Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 100 seksipartneria??!

Vierailija
09.05.2010 |

Jos miehesi kertoisi, että hänellä on ollut yli 100 naista ennen sinua, miten suhtautuisit?

Minä järkytyin ensin, mutta onhan mies jo lähes 40v ja eka kerta ollut 13v, niin kaipa siihen niitä naisia mahtuukin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ole miestä nyt. Edellisellä oli 27- vuoteen mennessä ollut noin 40 partneria, jos lasketaan muukin seksitoiminta kuin yhdyntä, eikä se minua häirinnyt. Minusta seksi ei ole syntiä, mutta joillekin teille se on.

Vierailija
42/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätte vaan, että tuollainen mies ei pitäisi teitä tarpeeksi kiinnostavana, että pysyisi kanssanne pitempään, kun on nähnyt niin paljon muita naisia. Ja se kertoo enemmän teistä kuin miehestä.

Kyllähän mullakin olis ollut mahdollisuus jakaa rakoani vaikka tuhannelle miehelle, mutta kun ei ole siihen halua. Kyllä mä toivon puolisolta suurin piirtein samoja arvoja kuin itseltäni, joten sen ei tarvitse kertoa yhtään mistään muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi ei ole syntiä, mutta joillekin teille se on.

Se on muuten tutkittujuttu, että vakisuhteessa saa enemmän ja parempaa seksiä kuin irtosuhteissa.

Vierailija
44/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtosuhteet ovat syntiä?

Vierailija
45/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas on viety seksistä puhuminen kokonaan uuteen ulottuvuuteen.

Se joka antaa, myös saa.

Vierailija
46/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pitemmän) parisuhteen seksi näytä tälläkään palstalla kovin usein niin ihanaa olevan.."mies ei oo koskenu lapsen syntymän jälkeen, lapsi on 17v!", "mies lihoi 10 kiloa, ällöttää", "meillä ei ole enää mitään yhteistä, annan säälistä kun ei voi lasten takia erota", "mitä teen, miehellä kalliita testosteronipiikkejä ja silti seksiä kerran kahdessa vuodessa?" jne jne..

Vierailija
47/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiltua ns. irtosuhteita ja ikää on myös reilu 30, kaksi pitkää suhdetta, muutamia suhdeyritelmiä takana ja luku on alle 20... Sulla on käynyt varmaan tosi huono mäihä, kun en sopivia osunut kohdalle, mutta mikäs siinä kokeillessa... suhteesta suhteeseen pomppien ;)

Uskoton voi tietysti olla semmoinen, joka on ollut pitkässä suhteessa yhden ihmisen kanssa ja sitten kyllästynyt suhteeseen. Mutta, jos tarve kokeilla on suuri, sitoutuminen on hankalaa, niin kyllä se ainakin jotain kertoo ko. ihmisen tunne-elämästä.

Itse kyllä kyllästyisin aika nopeasti vaihtamaan sänkyseuraa, deittailla voisi useampaankin, mutta kaikkiin ei tunne samalla tapaa seksuaalista vetoa. (parempi oma käsi kuin huono pano).

Omani mieheni oli pitkään sinkkuna ennenkuin hänet tapasin. Ja hänellä on periaatteena, että ei harrasta yhden illan panoja, koska pelkkä seksi ei kiinnosta. Ja tiedän lähipiiristäni muitakin miehiä, jotka toimivat samalla tavoin.

Mut jokainen taaplaa tyylillään. Jos molemmilla on ollut useita kumppaneita menneisyydessä, niin tuskin siinä mitään ihmeellistä on.

Seksisuhteiden määrä kyllä harvoin on määräävänä kriteerinä kumppanin sopivuutta arvioidessa, kyllä siinä varmasti muutkin asiat sitten yhdessä vaikuttavat.

mutta ei sitä se ei ole. Minä olen reilu 3-kymppinen nainen ja petikumppaneita on ollut ehkä noin 50-60 tässä reilun 15 vuoden aikana. Eikä näissä suhteissa ole ollut mitään moraalitonta. Nyt olen ollut suhteessa kolmisen vuotta, sitä ennen vuoden selibaatissa. Lisäksi on ollut kaksi muuta pidempää suhdetta. Ketään en ole pettänyt. Varsinaisia yhden illan juttuja on muistaakseni ollut ehkä kolme. Parikymppisenä sitä etsi sopivaa suhdetta eikä löytynyt. Kyllä sitä jo muutaman viikon suhteessa tulee mentyä petiin. Isoa joukkoa petikumppaneita ei pidä sekottaa siihen, että ihminen on uskoton tai pelimies/nainen. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
48/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukupuolitautitesteihin pistäisin, ennen seksielämää..

Vierailija
49/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko saanut tauteja? Tiedän muutaman tutun jotka eivät edes halua tietää onko tauteja. Eli jakavat vakoaan ilman pelkoa taudeista. Vaikka toinen on nuorempana sairastanut klamydian ja se oli ollut reilun vuoden kropassa. Ei ollut siis lääkekuuri tepsinyt ja vuoden päästä oli ollut edelleen klamydia. Olihan siellä kohdunsuun seudulla jotain solumuutoksia tullut joita piti sitten hoitaa. Että hommiin vaan ilman kumia.

Vierailija
50/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ex-mies pikkuhiljaa paljasti todellisten seksikumppaneiden määriä. Alussa se kertoi vaan pitkistä suhteistaan, mutta hiljalleen tiputteli faktoja ja lopulta myönsi, että oli elänyt myös elämää jossa "pani kaikkea mikä liikkui". Hitto että se ällötti! Just tuo sama minkä joku muukin kirjoitti - siis että suutelee suuta joka on nuollut sataa pildee - ja sitten vielä se, että kun ei tää kaupunki mikään maailman suurin ole, niin kuka vastaantulevista naisista onkaan se jota mies oli jyystänyt.

Toivoin todella, että mies olis pitänyt partnereiden määrän omana tietonaan.

Ja mitä mun mielestä tuollainen seksuaalinen aktiivisuus nyt kertoo ihmisestä? Ainakin exän perusteella tiuhaan sängystä toiseen hyppivän ihmisen on joskus vaikeaa olla parisuhteessa uskollinen. Eikä tällainen tyyppi välttämättä osaa lainkaan asennoitua toisen ihmisen asemaan - väistämättä joku näistä partnereista on varmaan ollut epätoivoinen ja toivonut olevansa jotakin muuta kuin yhdenillan pano.

Eri asia on mielestäni sellainen, joka etsimällä etsii pysyvää suhdetta, ei hyppää ekana iltana sänkyyn mutta etsinnöissään käy kymmeniä ihmisiä vuoden aikana läpi - ja sitten lopulta vakiintuu. Väistämättä kumppaneita kertyy vuosien varrella paljon. Sitten on vaan nämä panojen metsästäjät, joita en enää halua omaan elämääni lainkaan.

Vierailija
51/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vain kysellyt? Itse olen välttänyt kyselemästä ja mua kiinnostaa ainoastaan tietää pidemmistä suhteista. Eikä mies kysele multa ja en kerro. Kumppaneita ollut varmaan 30-40, mutta enpä tuota miehelle kertoisi. Lulee varmaan, että alle kymmenen. Toisaalta mäkin luulen, että miehellä on ollut alle kymmenen kumppania.:) En kyllä asiaa edes ajattele.

Vierailija
52/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Johnny Depp, Brad Pitt, Viggo Mortensen tai joku Suomen jääkiekko- tai jalkapallomaajoukkueesta vannoisi teihin rakkauttaan ja haluaisi tutustua, niin sanoisitte "pyh! Mieshuora! Otan mieluummin tuon Riston joka on 45- vuotias neitsyt ja asuu äitinsä ullakolla!"

Vierailija
53/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista vaihtoehdoistasi, en todellakaan ottaisi mitään mieshuoraa vaikka kuinka olisi ollut jossain maajoukkeessa. Yöks!

jos Johnny Depp, Brad Pitt, Viggo Mortensen tai joku Suomen jääkiekko- tai jalkapallomaajoukkueesta vannoisi teihin rakkauttaan ja haluaisi tutustua, niin sanoisitte "pyh! Mieshuora! Otan mieluummin tuon Riston joka on 45- vuotias neitsyt ja asuu äitinsä ullakolla!"

Vierailija
54/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton verran kumppaneita. Olen ihan kiltti perheenäiti, en haikaile muiden miesten perään, olen uskollinen, en ole oskaan sairastanut mitään sukupuolitautia, olen korkeasti koulutettu, minulla on hyvä ammatti, omakotitalo, viisi lasta.... mitä vielä

Vierailija
55/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 45-vuotiaan neitsyen pitäisi asua äitinsä ullakolla? Tunnen yli 40-vuotiaan neitsyen, joka asuu omillaan, käy töissä, on komea ja pukeutuu hyvin. Ei se nussiminen kenenkään ihmisarvoa lisää.

Vierailija
56/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 45-vuotiaan neitsyen pitäisi asua äitinsä ullakolla? Tunnen yli 40-vuotiaan neitsyen, joka asuu omillaan, käy töissä, on komea ja pukeutuu hyvin. Ei se nussiminen kenenkään ihmisarvoa lisää.

neitsyt vain siksi, että ei ole löytänyt arvoistaan naista, vaikka kovasti olisi tehnyt mieli seksiä aiemmin? Ei siksi, että olisi homo, uskovainen, sosiaalisesti naisten kanssa kömpelö, aseksuaali, fyysisesti tai henkisesti kykenemätön seksiin? Ja tiedät tämän täysin varmasti?

Vierailija
57/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaihtoehtoina vain nussinta sadan muijan kanssa tai kykenemättömyys seksiin? Mies on kykenemätön, jollei ole nainut aina kun on ollut mahdollisuus?

Mennäkseen sänkyyn sadan kanssa pitää jo tehdä töitäkin, ei ole kyse mistään "sattumalta tavattiin kahvilassa ja meillä vaan synkkas". Tämä aiheuttaa epäilyjä henkilön moraalista.

Vierailija
58/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään ole ainoat vaihtoehdot, eihän kukaan ole niin väittänyt. Minun mielestä vaan 100 seksikumppania nelikymppisenä ei kerro mistään yhtään mitään. Joku 2000 olisi eri juttu. Jaa mitähän töitä pitää tehdä että päätyy harrastamaan seksiä noin joka kolmas kuukausi eli se 4 kertaa vuodessa? Kenties käydä baarissa muutamana viikonloppuna? Emme voi tietää tuon miehen seksihistoriasta mitään, mistä nuo luvut koostuvat, joten täytyy mennä keskiarvolla.

Yhtä pahahan se on, jos on harrastanut seksiä elämänsä aikana kolmen kanssa, ja kaikki nämä yhtäaikaa, yhden ollessa vaimo, toisen parhaan ystävän tytär ja kolmannen oma sisko.

Vierailija
59/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kerännyt" tuon määrän petikumppaneita. Eli omien sanojensa mukaan sekopäistä elämää melkein koko nuoruutensa, seassa kuitenki pari vakavaa seurustelusuhdettakin.

Tottakai mies ensin valehteli luvun paljon paljon pienemmäksi, totuuden kertoi vasta vuoden seurustelun jälkeen!

Uskomatonta kyllä, mies on mitä uskollisin aviomies ja hyvä isä lapselleen. Väitän tuntevani häntä 12 vuoden yhteiselon jälkeen niin hyvin että uskon kun hän sanoo että nuo ajat ovat mennyttä. Tottakai tämä kuulostaa klisheeltä mutta minä luotan häneen enkä usko että hän tulee pettämään minua.

Minua ei hänen menneisyytensä häiritse, juuri siksi kun tiedän millainen hän on ihmisenä.

Vierailija
60/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteet sulle :)