Lue keskustelun säännöt.
Onko pk-seudulla jotain sitkeetä kevätflunssaa?
20.05.2010 |
Tuntuu että tuo räkätauti + yskä vaan kestää ja kestää
Kommentit (3)
Meillä alkoi pari viikkoa sitten ja vieläkin molemmat lapset saavat yskänpuuskia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse oon yskinyt nyt kaksi viikkoa, aluks ei irronnut lima ollenkaan, hirvee yskänärsytys vaan. Alussa oli lisäks nenä ihan tukossa. Pienemmällä lapsella ollut kolme viikkoa yskä ja nuha. Alkuun korvatulehdus.
yskä jatkuu edelleen, on jatkunut siis jo neljättä viikkoa tosin viimesen viikon paljon kevyempänä. Ekat kolmeviikkoa myös räkä lensi ja kokoaika.