Olen melko uusi av-mamma kertokaa psykomammasta
Kommentit (28)
mietipä sitä ;)
että juuri sun aloittamaa trollia on juuri alun perin kutsuttu Psykomammaksi? Koska sä olet sen aloittanut?
säälittäviä aivoituksia lainata?? Pitäiskö lähtä vaihteeksi kaksplussalle repimään kaikki ilo irti niiden tynnyrissä kasvaneiden pullasorsien närkästymisestä.
Ja kohta loppuu perhekerhotkin, ei voi enää niidenkään vessassa hieroa herpespersettä lasten pottaan ja pyyhkiä visvaisia sormia vessanhanaan.
että mä olen keksinyt sen nimen...
säälittäviä aivoituksia lainata?? Pitäiskö lähtä vaihteeksi kaksplussalle repimään kaikki ilo irti niiden tynnyrissä kasvaneiden pullasorsien närkästymisestä.
Ja kohta loppuu perhekerhotkin, ei voi enää niidenkään vessassa hieroa herpespersettä lasten pottaan ja pyyhkiä visvaisia sormia vessanhanaan.
ensimmäinen viesti, ei mikä tahansa ketjussa oleva viesti.
pikkusievässä päässäsi kehittelemä ah niin asiallinen vastaus.
Vai mahtaakohan sun pikku päätäsi verhota huntu kun olet mennyt arfikkalaisen muslimin naimaan.
No, ei hunnutetuilta naisilta kovinkaan laadukasta ajatusmaailmaa voikaan odottaa.
pikkusievässä päässäsi kehittelemä ah niin asiallinen vastaus.
Vai mahtaakohan sun pikku päätäsi verhota huntu kun olet mennyt arfikkalaisen muslimin naimaan.
No, ei hunnutetuilta naisilta kovinkaan laadukasta ajatusmaailmaa voikaan odottaa.
Onko sulla koviakin harhoja? Kannattaisko sun puhua niistä ihan lääkärille?
haittaa tässä ylitylsässä kotiäidin elämässä. Pysyypähän virkeempänä kun on viihdykettä ihan oman pään sisältä tarjolla.
Jäljittelijän tunnistaa heti.