Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketuttaa tuo äijä niin paljon nyt...

Vierailija
07.05.2010 |

Ollaan sovittu tietty työnjako siivouksessa, hänellä on nyt pyykit. Lajittelin kassit valmiiksi, kun hän ei osaa lukea pesulapusta numeroa. Sanoi että on 60 asteinen ja 40 asteinen. Käytetään siis talopesulaa, joka on ilmainen ja meillä on nyt kone rikki eikä oo vielä ostettu uutta.

Toinen kassi siis oli aika täysi, se 40 asteinen. Siinä oli mm. mun rintsikoita pesupussissa, lenkkivaatteita ja uimapukuja. 60 asteisessa oli mm. miehen boksereita, mun mustia puuvillaisia alushousuja jne.

Hän halusi väkisin viedä kummatkin kassit yhtäaikaa. Eiköhän ääliö laittanut 40 asteiset 60 asteeseen pesuun. Tämä selvisi kun hän sanoi että olipa paljon pyykkiä. Ei helvetti järki sano sen vertaa, että voiko uimapukua pestä 60 asteeseen.

Sitten kun käskin mennä korjaamaan raivostui ja heitteli eteisessä kenkiä seiniin kuin joku lapsi. Lapset pelästyivät.

Nyt kiukuttelee siinä, että kun hän ei osaa niin mä joutuisin pesemään pyykitkin. Kyseessä on nelikymppinen mies, joka on asunut yksinkin ja pessyt ne hemmetin vaatteet joskus ihan yksinkin. Mä oon 10 v nuorempi.

V*tuttaa tuo ääliö sen verta että ero on taas askelta lähempänä. Ei mee muutenkaan mitenkään hyvin. Mies pihtaa seksiäkin, sanoo ettei jaksa. En jaksa enää tapella tuon ääliön kaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano saat anteeksi tämän pyykin pesun, kun minua vähän pumppailet.

Vierailija
22/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä menolla siihen, että saa ihan rauhassa osata pyykätä poikamiesboksissaan.

Mä en käske. Hän on itse valinnut oman osuutensa töistä. Ja itse pyytänyt mua lajittelemaan nuo, kun se menee multa nopeammin.

ap

kotityöt todennäköisesti erittäin tyylikkäästi.

Ongelma on käskytys.

Kuka tervejärkinen haluaa pomppia Stalinin urkujen tahtiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkiä vaan pesen kaiken 60 asteessa. ei ole koskaan mikään kutistunut tai värjäytynyt tms.. ei mitään ongelmaa.

Vierailija
24/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tosiaan halua tietää, mitä tapahtuu uimapuvuille, helvetin kalliille teknisille lenkkivaatteille ja muille herkemmille tekstiileille 60 asteessa :(. ap

Sinä vain taidat kettuilla.

Minä pesen välillä miehen edustuskamat 60 asteessa kun alkavat haista tunkkaiselta. Olet aika nipo.

Vierailija
25/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sulla pienet murheet kun ihan otat aikaa kumpi on nopeampi pyykkejä lajittelemaan!!!

Kyllähän sinä itsekin provosit miestäsi kiehumaan: mitä jos joku tulisi sinulle laukomaan että korjaa vaatteet?

Kahelia. Et itsekään mikään pullantuoksunen mamma ole. Otahan itsekin joku vastuu.

Vierailija
26/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde lasten vaatteista tahrat ja itse pesen kyllä 60 ja 40 asteessa suurimman osan

ap

mä pesen kaikki vaatteet 30 asteen pikapesulla, ei ole vaikeaa. Eli mieskin osaa sen silloin kerran vuodessa tai kahdessa kun suvaitsee laittaa koneen päälle.

Vierailija
27/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eron jälkeen hoidellut melko sujuvasti kolmen lapsen pyykit, ruuat etc. Ongelma on ihan oikeasti se, että asiat pitäisi tehdä s i n u n tavallasi. Ei sellaista kestä kenenkään hermo.

Asetelma on lapsiperheille erittäin tyypillinen. Homma lipsahtaa päälle siinä vaiheessa, kun äiti on kotona hoitamassa lapsia. Iskee hybris siitä, että minä osaan, minä pystyn, minä määrään, eikä kukaan muu tiedä eikä ymmärrä mitään.

Järjestely urautuu kaavaksi, josta on todella vaikea kamppailla irti. Ainakaan se ei onnistu, jos asetelmaa ei edes tunnista.

Lohdutukseksi voin kertoa, että asia ei ole sukupuolisidonnainen. Samasta ongelmasta kärsivät myös tyttöparit, ja sellaiset perheet, joissa mies on pidempään kotona.

Kotona oleva naputtaa ja päsmäröi, ja työssäkäyvää vituttaa.

M38

Vierailija
28/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo anellut sen verran, että en käy nyt anelemaan.

Mies vaan pihtaa. En oo saanut kertaakaan tänä vuonna. En oo lihonut tai muuten muuttunut fyysisesti.

ap

Vierailija
29/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan suutu jos mies ei osaa jotain hommaa.

Jos tietää itse että osaa tehdä paremmin niin miksi laittaa miehen tekemään?

Eihän pyykinpesussa mene kauaa niin mikset sinä aina hoitaisi sitä ja mies vaikka sitten imuroimista.

Tottakai se ärsyttää aikuista miestä kun yrittää tehdä parhaan mukaan ja sitten siihen sanotaan jotain negatiivista niin itse kukin potkisi kenkiä :)

Vierailija
30/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkiä meillä tai heittivät pestäväksi. Kun kuivatin vaatteita kuivausrummussa, kuulemma kutistuivat liikaa jotkut farkut. Nauramme kumpikin nyt,kun ehdotan pannaanko rumpuun kuivamaan.

Vierailija
31/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis sanoi että lajittele jos viitsit, kun se sujuu nopeammin multa.

No jos mä tekisin jonkun muun homman päin peetä niin ihan varmaan mies oikoisi mua paljon rumemmilla sanoilla.

Mikä vastuu? Musta jokaisella on itsestä sen verran vastuuta että ei käy pelottelemaan raivohulluna lapsia.

ap

Kyllä on sulla pienet murheet kun ihan otat aikaa kumpi on nopeampi pyykkejä lajittelemaan!!!

Kyllähän sinä itsekin provosit miestäsi kiehumaan: mitä jos joku tulisi sinulle laukomaan että korjaa vaatteet?

Kahelia. Et itsekään mikään pullantuoksunen mamma ole. Otahan itsekin joku vastuu.

Vierailija
32/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on melko simppeli homma kumminkin. Siinä ei luovuus kuki, se on vaan tehtävä.

Mä en aluksi neuvonut yhtään, kun oletin että mies osaa kun osasi ennenkin. No ei osannut, kysyy neuvoa. Mitä siihen pitää vastata, ettei neuvo ja määrää, jos neuvoa pyydetään.

Mä en oo kotona, kummatkin käy töissä, joten väärin meni.

Kun olin kotona tein nuo hommat varmaan 90 %. Nyt oon jo syksystä asti käynyt töissä.

ap

Minä olen eron jälkeen hoidellut melko sujuvasti kolmen lapsen pyykit, ruuat etc. Ongelma on ihan oikeasti se, että asiat pitäisi tehdä s i n u n tavallasi. Ei sellaista kestä kenenkään hermo.

Asetelma on lapsiperheille erittäin tyypillinen. Homma lipsahtaa päälle siinä vaiheessa, kun äiti on kotona hoitamassa lapsia. Iskee hybris siitä, että minä osaan, minä pystyn, minä määrään, eikä kukaan muu tiedä eikä ymmärrä mitään.

Järjestely urautuu kaavaksi, josta on todella vaikea kamppailla irti. Ainakaan se ei onnistu, jos asetelmaa ei edes tunnista.

Lohdutukseksi voin kertoa, että asia ei ole sukupuolisidonnainen. Samasta ongelmasta kärsivät myös tyttöparit, ja sellaiset perheet, joissa mies on pidempään kotona.

M38

Vierailija
33/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla sama mies.Lapsellinen raivoaja joka tietää kaikesta kaiken eikä anna seksiä.Nelikymppinen teini.Ymmärrän sun v-tuksen tason todella hyvin!Psykologi sanoi kerran että mieheni on ilmeisesti jäänyt jollain tasolla teiniksi.Siihen kuuluu se ajattelu että itselle kuuluu kaikki maailmassa.Ja sitten harmittaa kun ei kaikki mene miten itse haluais.Ja raivostuttaa.

Perkele noita äijiä!

Vierailija
34/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan pihtaa. En oo saanut kertaakaan tänä vuonna. En oo lihonut tai muuten muuttunut fyysisesti.

ap

mies ruinaa sitä,minua eivain kiinosta yhtään.

Vierailija
35/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on useita kotitöitä. Miehen tehtävät (itse valitut) ovat se pyykkituvassa käynti, imurointi ja vessan pesu.

Mä taas siivoan keittiön ja raivaan lattiat leluista, järjestän eteisen ja laitan ne vaatteet paikoilleen kaappiin. Plus vaihdan pyyhkeet ja vuodevaatteet.

Hän on myös ihan itse halunnut että ne hommat tehdään perjantaina.

Kuka tahansa ei oo niin raivohullu että heittelee kenkiä tuosta.

ap

Itse en ainakaan suutu jos mies ei osaa jotain hommaa.

Jos tietää itse että osaa tehdä paremmin niin miksi laittaa miehen tekemään?

Eihän pyykinpesussa mene kauaa niin mikset sinä aina hoitaisi sitä ja mies vaikka sitten imuroimista.

Tottakai se ärsyttää aikuista miestä kun yrittää tehdä parhaan mukaan ja sitten siihen sanotaan jotain negatiivista niin itse kukin potkisi kenkiä :)

Vierailija
36/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pihtari-kiukuttelija ja mä voin ottaa sen sun miehen sitten. Melkein ihan sama kuka tai minkänäköinen se on, kunhan ei ainakaan pihtaa seksiä.

ap

ap

mies ruinaa sitä,minua eivain kiinosta yhtään.

Vierailija
37/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salainen kaksoisveli :(.

nimittäin jos olit mun miehen toinen vaimo, niin kai se sua panisi kumminkin. Mä oikeasti epäilen että on joku muu nainen vaikka mitään muuta merkkiä ei oo (siis salailua tms.). Koska onhan se helvetin kummaa, kun ei millään meinaa saada edes kerran viikossa saunan jälkeen peiton alla :(.

ap

Meillä taitaa olla sama mies.Lapsellinen raivoaja joka tietää kaikesta kaiken eikä anna seksiä.Nelikymppinen teini.Ymmärrän sun v-tuksen tason todella hyvin!Psykologi sanoi kerran että mieheni on ilmeisesti jäänyt jollain tasolla teiniksi.Siihen kuuluu se ajattelu että itselle kuuluu kaikki maailmassa.Ja sitten harmittaa kun ei kaikki mene miten itse haluais.Ja raivostuttaa.

Perkele noita äijiä!

Vierailija
38/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehelle siivous on kamalan rasittava ja hankala homma.

esim.jos pyydän tiskaamaan, tiskauksen jälkeen keittiö on kuin pyörremyrskyn jäljiltä.

vettä, ruoantähteitä, roskia jokapaikassa, kaapin ovet auki jnejne.

sitten kun pyydän siivoamaan loppuun niin "älä aina valita", "mihinkään et oo tyytyväinen".

huoh.

Vierailija
39/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sentään opetti minut pesemään pyykkiä ja käyttämään järkeä. Jos en tiedä voin googlata, näin en paljasta tyhmyyttä vaimolleni.

Olen omatoiminen enkä kiukuttele kuten eräät ( sun huono mies) Pistäisin ukon äkkiä vaihtoon. Vaikuttaisi olevan henkisesti pennumpi kuin minä (17v)

T:11cm mies

Vierailija
40/46 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on melko simppeli homma kumminkin. Siinä ei luovuus kuki, se on vaan tehtävä.

Mä en aluksi neuvonut yhtään, kun oletin että mies osaa kun osasi ennenkin. No ei osannut, kysyy neuvoa. Mitä siihen pitää vastata, ettei neuvo ja määrää, jos neuvoa pyydetään.

Mä en oo kotona, kummatkin käy töissä, joten väärin meni.

Kun olin kotona tein nuo hommat varmaan 90 %. Nyt oon jo syksystä asti käynyt töissä.

ap

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi