Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melko uusi av-mamma kertokaa psykomammasta

Vierailija
08.05.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljittelijän tunnistaa heti.

Vierailija
22/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietipä sitä ;)

että juuri sun aloittamaa trollia on juuri alun perin kutsuttu Psykomammaksi? Koska sä olet sen aloittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittäviä aivoituksia lainata?? Pitäiskö lähtä vaihteeksi kaksplussalle repimään kaikki ilo irti niiden tynnyrissä kasvaneiden pullasorsien närkästymisestä.

Ja kohta loppuu perhekerhotkin, ei voi enää niidenkään vessassa hieroa herpespersettä lasten pottaan ja pyyhkiä visvaisia sormia vessanhanaan.

Vierailija
24/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen keksinyt sen nimen...

Vierailija
25/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittäviä aivoituksia lainata?? Pitäiskö lähtä vaihteeksi kaksplussalle repimään kaikki ilo irti niiden tynnyrissä kasvaneiden pullasorsien närkästymisestä.

Ja kohta loppuu perhekerhotkin, ei voi enää niidenkään vessassa hieroa herpespersettä lasten pottaan ja pyyhkiä visvaisia sormia vessanhanaan.

ensimmäinen viesti, ei mikä tahansa ketjussa oleva viesti.

Vierailija
26/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusievässä päässäsi kehittelemä ah niin asiallinen vastaus.

Vai mahtaakohan sun pikku päätäsi verhota huntu kun olet mennyt arfikkalaisen muslimin naimaan.

No, ei hunnutetuilta naisilta kovinkaan laadukasta ajatusmaailmaa voikaan odottaa.

Vierailija
27/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusievässä päässäsi kehittelemä ah niin asiallinen vastaus.

Vai mahtaakohan sun pikku päätäsi verhota huntu kun olet mennyt arfikkalaisen muslimin naimaan.

No, ei hunnutetuilta naisilta kovinkaan laadukasta ajatusmaailmaa voikaan odottaa.

Onko sulla koviakin harhoja? Kannattaisko sun puhua niistä ihan lääkärille?

Vierailija
28/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa tässä ylitylsässä kotiäidin elämässä. Pysyypähän virkeempänä kun on viihdykettä ihan oman pään sisältä tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi