Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 100 seksipartneria??!

Vierailija
09.05.2010 |

Jos miehesi kertoisi, että hänellä on ollut yli 100 naista ennen sinua, miten suhtautuisit?

Minä järkytyin ensin, mutta onhan mies jo lähes 40v ja eka kerta ollut 13v, niin kaipa siihen niitä naisia mahtuukin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa joukkoa petikumppaneita ei pidä sekottaa siihen, että ihminen on uskoton tai pelimies/nainen. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
22/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaneiden määrä on tilastollisesti merkitsevä uskottomuuden ennuste.

Tämä riittää minulle perusteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on pahempi: miehellä 40- vuotiaana sata seksipartneria vai ei yhtään?

Kyllä 40-vuotias neitsyt on parempi. Kyllä se kertoo hyvin löyhästä seksuaalimoraalista, jos koko ajan pitää olla naimassa. Ja onko pysytellyt sinkkuna voidakseen naida kaikkea mikä liikkuu?

Vierailija
24/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 30v ja uskollinen yhden miehen nainen. On tullu pantua niin paljon ja niin monia että tietää ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen. Ja tietää ettei omaa miestä parempaa ole.

Vierailija
25/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 40-vuotias neitsyt on parempi. Kyllä se kertoo hyvin löyhästä seksuaalimoraalista, jos koko ajan pitää olla naimassa. Ja onko pysytellyt sinkkuna voidakseen naida kaikkea mikä liikkuu?

matikkaa? Jos mies olisi ollut sinkku kaikki nuo vuodet ja kaikki jutut olisi yhdenillanjuttuja, tulisi niistä noin neljä naista per vuosi! Voisitko kertoa, onko se mielestäsi koko ajan naimista, jos harrastaa seksiä neljä kertaa vuodessa??

Vierailija
26/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin liikaa sukupuolitauteja ja kieltämättä ällöttäisi suudellakin suuta, joka on mahdollisesti nuollut yli sataa p...a.

Vierailija
27/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hänestä parisuhteeseen vieläkään.

Vierailija
28/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehelläsi olla pöpö jos toinenkin sinulle jaettavaksi.

Miten olisi yksi kolmesta herpeslajista heti alkajaiseksi? Kyllä on ihme epeli, jos ei ole saanut tartutettua itseensä niitä!

Vai harrastaako miehesi pelkästään kumi päällä nytkyttämistä, johon ei kuulunut sitten minkäänlaista käsipeliä tai suuseksiä?

Vastaus on siis: 100 seksipartneria on minulle ainakin täysi turn off. Mutta niin olisi viisikymmentäkin.

Vierailija
29/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä arvostaisi moista miestä kumppanina. Jos itse haluan vain olla pano nro 101, niin voisin harkita kokeilemista, mutta miehekseni ei ole tulemista.

Jos miehesi kertoisi, että hänellä on ollut yli 100 naista ennen sinua, miten suhtautuisit? Minä järkytyin ensin, mutta onhan mies jo lähes 40v ja eka kerta ollut 13v, niin kaipa siihen niitä naisia mahtuukin.

Vierailija
30/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä teillä oli silloin, kun olitte sinkkuja (yli vuoden)? Turha moralisoida, jos on 13- vuotiaasta asti seurustellut, muutama kuukausi vain seurustelukumppaneitten välissä.

Vierailija
31/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista teidän miehillä on sitten ollut sinkkuaikoinaan per vuosi?

Vierailija
32/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista teidän miehillä on sitten ollut sinkkuaikoinaan per vuosi?

Vierailija
33/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on ollut 3 seksikumppania ennen avioliittoa.."

ikäisenä aloit harrastaa seksiä ja kuinka monta vuotta siitä meni, että aloit seurustelemaan ensimmäisen kerran?

Vierailija
34/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matikkaa? Jos mies olisi ollut sinkku kaikki nuo vuodet ja kaikki jutut olisi yhdenillanjuttuja, tulisi niistä noin neljä naista per vuosi! Voisitko kertoa, onko se mielestäsi koko ajan naimista, jos harrastaa seksiä neljä kertaa vuodessa??

Kyllähän nussia voi eri naisten kanssa useita kertoja, vaikkei suhteessa oliskaan. Pari vakipanoa koko ajan ja niiden rinnalla sitten lyhyempiä hoitoja. Eihän kyse ollut siitä, että mies olis nussinut sata kertaa, vaan sadan eri naisen kanssa. Sanoisin peräti, että epätodennäköisempää on, että olis jokaista muijaa sutaissut vain kerran.

Vierailija
35/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä teillä oli silloin, kun olitte sinkkuja (yli vuoden)? Turha moralisoida, jos on 13- vuotiaasta asti seurustellut, muutama kuukausi vain seurustelukumppaneitten välissä.

Mulla oli esim. neljän sinkkuvuoden aikana seksiä vain kolme kertaa, yks niistä oli exä (olin alle 30). Oikeuttaako tämä siis moralisoinnin?

Vierailija
36/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin tehnyt mutta oman terveyteni kannalta en ryhtyisi seurustelemaan tuollaisen miehen kanssa. Tuskin on kaikkien kanssa kumia käyttänyt. Se on tosiasia että mitä enemmän on ollut petikumppaneita sen enemmän on kerännyt kaikenlaisia pöpöjä mm. kondylooma. Niitäkin kun on erilaisia laatuja ja ärtsyimmät voi aiheuttaa hoitamattomana (kun ei oirehdi ja ei huomaa kantavansa sitä)kohdunkaulan syöpää. Eli vaikka sinulla olisi ollut vähän partnereita voi miehen panohistoria aiheuttaa sinulle terveydellisiä ongelmia.

Vierailija
37/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nussia voi eri naisten kanssa useita kertoja, vaikkei suhteessa oliskaan. Pari vakipanoa koko ajan ja niiden rinnalla sitten lyhyempiä hoitoja. Eihän kyse ollut siitä, että mies olis nussinut sata kertaa, vaan sadan eri naisen kanssa. Sanoisin peräti, että epätodennäköisempää on, että olis jokaista muijaa sutaissut vain kerran.

eihän tuollaistakaan johtopäätöstä voi vetää, että mies olisi pannut useiden naisten kanssa yhtäaikaa! Miksei miehellä olisi voinut olla yhtä vakipanoa kerrallaan vaikka puolen vuoden ajan, samoin hän on voinut olla vaikka naimisissa viisi vuotta, seurustellut joitain vuosia, ja loput ovat yhdenillanjuttuja. Siltikin määrä jää vuosikeskiarvona vähäiseksi. Pelkäätte vaan, että tuollainen mies ei pitäisi teitä tarpeeksi kiinnostavana, että pysyisi kanssanne pitempään, kun on nähnyt niin paljon muita naisia. Ja se kertoo enemmän teistä kuin miehestä.

Vierailija
38/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka sinulla olisi ollut vähän partnereita voi miehen panohistoria aiheuttaa sinulle terveydellisiä ongelmia.

nykyään on sellaisia testejä, millä voi katsoa, onko sukupuolitauteja.

Vierailija
39/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esim. neljän sinkkuvuoden aikana seksiä vain kolme kertaa, yks niistä oli exä (olin alle 30). Oikeuttaako tämä siis moralisoinnin?

voi olla että sinulla ei ole kovinkaan kova seksuaalivietti. Se on vähän sama, jos joku pitää suklaasta ja itse ei, niin sitten moralisoi, jos toinen vetää viikossa kaksi Fazerin levyä.

Vierailija
40/63 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikin määrä jää vuosikeskiarvona vähäiseksi. Pelkäätte vaan, että tuollainen mies ei pitäisi teitä tarpeeksi kiinnostavana, että pysyisi kanssanne pitempään, kun on nähnyt niin paljon muita naisia. Ja se kertoo enemmän teistä kuin miehestä.