Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 100 seksipartneria??!

Vierailija
09.05.2010 |

Jos miehesi kertoisi, että hänellä on ollut yli 100 naista ennen sinua, miten suhtautuisit?

Minä järkytyin ensin, mutta onhan mies jo lähes 40v ja eka kerta ollut 13v, niin kaipa siihen niitä naisia mahtuukin.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hirveän montaa tuon ikäiselle miehelle, varsinkin jos on ollut suurimman osan elämästään sinkkuna. En kauhistuisi.

Vierailija
2/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumaisin miehelle, että minullapa on ollut yli 200 panokaveria (enkä kaikkia muistakaan!) ja aloittelin vasta 19-vuotiaana. No, nyt taidan olla miestäsi liki 10 v. vanhempi.

Mitä väliä menneisyydellä on, jos nykyinen suhde toimii ja mies ei keräile niitä kokemuksia muiden kanssa sinun kanssasi ollessaan? En ole koskaan ymmärtänyt miksi menneitä suhteita pitäisi ruotia ja vetää painolastiksi uuteen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen meinaan 'poikasen' kanssa mennyt naimisiin, joten olisi aika paksua valetta syöttänyt...

Vierailija
4/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä menneisyydellä on, jos nykyinen suhde toimii ja mies ei keräile niitä kokemuksia muiden kanssa sinun kanssasi ollessaan? En ole koskaan ymmärtänyt miksi menneitä suhteita pitäisi ruotia ja vetää painolastiksi uuteen suhteeseen.

Tähän ajatukseen olen törmännyt ennenkin kaveripiirissä. Itse taas en tajua, miten kukaan voi olla läheisessä suhteessa kenenkään kanssa ilman että haluaa tuntea toisen ihan läpikotaisin? :D

Mieheni kanssa ollaan vuosia sitten jo kerrottu toisillemme juurta jaksaen kaikenlaiset tarinat, nuoruuden sydänsurut, seksikokemukset, jne. En ole koskaan ollut pidemmässä suhteessa, jossa ei seksi- ja rakkaussuhdehistoriasta olisi juteltu avoimesti. Siis en nyt tarkoita yksityiskohdila mässäillen, mutta semmoiset asiat jakaen jotka ovatolleet omassa elämässä jotenkin merkittäviä. Tai uuten vaan kertomisen arvoisia. :)

Minusta niitä juttuja on kiva (ja joskus liikuttavakin) kuunnella, kun näkee ne palaset joista se rakas mies on rakennettu, ne kokemukset joita sillä on ollut ennen minua ja ajatukset joita sillä niistä on.

Mustasukkaisuus ei minua kylläkään kiusaa... ehkä kai sitten jos olisi ihminen joka ottaa angsteja noista asioista, kannattaa olla kyselemättä. :D

Vierailija
5/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 40- vuotias ja aloittanut noin nuorena niin eihän 100 naista tee kuin noin neljä naista vuodessa (joka vuosi ei tietty ole ollut sitä neljää, joinakin vain yksi ja joskus vaikka kuusi),ja sehän on tosi vähän. Esim. itselläni on jo tänä vuonna ollut neljä miestä.

Vierailija
6/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpostihan se nelikymppiselle kertyy, jos on ollut pidempiä aikoja välissä sinkkunakin.

Tää on just näitä juttuja, joista musta ei kannata parisuhteessa puhua. Olen itse toista kertaa pitkässä suhteessa ja ei me olla kummassakaan laskettu mitään entisten kumppaneiden määriä. Ei eksän kanssa tai nykyisen. Mustasukkaisuutta on tosi vähän, mutta musta on vaan tyylitöntä tuollaisia eritellä niin tarkkaan. Eiköhän kumpikin ole tietänyt, että on niitä kaikkia ollut, mutta ei miehiäkään ole kiinnostanut tietää, onko ollut 10 vai 40. Enkä itse ole kysynyt myöskään.

Vierailija
7/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin suuri partnereiden määrä viestii minulle siitä, että miehellä (tai 200 kumppanin naisella) tulee olemaan vaikeuksia uskollisuuden käsitteen kanssa.

Ainakin riski on merkittävästi suurentunut. Miksi ottaisin sellaisen riskin vapaaehtoisesti?

Vierailija
8/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin suuri partnereiden määrä viestii minulle siitä, että miehellä (tai 200 kumppanin naisella) tulee olemaan vaikeuksia uskollisuuden käsitteen kanssa.

Ainakin riski on merkittävästi suurentunut. Miksi ottaisin sellaisen riskin vapaaehtoisesti?

suurin osa miehistä haluaa sinkkuna (siis silloin kuin eivät etsi vakituista partneria tai sitä ei ole löytynyt) niin paljon naisia kuin mahdollista, toiset vaan eivät niitä saa. Eli jos joku nörtti on saanut elämässään olla kahden naisen kanssa sängyssä, ja sitten nelikymppisenä naiset alkaakin häntä piirittää, niin helpommin siinä sortuu, kun pääsee kerrankin toteuttamaan itseään vaimosta huolimatta.

Vierailija
9/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä musta ole kehumisen arvoinen asia. Jää mielikuva ettei äijä ole kelvannut pidemmäksi aikaa kenellekkään, kun on pitänyt hankkia 100 irtosuhdetta.

Vierailija
10/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on pahempi: miehellä 40- vuotiaana sata seksipartneria vai ei yhtään?

Vierailija
11/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi on pahempi: miehellä 40- vuotiaana sata seksipartneria vai ei yhtään?

Vierailija
12/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos harrastaa seksiä keskimäärin neljän ihmisen kanssa vuodessa, niin se on paljon?? Kyllä te äiditkin varmaan panette useammin kuin neljästi vuodessa..lisäksi osa noistahan on tietysti parisuhteita.

Vierailija
13/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22 vuotias ja seksikumppaneita on kertynyt no jotain sata (en pidä mitään kirjaa miehistä joten varmaa lukua paha sanoa). Aloitin vähän turhan nuorena, 12 vuotiaana. Seksi oli minulle enemmänkin tapa satuttaa itseäni, koska en pidä ollenkaan fyysisestä kosketuksesta ja olin sillon todella masentunut ja rikkinäinen.

Nyt olen onnellisesti parisuhteessa eikä todellakaan tulisi mieleenkään pettää toista, eli ei se entisten seksikumppaneiden määrä välttämättä kerro mistään himopanijasta tai uskottomuuteen taipuvaisesta ihmisestä, syitä moisiin lukuihin voi olla monia.

Vierailija
14/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itseeni vertaan.

Vierailija
15/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin heihei.

Vierailija
16/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia uskollisuuden kanssa: En ole eläissäni pettänyt yhdessäkään suhteessa. En vaikka suhteen toinen osapuoli olisi pettänyt. Olen siinä mielessä hyvin ehdoton eli suhde päättyy siihen, kun toisen mielestä on kiva käydä uittamassa heppiänsä muissa vesissä.

Näin perstuntumalla voisin todeta, että ne, jotka ovat sinkkuaikoinaan aktiivisesti keräilleet seksikumppaneita, ovat parisuhteessa uskollisempia, kuin ne, joiden kokemukset ovat vähäiset. Joskus se kokeilunhalu herää liki kaikille. Parempi kokeilla silloin, kun on itsekin vapailla markkinoilla.

t. 3

Vierailija
17/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin kyseisen miehen kanssa alunperin suhteeseen ryhtynytkään. Irtosuhteita en moralisoi, mutta tuo määrä kertonee kyllä jo jostain. Ainakin passittaisin äijän hetimiten aidstestiin.

Riippuu tietty muutenkin, millainen suhdehistoria äijällä on takana, onko mukana ollut pitkiä suhteita tai pettämisiä jne.

Vierailija
18/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partereita on ollut se n. 100. Ei se mua mitenkään häiritse, itsekin olen ollut tosi aktiivinen nuorempana kun en seurustellut. Omat luvut pyörii yli viiidenkympin ja se on käsittääkseni naiselle aika iso luku.

Vierailija
19/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä teillä oli silloin, kun olitte sinkkuja (yli vuoden)? Turha moralisoida, jos on 13- vuotiaasta asti seurustellut, muutama kuukausi vain seurustelukumppaneitten välissä.

Vierailija
20/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä se ei ole. Minä olen reilu 3-kymppinen nainen ja petikumppaneita on ollut ehkä noin 50-60 tässä reilun 15 vuoden aikana. Eikä näissä suhteissa ole ollut mitään moraalitonta. Nyt olen ollut suhteessa kolmisen vuotta, sitä ennen vuoden selibaatissa. Lisäksi on ollut kaksi muuta pidempää suhdetta. Ketään en ole pettänyt.

Varsinaisia yhden illan juttuja on muistaakseni ollut ehkä kolme. Parikymppisenä sitä etsi sopivaa suhdetta eikä löytynyt. Kyllä sitä jo muutaman viikon suhteessa tulee mentyä petiin.

Isoa joukkoa petikumppaneita ei pidä sekottaa siihen, että ihminen on uskoton tai pelimies/nainen. Ne ovat kaksi eri asiaa.