämäntilannettaan.

¨

Vierailija
2/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tiedät, että kirjoittelee muille. On aika paljon helpompaa kommentoida jonkun statusta fb:ssä, kuin alkaa selittämään omaa elämäntilannettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi "kaveri", joka ei vastaa Fb kysymyksiini eikä ole ikinä kommentoinut mitään siellä minulle! no antaapa olla kun ei kerta kiinnosta, en minäkään enään "tykkää" sen kuvista tai seinäkirjoituksista!!!

Vierailija
4/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi "kaveri", joka ei vastaa Fb kysymyksiini eikä ole ikinä kommentoinut mitään siellä minulle! no antaapa olla kun ei kerta kiinnosta, en minäkään enään "tykkää" sen kuvista tai seinäkirjoituksista!!!

Sinänsä hassua kun ensin pyytää kaveriksi ja sitten pitää hiljaiseloa.

Vierailija
5/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei voi saada sitä tai elämäntilanne on sellainen, ettei käy vielä. Ehkä lapsesi muistuttaa siitä, mitä ystäväsi ei voi saada. Ja tämä oli pelkkä arvaus.