Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 100 seksipartneria??!

Vierailija
09.05.2010 |

Jos miehesi kertoisi, että hänellä on ollut yli 100 naista ennen sinua, miten suhtautuisit?

Minä järkytyin ensin, mutta onhan mies jo lähes 40v ja eka kerta ollut 13v, niin kaipa siihen niitä naisia mahtuukin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies olisi aloittanut seksin 13-vuotiaana. Kummallista porukkaa myös tässä ketjussa, pidetään normaalina sitä, että seksin harrastus olisi aloitettu 13-vuotiaana ja sitten näin nuoresta iästä eteenpäin vaan joka vuosi kerätty lisää ja lisää naisia. Kohtako on jo 11-vuotiaankin seksi normaalia vai mihin tässä ollaan menossa?

Ja ei, en ole uskovainen. Itse asiassa ateisti. Ja ikäkin alle 30 vuotta.

Vierailija
62/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puolustusmekanismi todennäköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seksi elämä ym. alkoi 20 vuotiaana. Seurustelin tuolloin mutta koulut työ ja harrastuksettäyttivät elämän, eikä aikaa tuntunut jäävän parisuhteen hoidolle tarpeeksi. Partnereita minulla on ollut nyt 143 ja ikää on 31. Aiemmin en kumppaneitani laskenut mutta myöhemmin kun niitä alkoi kertymään niin jotenkin kokonaismäärä tulee aina mieleen. Naiset eivät koskaan ole olleet minulle pelkkiä numeroita vaan lähes aina ystäviä ja samaan tapaan pitäneet seksistä ja seikkailusista kuten minäkin. Koskaan en ole halveksunut, saati huoritellut naisia, en koskaan. Onko se sairasta elää vauhdikasta elämää ja kuitenkin menestyä hyvin töissäni. Jotkut naiset ovat hieman "loukkaantuneet" mutta kuitenkin ihailleet sitä että en suoraan ole riippuvainen kenestäkään. "miksi sä oot noin mukava, jos olisit kusipää niin tämä juttu ei satuttaisi yhtään"?? Tuo on tuntunut pahalata kuulla, mutta kun en halua luvata kellekkään kuuta taivaalta, en ole vain voinut. Töitä, ja matkustamista riittää. Olen aika hyvän näköinen mies mikä tietysti auttaa naisen haussa, mutta ei valehtelu tms. Parisuhteideni (2kpl)aikana en pettänyt. -J-