Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pk-seudulla jotain sitkeetä kevätflunssaa?

Vierailija
20.05.2010 |

Tuntuu että tuo räkätauti + yskä vaan kestää ja kestää

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskä jatkuu edelleen, on jatkunut siis jo neljättä viikkoa tosin viimesen viikon paljon kevyempänä. Ekat kolmeviikkoa myös räkä lensi ja kokoaika.

Vierailija
2/3 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi pari viikkoa sitten ja vieläkin molemmat lapset saavat yskänpuuskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon yskinyt nyt kaksi viikkoa, aluks ei irronnut lima ollenkaan, hirvee yskänärsytys vaan. Alussa oli lisäks nenä ihan tukossa. Pienemmällä lapsella ollut kolme viikkoa yskä ja nuha. Alkuun korvatulehdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän