kauanko kesti että tulit raskaaksi lopetettuasi ehkäisyn?
Kommentit (73)
(oltiin varauduttu että menee kauan, joten tuli iloisena "yllätyksenä")
ja lopettamisen jälkeen meni 8-9 kk ikää oli 22v
kerroilla tärpännyt toisesta kierrosta, 25 ja 28 v. Nyt kovin toivon että olisi napannut jo ekasta, ikää nyt 31v.
eka raskaus vuoden yrittämisen jälkeen, meni kesken. Toka raskaus puolen vuoden päästä keskenmenosta, syntyi tyttö. Kolmas raskaus kappas vain ekoista kuukautisista.. ylihuomenna np-ultra. :)
Olen 27v.
24v kesti n. 6kk
26v tulin heti
30v tulin heti
32v tulin heti
Että helppoo on ollut.
eka kierto kesti kolme kuukautta. (pco syynä)
menkat annoin tulla ja sit raskaaksi. Molemmilla kerroilla sama. Ekalla kerralla ikää 25 ja tokalla 33.
ekasta kierrosta olin 22 ja 24v (ja ylipainoinen).
eka kierto kesti kolme kuukautta. (pco syynä)
ja neljä koeputkihed.hoitoa. Lopulta sain kaksoset 26 vuotiaana.
Kuinka usein kierron aikana harrastelitte??
32-vuotiaana ja 38-vuotiaana, vuosi meni 36-vuotiaana. Kaikista kerroista myös tuloksena lapsi, eli ei keskenmenoja.
Siis todella PALJON:) Ainakin minun mielestä, jollekin toiselle tosin jokapäivänen makkarissa puuhailu voi olla arkea, mutta ei meillä 10v yhdessäolon jälkeen.. Normi sellainen 2krt/vk.
Ja tiedä, että ne siittiöt elävät pari päivää ja hedelmöityshetkikään ole tunnista kiinni, mutta niin se vain meni.. mitään ovis-seurantaa ei tosin ollut eikä mitään muitakaan poppaskonsteja kuin kammarissa viihtyminen..;)
ja lopettamisen jälkeen meni 8-9 kk ikää oli 22v
harrasteltiin joka pvä, paitsi kun oli menkat...
Me ollaan superhedelmällisiä. Kattelin, ettei oltu ees sekstatttu kuin varmoina päivinä tokaa toivottaessa :)
ikä 35, ekasta kierrosta raskaaksi. Tokaa yrittäessä imetin ja kuukautisten välit tosi pitkät, raskauduin vasta kun esikoinen oli vuoden. Oltiin pari kuukautta toivoteltu vauvaa tervetulleeksi. Niin, tokalla kerralla ikää 37.