Ketuttaa tuo äijä niin paljon nyt...
Ollaan sovittu tietty työnjako siivouksessa, hänellä on nyt pyykit. Lajittelin kassit valmiiksi, kun hän ei osaa lukea pesulapusta numeroa. Sanoi että on 60 asteinen ja 40 asteinen. Käytetään siis talopesulaa, joka on ilmainen ja meillä on nyt kone rikki eikä oo vielä ostettu uutta.
Toinen kassi siis oli aika täysi, se 40 asteinen. Siinä oli mm. mun rintsikoita pesupussissa, lenkkivaatteita ja uimapukuja. 60 asteisessa oli mm. miehen boksereita, mun mustia puuvillaisia alushousuja jne.
Hän halusi väkisin viedä kummatkin kassit yhtäaikaa. Eiköhän ääliö laittanut 40 asteiset 60 asteeseen pesuun. Tämä selvisi kun hän sanoi että olipa paljon pyykkiä. Ei helvetti järki sano sen vertaa, että voiko uimapukua pestä 60 asteeseen.
Sitten kun käskin mennä korjaamaan raivostui ja heitteli eteisessä kenkiä seiniin kuin joku lapsi. Lapset pelästyivät.
Nyt kiukuttelee siinä, että kun hän ei osaa niin mä joutuisin pesemään pyykitkin. Kyseessä on nelikymppinen mies, joka on asunut yksinkin ja pessyt ne hemmetin vaatteet joskus ihan yksinkin. Mä oon 10 v nuorempi.
V*tuttaa tuo ääliö sen verta että ero on taas askelta lähempänä. Ei mee muutenkaan mitenkään hyvin. Mies pihtaa seksiäkin, sanoo ettei jaksa. En jaksa enää tapella tuon ääliön kaa.
Kommentit (46)
ja mitä seksiin tulee ilmoittaisin että löytyyhän tota jostakin muualta.
Tee itsestäsi HALUTTAVA HYVÄ NAINEN! Eikä itsestään selvä kynnysmatto...
ei meilläkään osaa sitten keittiötä siivota kokonaan. Muutenkin on niin vaikeaa tuo siivous mutta jos ei siivota, valittaa siitäkin. kun olin kipeä (sikaflunssassa) pari viikkoa marraskuussa, niin eipä mitään tapahtunut täällä ja valitti siitä...
ap
mun miehelle siivous on kamalan rasittava ja hankala homma.
esim.jos pyydän tiskaamaan, tiskauksen jälkeen keittiö on kuin pyörremyrskyn jäljiltä.
vettä, ruoantähteitä, roskia jokapaikassa, kaapin ovet auki jnejne.
sitten kun pyydän siivoamaan loppuun niin "älä aina valita", "mihinkään et oo tyytyväinen".huoh.
mutta miten se sitten pitää tehdä. Ollaan yhdessä sovittu mitä tehdään viikottain. Ei mieskän halua elää likaisessa kodissa.
En puutu miten imuroi tai miten pesee vessan, kunhan pölyt ja hiekat on hävinneet ja pönttö on puhdas.
Pyykkiin olen antanut pyydettäessä neuvoja.
ap
se on melko simppeli homma kumminkin. Siinä ei luovuus kuki, se on vaan tehtävä.
Mä en aluksi neuvonut yhtään, kun oletin että mies osaa kun osasi ennenkin. No ei osannut, kysyy neuvoa. Mitä siihen pitää vastata, ettei neuvo ja määrää, jos neuvoa pyydetään.
Mä en oo kotona, kummatkin käy töissä, joten väärin meni.
Kun olin kotona tein nuo hommat varmaan 90 %. Nyt oon jo syksystä asti käynyt töissä.
ap
Minä olen eron jälkeen hoidellut melko sujuvasti kolmen lapsen pyykit, ruuat etc. Ongelma on ihan oikeasti se, että asiat pitäisi tehdä s i n u n tavallasi. Ei sellaista kestä kenenkään hermo.
Asetelma on lapsiperheille erittäin tyypillinen. Homma lipsahtaa päälle siinä vaiheessa, kun äiti on kotona hoitamassa lapsia. Iskee hybris siitä, että minä osaan, minä pystyn, minä määrään, eikä kukaan muu tiedä eikä ymmärrä mitään.
Järjestely urautuu kaavaksi, josta on todella vaikea kamppailla irti. Ainakaan se ei onnistu, jos asetelmaa ei edes tunnista.
Lohdutukseksi voin kertoa, että asia ei ole sukupuolisidonnainen. Samasta ongelmasta kärsivät myös tyttöparit, ja sellaiset perheet, joissa mies on pidempään kotona.
Kotona oleva naputtaa ja päsmäröi, ja työssäkäyvää vituttaa.
M38
että jos seksiä ei ala tippumaan, niin mä haen sitä muualta. Jos ei tuu järkevää selitystä miksi sitä ei voi harrastaa. Siis jos oikeasti ei pysty, on vaikka sairas, niin hyväksyn sen kyllä.
Mä oon yrittänyt hyvälläkin, mm. järkännyt hotellireissua jne.
Lapsellisuuksiin en viitsi vastata enkä heitellä tavaroita.
ap
ja mitä seksiin tulee ilmoittaisin että löytyyhän tota jostakin muualta.
Tee itsestäsi HALUTTAVA HYVÄ NAINEN! Eikä itsestään selvä kynnysmatto...
Sinä komennat, teet valmiiksi, ja kohtelet varmaan miestäsi muutenkin kuin lasta. Jos miehen osuus kotitöistä on pyykit, niin miksi sä meet tekemään "miehen tontille" puolet hommasta lajittelemalla pyykit "kun ei se osaa". Kauhean alentavaa, ei ihme että mies käyttäytyy sitten noin. Sinä olet se holhoava ja vahtiva voikkarinkin voiteleva äiti miehellesi.
Korjaa nyt asia äkkiä. Eihän nyt äitinsä kanssa kukaan seksiä harrasta.
Ihme. Ap saa haukkua miestään, mutta jos 11cm mies osallistuu haukkumiseen niin heti käydään päälle.
Minusta ap miehesi on nuija. Kukaan ei huolisi moista paskiaista nurkkiinsa.