Järjestän kaikkea, mies ei mitään
Tuli toisesta ketjusta mieleen.
Olen heti seurustelustamme asti järjestänyt miehelle kivoja yllätyksiä satunnaisesti. Eli olen vaikka tehnyt illallisia, synttäreinä aina jotain, ostanut melko kalliita lahjojakin muuten vain -ja toivoisin joskus saavani jotain takaisin.
Stalkkasin ennen seurustelun alkua miehen somea kun hän ei ollut poistanut useita vuosia vanhoja kuvia silloin, ja hän oli exälleen ostanut kalliita lahjoja, tuonut aamupalaa sänkyyn yms. Ajattelin, että kiva, mies on romanttinen! Ja sitä itse asiassa sanoi itsekin olevansa
No nyt ollaan 3v oltu yhdessä ja eipä vain ole näkynyt ikinä mitään. Edes synttärikorttia en saa. Totta kai onnittelee ja halaa, on arjessa huomaavainen ja en haluaisi siksi valittaa. Nyt en ole järjestänyt aikoihin mitään, kun olen ajatellut että ehkä mies tekisi jotain, mutta ei tee. Olen joskus kyllä maininnut asiasta ja kertonut toiveistani, mutta ei minulla taida olla merkitystä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hän arvosti selkeästi exäänsä enemmän kuin sinua.
No siltä minusta kyllä tuntuu kieltämättä tämän asian osalta. Toisaalta kyllä haluaa viettää kaiken aikansa kanssani, eikä pakoile harrastuksiin tai peleihin kuten kuulemma exänsä kanssa. En sitten tiedä.
-ap
Exä oli sanonut jotain negatiivista noista yllätyksistä eikä halua mokata teidän suhdetta tekemällä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Exä oli sanonut jotain negatiivista noista yllätyksistä eikä halua mokata teidän suhdetta tekemällä samoin.
Voisikohan olla? Itse olen kiitollinen vaikka siitä, kun ojentaa kahvikuppini minulle. Voisikohan tämä selittää asiaa? Ainakin muunlaisia traumoja (pettämisen takia) jäi exästä.
-ap
Miehet arvostaa eniten yllätyksiä sängyssä. Ehkä exä teki sängyssä kaikenlaista ja mies tästä kiitollisena osteli hänelle lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostaa eniten yllätyksiä sängyssä. Ehkä exä teki sängyssä kaikenlaista ja mies tästä kiitollisena osteli hänelle lahjoja.
Aivan, ehkäpä ex oli kaikin tavoin minua parempi. Ainakin järjesti yllätyksiä muiden miesten kanssa. Olisiko tämä se puuttuva pala, mitä luulet? :)
-ap
Minkä homon kanssa sä oikein olet? Yksikään heteromies ei tollasta soopaa instaansa laita.
Vierailija kirjoitti:
Minkä homon kanssa sä oikein olet? Yksikään heteromies ei tollasta soopaa instaansa laita.
Tämä mun mies laittoi exänsä sisustuksistakin kuvia instaansa. Ehkä on homo. Ongelma ratkaistu (oon kyllä oikeasti miettinyt, että miksi laittoi tuollaisia kuvia, ehkä kulissien takia?)
-ap
Aaah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Saa suunnitella ja tehdä tai olla tekemättä just niin kuin itseä sattuu huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mun mies laittoi exänsä sisustuksistakin kuvia instaansa. Ehkä on homo. Ongelma ratkaistu (oon kyllä oikeasti miettinyt, että miksi laittoi tuollaisia kuvia, ehkä kulissien takia?)
-ap
100% homo.
Ehkä hän on vaan tajunnut ettei niillä saavuteta lopulta mitään. Joko se perus arjen lempeä huomioon ottaminen riittää tai ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Homo on.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on vaan tajunnut ettei niillä saavuteta lopulta mitään. Joko se perus arjen lempeä huomioon ottaminen riittää tai ei riitä.
Kiitos, tämä oli oikeasti kiva kommentti. Mies on kuin vanhanaikainen herrasmies minua kohtaan, ja näyttää tunteitaan ja rakkauttaan kyllä. Hassua, miten tämä asia vaivasi niin paljon, tämä kirkasti mieltä paljon. Kiitos oikeasti.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apHomo on.
Uskon ehkä eniten siihen, että yritti saada exänsä hyväksyntää ja arvostusta näyttämällä sitä noin. Exällä oli huono itsetunto kaikessa, siksi pettikin ilmeisesti.
-ap
Onpa outoa. Mies teki exälle asioita ja sä et saa edes korttia. Mitä ihmettä. Ei kai kortti ja lahja ole paljoa synttärinä vaadittu. Osaatko sanoa kuitenkin mitä haluat lahjaksi vai tunteeko mistä pidät. Antaako äitisi lahjan silti tai muu sukulainen, ettet jää ilman, itsekin voi ostaa itselleen lisäksi. Eikö mies olekaan sitoutunut tai näkeekö yhteisen tulevaisuuden? Pitääkö kysyä vai. Mistä tuo kertoo? Pitäisikö miesten valottaa asiaa. Älä säkään sitten hössötä liikaa. Vaikka muita onkin ok auttaa hädässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa. Mies teki exälle asioita ja sä et saa edes korttia. Mitä ihmettä. Ei kai kortti ja lahja ole paljoa synttärinä vaadittu. Osaatko sanoa kuitenkin mitä haluat lahjaksi vai tunteeko mistä pidät. Antaako äitisi lahjan silti tai muu sukulainen, ettet jää ilman, itsekin voi ostaa itselleen lisäksi. Eikö mies olekaan sitoutunut tai näkeekö yhteisen tulevaisuuden? Pitääkö kysyä vai. Mistä tuo kertoo? Pitäisikö miesten valottaa asiaa. Älä säkään sitten hössötä liikaa. Vaikka muita onkin ok auttaa hädässä tms.
En saa keltään mitään :(
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, ehkäpä ex oli kaikin tavoin minua parempi. Ainakin järjesti yllätyksiä muiden miesten kanssa. Olisiko tämä se puuttuva pala, mitä luulet? :)
-ap
Uusien tietojen valossa näyttää siltä että olet oikeilla jäljillä, koska vaikuttaa että täti olikin setä.
Paljonko olet lihonnut siitä kun tutustuitte, ap?
Vierailija kirjoitti:
Aaah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Saa suunnitella ja tehdä tai olla tekemättä just niin kuin itseä sattuu huvittamaan.
Ja saada Alzheimer 60-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet lihonnut siitä kun tutustuitte, ap?
Mitä tämä mihinkään liittyy? Ehkä on muutama kilo tullut.
-ap
Hän arvosti selkeästi exäänsä enemmän kuin sinua.