Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "mököttänyt" kolme päivää, koska en saa laihdutettua itseäni.

Vierailija
07.05.2010 |

Tämä on tätä minun jojoiluani, mutta en itsekään halua näitä läskejä kantaa: en ole näiden kanssa onnellinen. Laihtuminen vaatii kuitenkin aikamoista motivaatiota ja henkistä voimaa, jotta onnistuisi. Sitä tässä keräilen.

Eilen kysyin, että mikä nyt on, kun ei puhu ja on ihan tökstöks. Inttämisen jälkeen vastasi, että minun kilot. Olen ihan raivona sisäisesti!! Tiedän, että häpeää minua näiden kilojen kanssa, mutta en itsekään niitä ylpeästi kanna. Viime yönä sitten halasi ja sanoi rakastavansa. Halusin pois hänen läheltään. En voi unohtaa, tuntuu, että jokin on muuttunut ja pysyvästi meidän (ennen niin ihanassa) suhteessa. Sellaista henkistä painostusta...Ei tee mitään mieli puhua, kun tulee töistä!

Mitä mieltä olette, olenko reagoinut yli vai ali?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi nälkäkuurien ja suomalaisen lihottavan

perunaruokavalion sijasta siirtyä myös vähähiilihydraattiseen ruokavalioon- ei siis laihdutuskuuriin vaan pysyvään elämäntapamuutokseen.

Atkins on näistä paras ja vuosia sillä olleena voin kertoa, että aivan varmasti toimii. Eikä ole nälkä.

Herkunhimot häviävät. Ei kannata lähteä mihinkään ihmedieettteihin,eikä suomi-atkinsseihin, vaan noudattaa Atkinsin alkuperäistä ohjelmaa, niin

kylä muutoksia tulee. Ja mielestäni kyllä, jos toinenon kovin ylipainoinen, niin kyllä siinä voi huoli toiselle tulla. Pakottamaan ei tietenkään saa ryhtyä.

Vierailija
82/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille helposti kiloja kerääville tai pullokoille on syöminen iso juttu. Itse olen jojoilija ja välillä ylipainoa ja välillä taas normaalipainossa taistellen. Nämä "luonnostaan" hoikemmat kaverit suhtautuu ruokaan toisin.

tai pikemminkin kaiken epäterveellisen ja lihottavan ystävä. Ihan sama mitä herkkua, kaikki menee.

Nyt olen opetellut kohdistamaan tämän syömishimoni johonkin tervellisempään ja pienentämään annoksia. Lasken kalorit kiloklubissa. Olen esimerkiksi syönyt kaikki puolukat pakastimestani, olivat aivan ihania :) Tuore ananas on toinen suosikkini jota en koskaan aiemmin syönyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtui yksinkertaisesti niin, että sain kaksi lasta "perä perää" eli alle 1,5 vuoden ikäerolla. Ensimmäisen raskauden kiloista oli vielä joku 6-7 kg palautumatta kun tulin toisen kerran raskaaksi, ja toisessa kerralla sitten kiloja tuli vähän liikaa, eivätkä ne lähteneetkään enää imettämällä, vaikka täysimetin pitkään. Tietenkään kahden pienen kanssa ei tullut varmaan omia syömisiä niin vahdittua, ja varsinainen liikunnan harrataminen jäi vähemmälle. Mitään sipsien mässytystä tms. en ole koskaan harrastanut. Tosin en sentään nyt ole vakavasti ylipainoinen, lievästi kylläkin (BMI n. 27).

Ikä on varmasti vaikuttanut jonkun verran myös siihen, että painon pudottaminen on vaikeaa. Tietyn kilomäärän alle ei paino meinaa millään laskea.

Vierailija
84/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikoja noi miehet, iteki on kyllä tullu tässä viime aikoina noita kiloja, mutta saapahan shopata taas ihania uusia silottavia voiteita..

Vierailija
85/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laihtuminen ei silti kiinnosta niin paljon että pystyisin elämänmuutokseen. Ollaan menossa vauvauintiin, arvaa hävettääkö.. ja kiva kun mies näkee, miltä muut vasta synnyttäneen näyttää - ei tältä! Mulle ei tarvi kertoa että olen kuvottava, sillä inhoan itseäni ihan riittävästi jo valmiiksi. Mitä pahempi olla sitä enemmän syön. Ruoka lohduttaa hetkeksi.

Vierailija
86/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat lenkkeileen, käymään salilla, katsot mitä suuhun pistät. Sipsit, karkit, jädet pois ja miehelle ilmoitus että sinä käyt joka ilta liikkumassa jossakin

Jokainen pystyy laihduttamaan jos haluaa, ja tää ei mikään hoikan ihmisen heitto vaan mä olen laihduttanut, elämäntapa muutoksella melkein 80 kiloa. Jos minä siihen pystyin pystyt sinäkin.

Tsemppiä matkaan

Vierailija
87/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti sellaista kirjoitti? Ehka jollekin teiniaidille tai muille harvoille tapauksille raskauskilot jaa laitokselle. Yleensa sinne ei kyllakaan jaa muuta kuin se mita lapsi + vedet painoivat ennen synnytysta. Minulle on kolmannen lapsen jalkeen jaanyt n.3.5kg "roikkumaan" jotka istua a nokottavat hyvin tiiviisti eika mokomat vaan lahde vahalla syomisella sen enempaa kuin liikkumisellakaan. Ikaa minulla on nyt 31 vuotta, ja mita ilmeisimmin se on totta etta mita vanhemmaksi tulee sita vaikeampi on kiloista paasta eroon. Ja luonto on monille paattanyt etta lapsien myota se kehon muoto ja rakenne vaan muuttuu. Terveellisesti pitaa tietenkin elaa mutta ei sekaan kaikille takaa trimmattua vartaloa.

Ja kylla ap:n tapauksessa miehen olisi pitanyt kannustaa eika mokottaa. Kannustaa voi vaikka sanomalla joka ilta etta lahdetaanpas yhdessa lenkille. Ja jos on lapsia niin sitten lasten kanssa lenkille. Tahti ei olisi kova mutta parempi sekin ei tahtia ollenkaan !

Ja tosiaankin useamman lapsen kotiaitina komppaan sita etta useimmiten on vain helpompaa napata jotain valmista syotavaa kun aikaa ei vain riita ja jotain on kuitenkin syotava. Vaikkakaan en yhdy siihen mielipiteeseen etta on hyva olla koko ajan nalassa- ei todellakaan !! - mutta se nalan tyydyttaminen voisi tapahtua vaikka nappaamalla omenan valipalaksi.

Vierailija
88/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mun mies ei sano sitä mutta kyllä sen tuntee..henkistä väkivaltaa. Ite oon ollu niin raivona että oon vaan suunnillee huutanu sille viimesen vuoden. En usko että se ikinä tajuu (onneks on suklaalevy oottamassa):) ite mä kyllä käsken kantaa aina niitä herkkuja eli kai tässä vois jotain dieettiä taas kokeilla mutta kaikki tuntuu niin monimutkasilta

Vierailija
89/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on valinnut sinut ulkonäön perusteella niin lihoaminen on avioliittosopimuksen rikkomista.

Jos taas kyseessä on rakkausavioliitto tai sielunkumppanuus etc. niin lihoamisella ei ole mitään väliä.

Vierailija
90/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
91/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin synnytyksen jälkeen... just niin. onko se seksikästä ja haluttavaa kun kroppa on muutenkin pilalla raskauden jälkeen. raskausarpiset rinnat roikkuu, raskausarpinen vatsanahka lörpöttää. ehkäpä se on näiden laihtumista vaativien miesten salainen fantasia päästä jörnimään (anteeksi ruma sana) ym vaimoa. mun mielestä nainen saa raskauden jälkeen olla just niiiiiiiiiiiin lihava, kun itse tahtoo. laihduttaa sitten kun on sen aika. tai on laihduttamatta, jos siltä tuntuu. vartalon muutoksiin kun se mieskin on osasyyllinen, että tältä pohjalta...

Vierailija
92/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi tietysti, että miehesi on sulle noin tölväissyt. Ei kai hän vaan jotain omaa turhautumistaan nyt kanavoi sinun ylipainoisuuteesi? Mutta voi olla ihan huoli taustalla.

Jos sinua itseäsi kilosi vaivaa, niin hyvät uutiset on se, että niistä voi päästä eroon.

Suosittelisin liittymään johonkin laihdutusryhmään jossa saat tukea muilta laihduttajilta. Netissäkin toimii laihdutusklubeja, ehkä joku niistä olisi sun juttu. Älä kuitenkaan jää harmittelemaan asiaa liiaksi vaan mieti mitä asialle voisi tehdä. Ja jos miehesi sulle vakuuttaa rakkauttaan ja haluaa sen ilmaista, niin osoita vastakaikua. Yhdessä pääsette eteenpäin kun pahin ärsytys laantuu.

Vierailija
93/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöt reagoivat ruoka-aineisiin eri lailla.

Olen varma, että hyvin pian joku saa teidät besserwisseritkin uskomaan A) että ihmiset reagoivat ravintoon ja liikuntaan eri tavalla ja B) että suomalainen ravitsemussuositus korostaa liikaa hiilihydraattipitoisia elintarvikkeita saaden noin puolet väestöstä lihomaan ja sairastumaan.

Jos laihdutus on hankalaa, kannattaa kokeilla jotain aiemmasta poikkeavaa laihdutusruokavaliota. Kalorit pitää laihduttaessa saada alle kulutuksen, mutta vähärasvainen, hiilihydraattipitoinen dietti ei todellakaan laihduta kaikkia.

Toinen kokeilemisen arvoinen asia on muuttaa tyystiin urheilumuotoa. Itse olen hiljattain vaihtanut kestävyysharjoittelusta syketreeniin ja huomaan sen nopeuttaneen myös aineenvaihduntaa.

Vierailija
94/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehesi ei vain osannut asiaa ilmaista,jonka on varmasti aistuinut jo omasta käyttäytymisestäsi"liikakilot muuttavat aina myös persoonaa häpeileväksi ja kun on itsellesi alkanut kertyä painoa on ehkä tiedostomattomasti alkanut itsetuntosi rapistua jonka heijastuu KAIKKEEN sen on sitten miehesikin huomannut ja ahdistunut pikkuhiljaa päiväpäivältä KUNNES HOMMA ON Ns.RÄJÄHTÄNYT SILMILLE...on erittäin tärkeää että PUHUT miehellesi että miltä susta tuntui kun miehesi töksäytti noin.Mitä enemmän keskenään kommunikoitte rakentavasti,ei syyttelevästi tai katkeruus päällimmäisenä sitä paremmin pystytte ymmärtämään.Ottakaa uusi näkökulma asioihin,keksikää yhessä MITEN voisitte saada sinusta "ylimääräinen" pois...(en nyt meinaa mitään että miehesi kyttää karolilaskuri kädessään sinun syömisiä vaan henkistä tukea ja kannustavaa asennetta)mutta jos itse haluat laihtua ja et ole tyytyväinen itseesi niin voit puhua miehellesi että HALUAT muuttua ja HALUAT HÄNELTÄ KANNUSTUSTA JA TUKEA.

Tsemppiä parisuhteeseen ja muistakaa että mitä enemmän puhutte,sen pidemmälle selviätte yhdessä.

Vierailija
95/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 40kg liian painava (lapsen saaminen teki tehtävänsä)ja tiedostan, että en ole esteettisesti kaunis. Kauniit kasvot löytyy mutta vartalo on jotakin todella yök! Tiedän tämän, silti se ei haittaa.Tunnen silti itseni kauniiksi ja seksikkääksi koska olen sinut asian kanssa. Tarkoitan vain, että sinä et itse pidä kiloistasi (näin ymmärsin) ja toden näköisesti myös ääneen puhut miehesikin kuullen laihduttamisesta ym. Se tekee ihmisestä epävarman ja epävarmuus ei kaunista ketään. On aika luonnollista, että puolisoa voi pänniä lihavuus myös tästä syystä ja jos olet aikaisemmin ollut toisenlainen se nainen johon miehesi joskus rakastui niin ei se ole kusipäisyyttä jos kaipaa tätä entistä naista rinnalleen. Voihan hän myös kokea häpeää, ei pakosti itse ulkonäöstä vaan jojoilu antaa myös kuvan ulos päin muille, teidän lähipiirille, että sulla on huono selkäranka kun repsahtelet. Eikö ole kuitenkin kiva, että se saa sanottua sen ääneen sulle, eikä esim. vain lähde vieraisiin naisiin etsimään haluamaansa vaan haluais, että SÄ yrität koska olet hänen rakas. Ei me naisetkaan aina iloita lihavista miehistä joten miehillä on myös oikeus olla pitämättä liika läskistä naisen vyötäröllä (tasa-arvoa nääs)

Miehes kuitenkin halasi ja sanoi rakastavan sua...Kävikö yhtään mielessä, että se oli huomannu sun pahoittavan mieles ja se oli tapa pyytää anteeksi. Miehet kun ei ole verbaalisesti lahjakkaita, eivätkä jaksa jankata asioita niin kuin naiset. Ne puhuu suoraan ja töksäyttelevästi ei siksi että tahtosivat olla ilkeitä vaan useinmiten eivät vaan ajattele asiaa tarpeeksi pitkälle.

Sulla oli oikeus loukkaantua. Eihän se mukavaa ole kun kiloista huomautellaan, mutta älä nyt toista vaadi valehtelemaankaan ja kun itse olet vielä samaa mieltä. Koeta nyt ottaa ittees niskasta kiinni ja jättää herkut pois. Käy vaikka ravintoterapeutilla joka laatii sulle ruokalistan koko viikoksi ja sitä noudattaen alkaa tapahtua. Saat itsekkin paremman mielen :) Muista, että laihtuminen pitää kuitenkin tapahtua omista syistä, omasta tahdosta...muuten siitä ei tule mitään.

ole tyytyväinen, että miehes puhuu sulle. Aina kaikki sanottava ei välttämättä ole kaunista, mutta se on aina parempi kuin valehtelu...sitten sitä valehdellaan vähän kaikesta. Pyydä miestä tukemaan sua. Pyydä häntä vähän katsomaan perääsi ja sanomaan jos meinaat repsahdella. Ei täälaisesta kannataeroaalkaa hautomaan. Niskasta itteeskiinni ja näytät että SUSTA ON LAIHTUMAAN!!!

Vierailija
96/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on luonnollista loukkaantua siitä, jos puoliso ei välitä lihomisestaan. Terveydestä ja ulkonäöstä huolehtiminen on puolison huomioimista. Aika outoa jos ei saisi edes sanoa mielipidettä siitä, että kumppani omilla elämäntapavalinnoillaan on lihonut 20 kg. Ne on kuitenkin valintoja ja itse pystyy useimmiten vaikuttaa, että lihooko vai onko hyvässä kunnossa. Jos itse huolehtii kunnostaan ja puoliso ei, niin harmittaahan se.

Vierailija
97/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sellaisessa tilanteessa, että perheeseen on syntynyt yhteisellä päätöksellä vaikkapa pari-kolme lasta lyhyen ajan sisään. Kroppa muuttuu väkisinkin, eikä paino juuri kenelläkään heti ole samoissa lukemissa, eikä tarvitsekaan.

Mielestäni on luonnollista loukkaantua siitä, jos puoliso ei välitä lihomisestaan. Terveydestä ja ulkonäöstä huolehtiminen on puolison huomioimista. Aika outoa jos ei saisi edes sanoa mielipidettä siitä, että kumppani omilla elämäntapavalinnoillaan on lihonut 20 kg. Ne on kuitenkin valintoja ja itse pystyy useimmiten vaikuttaa, että lihooko vai onko hyvässä kunnossa. Jos itse huolehtii kunnostaan ja puoliso ei, niin harmittaahan se.

Vierailija
98/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen nainen, niin mulla on kokemusta miesten lihomisesta, joka ei johdu raskaudesta, vaan liiallisesta mukavuudenhalusta. Miehet tuntvat silti olevan kriittisiä naisten ulkonäköä kohtaan. Mua se on pänninyt, kun mies lihoo vuodessa 10-15 kiloa. Naisten raskauskiloja kohtaan olen kyllä armollisempi. Eihän sille paljoa mahda jos raskaus lihottaa ja jos ei silloin kykene liikkumaan riittävästi.

Vierailija
99/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysloma ja kotonaolo kyllä lihottaa. Elämä on sellaista jääkaapin ympärillä pyörimistä aamusta iltaan. Töissä ollessa ja erityisesti ennen lapsia sitä vaan menee ja tulee ja on välissä pitkät päivät syömättä mitään. Nyt ei ole, kun aina kulkee jääkaapin ohi kerran kymmenessä minuutissa.:(

Valintoja nekin, mutta helpompaa se on painoa kontrolloida töissä käydessä.

Vierailija
100/108 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=kfpCXP14blw" alt="http://www.youtube.com/watch?v=kfpCXP14blw">http://www.youtube.com/watch?v=kfpCXP14blw</a&gt;

Ennemmin tuo kyllä on suhteellisen nätti läskeistään huolimatta. Hoikempana (ei laihana) olisi kaunis. Harva sitäpaitsi lihoo noin naisellisesti ja olihan tuollakin kurottu vyötärö korsetilla. Ja silti oli kömpelön lihapullan näköinen noiden sorjempien seassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan