Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "mököttänyt" kolme päivää, koska en saa laihdutettua itseäni.

Vierailija
07.05.2010 |

Tämä on tätä minun jojoiluani, mutta en itsekään halua näitä läskejä kantaa: en ole näiden kanssa onnellinen. Laihtuminen vaatii kuitenkin aikamoista motivaatiota ja henkistä voimaa, jotta onnistuisi. Sitä tässä keräilen.

Eilen kysyin, että mikä nyt on, kun ei puhu ja on ihan tökstöks. Inttämisen jälkeen vastasi, että minun kilot. Olen ihan raivona sisäisesti!! Tiedän, että häpeää minua näiden kilojen kanssa, mutta en itsekään niitä ylpeästi kanna. Viime yönä sitten halasi ja sanoi rakastavansa. Halusin pois hänen läheltään. En voi unohtaa, tuntuu, että jokin on muuttunut ja pysyvästi meidän (ennen niin ihanassa) suhteessa. Sellaista henkistä painostusta...Ei tee mitään mieli puhua, kun tulee töistä!

Mitä mieltä olette, olenko reagoinut yli vai ali?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämänne vuosikymmeniksi, eli itselleen tekee vahinkoa, kun loukkaa vaimonsa käsitystä itsestään viehättävänä, haluttavana ja rakastettavana omana itsenään.

Sinä et ap ole parempi ihminen vaikka viisi kiloa laihtuisitkin. Olet vain kevyempi.

Vierailija
102/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkityksiä nykyään.

Niinkuin jokin syöminen tai syömättä jättäminen tekisi toisen huonoksi ti hyväksi.

Niinkuin paino tai selluliitti tekisi ihmisestä hyvän tai huonon.

Ehkä terveemmän tai sairaamman, pidempi tai lyhyempi-ikäisen, mutta ne ovat pieniä osia koko ihmisestä ja hänen elämästään.

Jokaisella on oikeus elää elämäänsä ja muuttua sen mukana. Esimerkiksi pienten lasten äidillä voi mennä vuosia, jolloin lasten hyvinvointi vie maksimaalisesti hänen huomionsa ja voimansa.

Vaimoaan haukkuva ja loukkaava mies sahaa omaa oksaansa. Monesti mies tarvitsee vaimoaan enemmän kuin vaimo miestään, ehkä siitä tarvitsevuudesta nousee tällainen ikävä tyyli keljuilla ja kontrolloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 175/65 neljakymppinen nainen, kahden pienen (esikoinen kolme vuotta, kuopus puolitoista) tyton aiti. Ei se dieetti vaikeeta ole, jos oikeen rakastaa puolisoaan - ja tykkaa seksista. Aion saada viela viimeiset 5 kiloa pois, jotta saan taas ihanat seksikkààt alusvaatteet sopimaan. Minusta on upeaa olla terve, kaunis ja huoliteltu.

Me suomalaiset naiset ollaan mahdottoman kauniita kunnes tulee kuvioon miehet ja lapsi...miksikohan?

Vierailija
104/108 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai mököttänyt jos olet niin lihava, et takaa ei yllä, pääl ei pysy ja alle ei uskalla mennä.

Vierailija
105/108 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tapa suhtautua, vaikka itse saattaisin syyllistyä samaan. Omassa parisuhteessani päätettiin alkuaikoina "huumorilla" painorajat, jonka jälkeen puolisoa saa/pitää alkaa aktiivisesti kannustamaan laihduttamaan. Huumoria oli tuolloin, mutta nyt pidetään rajoista kiinni ja on itseasiassa aika kivaa. Käydään n. kerran kuussa kimpassa vaa'alla ja sitten vähennetään herkuttelua tarvittaessa tai varataan enemmän omaa aikaa liikuntaan. Ite olen varsinainen herkkuperse, mutta tykkään urheilla. Miehelle herkut yms. ei ongelma, mutta ei kovin urheilullinen muuten. Pidetään kiinni alka-ajan vitsillä tehdystä sopimuksesta, sillä vaikka ikää on tullut niin edelleen mieluusti katselemme toisiamme normaalipainoisina.

Vierailija
106/108 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että hän joutuu häpeämään sinua.

jos kerran olet 160cm,ja 95kg!!! järkyttävää. kyllä tuossa koossa alkaa rakkaus rapisemaan,ja kiinteämmät naiset kiinnostamaan.

t:MIES

Täällä yksi perhe hajosi tämän takia...eli olen läski,huomasin mieheni ilmeistä ja kaikesta,että olen ällöttävä.Netistä hän nyt etsiskelee sitten hoikkaa muijaa.Toivotaan että onnistuu.asun onnellisesti lasten kanssa.ei miestä enää vauvansakaan kiinnosta.ei ole kysellyt kuulumisia.olkohon.niin tuo teki minua edeltävälle heilalleenkin: se muija lähti kun vauva oli 4kk. meillä on vauva nyt 5kk ja ero tuli. toivotaan että mies nyt löytää kaunokaisia. itse tosin aika äklö.ei meinaan KOSKAAN pese hampaitaan.kuvitelkaa sitä löyhkää. ja hikoo paljon ja haisee... että onnea vaan ken hänet huoli:D

Vierailija
107/108 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut, mitä voisin tietysti sanoa, on, että laihdutan, jos saan nukkua joka yö 10h ja mies hoitaa lapset kolme kertaa viikossa, eikä osta kotiin mitään lihottavaa - mutta koen moiset vaatimukset kohtuuttomiksi, enkä tietysti voi mitenkään luvata siltikään laihtuvani...

Laihtumista nyt ei kukaan voi satavarmasti luvata, mutta sen voi luvata että _laihduttaa_. Ja nuo vaatimuksethan eivät ole ollenkaan kohtuuttomia. Jos on totta, että et töiltäsi ja lastenhoidolta ehdi urheilla etkä kiinnittää huomiota syömisiisi, ja jos laihduttaminen on tärkeämpää miehelle kuin itsellesi, niin miksei muka mies voisi auttaa sinua laihduttamaan?

Vierailija
108/108 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tätä kirjoittajaa täysin!

JSSAP Joo paras tapa saada puoliso laihtumaan, onkin mykkäkoulu tai huomauttelu. Anna mun kaikki kestää.

Ylipaino on terveydelle haitallista, varmasti jokainen toivoisi olevansa normipainoinen, se on fakta.

Jos miehesi haluaa sinun laihtuvan, hänen tulisi kannustaa sinua, olla mukana tukemassa positiivisesti, tulla kanssasi lenkille, syödä myös kevyemmin. Laihdutus on niin iso ja itsekuria vaativa prosessi, että siinä on puolison tuki tosi tarpeen.

Tosin vaikuttaa siltä, että tässä on jotain muutakin kuin ylipaino. Ei kukaan mies voi olla noin lapsellinen, että mököttää 3 päivää sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi