Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melko uusi av-mamma kertokaa psykomammasta

Vierailija
08.05.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen äiti, joka on sitä mieltä, että sen kaikki ongelmat on muiden ihmisten syytä. Vuoroin se on sitä mieltä, että hoitaa hyvin lapsensa ja vuoroin kehuskelee, miten karsea äiti on.

Kaikesta päätellen vakavasti häiriintynyt henkilö.

Vierailija
2/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta, Vaiva ja Kusipääuhmis. ei asu lastensa isän kanssa, yritti juoda Vaivan vammaiseksi ennen syntymää. uhkailee myyvänsä lasten kaikki lelut ja vaatteet huutiksessa ja muutavansa rahoilla yksiöön dumpattuaan lapsensa miehelle. on ollut psykoottisesti masentunut. taitaa olla todella sairas vieläkin. haluaa silti vielä yhden vauvan (tytön) jota pitelisi kuin kukkaa kämmenellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hupia + kauhistelunaihetta täytyy av-mammoillekin antaa, joten enpä kerro psykomammasta mitään, vaikka hänet tunnenkin!

Vierailija
4/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee kohta kertomaan tähän, miten on lähdössä baariin iskemään jonkun kollektiivisen sun miestä tai miten se juuri tälläkin hetkellä laiminlyö lapsiaan.

Tai sitten se syyttää av-palstaa siitä, miten täällä tuomitaan hänen vanhemmuutensa, kun hän ei halua olla tylsä ja turvallinen äiti.

Psykomammalle ei voi sanoa mitään oikein, AINA kaikki on väärinpäin ja hän henkisesti kaikkien muiden yläpuolella ja muka oman tiensä kulkija.

Ja ennen kaikkea sillä on aina ne samt jutut siitä luhtitalosta, tavaroiden myymisestä huutiksessa, perhetyöntekijöiden tekmisistä ja herpeksestä.

Vierailija
5/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hupia + kauhistelunaihetta täytyy av-mammoillekin antaa, joten enpä kerro psykomammasta mitään, vaikka hänet tunnenkin!

että kukaan haluaa tietää Psykomammasta enemmän kuin jo tietää...

Vierailija
6/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetaanko hänet myös siviilissä Psykomammana? Taidat olla lastensuojelun puolella töissä.

Vierailija
7/28 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikään "psykomamman" kertoma on totta, vaan jonkun jossain määrin henkisesti häiriintyneen ihmisen huvittelua/ henkistä runkkausta.

Vierailija
8/28 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mä voin kirjoitella tänne ihan mitä tahansa kauheuksia perhe-elämästäni eikä kukaan ota niitä todesta.

Vierailija
9/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maine vetää palstalle marimekko-kananpersetukka-omakotitaloa-volvo-kultainennoutaja-mammoja ja mulle ei makseta uudesta sinisilmäisestä tynnyrissäkasvaneesta noviisista euroakaan.

No, en tarttekaan, sossu laskis ne kumminkin tuloksi.

Ja mä oon sentäs tänään selvinpäin, toisin kuin malli-isäksi itseään kutsuva lasteni siittäjä, joka juuri vetäisi alkupalaksi pullollisen punaviiniä.

No, sossut toteaa maanantaina itsekin mikä kaappijuoppo tämä kaupunginvirkamiesisukki on. Sossut tulevat kotikäynnille ja pyysin ne tänne miehen asunnolle katsomaan sen pullokokoelmaa, tyhjiä tietenkin.

Olis ollut tapaamisaika jo klo 9.30, enkä mä millään viitsi vääntäytyä omalle asunnolleni toiselle puolelle kaupunkia, sossut ajelkoot taksilla veronmaksajien piikkiin.

Vierailija
10/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tykkää tehdä myös rasistisia avauksia.

Vierailija
11/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maine vetää palstalle marimekko-kananpersetukka-omakotitaloa-volvo-kultainennoutaja-mammoja ja mulle ei makseta uudesta sinisilmäisestä tynnyrissäkasvaneesta noviisista euroakaan.

Ja mä oon sentäs tänään selvinpäin, toisin kuin malli-isäksi itseään kutsuva lasteni siittäjä, joka juuri vetäisi alkupalaksi pullollisen punaviiniä.

No, sossut toteaa maanantaina itsekin mikä kaappijuoppo tämä kaupunginvirkamiesisukki on. Sossut tulevat kotikäynnille ja pyysin ne tänne miehen asunnolle katsomaan sen pullokokoelmaa, tyhjiä tietenkin.

Olis ollut tapaamisaika jo klo 9.30, enkä mä millään viitsi vääntäytyä omalle asunnolleni toiselle puolelle kaupunkia, sossut ajelkoot taksilla veronmaksajien piikkiin.

se tulee kohta tähän inisemään sitä samaa paskaa mitä se aina inisee!

Vierailija
12/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä yks Psykomamman ketju esimerkiksi.

Vierailija
13/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes aloittaa juttua. Mä oon jo tarpeeksi tylsistynyt kotiäitinä, niin alan muuttua teidän kaltaiseksi. Tai sitten mua ei tällä hetkellä vituta mikään, kun teidän että saan molemmat kakarat virikehoitoon tismalleen kahden viikon päästä siitä kun kotihoidontuella oloon kyllästyn.

Vierailija
14/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisit takas sinne lähärikouluun tai kävisit vaikka jossakin avuttomien atk-kurssilla.

Vierailija
15/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes aloittaa juttua. Mä oon jo tarpeeksi tylsistynyt kotiäitinä, niin alan muuttua teidän kaltaiseksi. Tai sitten mua ei tällä hetkellä vituta mikään, kun teidän että saan molemmat kakarat virikehoitoon tismalleen kahden viikon päästä siitä kun kotihoidontuella oloon kyllästyn.

Vierailija
16/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luulet tietäväs, millaisia ihmisiä täällä kirjoittelee? Vai ootko luonnostaan noin sekaisin?

Vierailija
17/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä yks Psykomamman ketju esimerkiksi.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1164512/miksi_isa_vo…

hienoa, että sinäkin pääset jossain pätemään! On varmaan voimauttava tunne!

Tuo linkki tosiaan unohtui! Muuten, sä voit lainatakin toisten kirjoittajien viestejä, se lainaa-nappi on ihan sen otsikkokentän alla!

Vierailija
18/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikea, aito ja alkuperäinen psykomamma on jotain muuta kuin tähän ketjuun pesiytynyt "copycat" =)

Vierailija
19/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/28 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikea, aito ja alkuperäinen psykomamma on jotain muuta kuin tähän ketjuun pesiytynyt "copycat" =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän