Miltä peppuseksi tuntuu MIEHESTÄ?
Kommentit (126)
Tuhmuus kai siinä kiehtoo. Onhan se tiukka sulkijan kohdalta. Muita juttuja, jotka ei niin houkuta on kipu naiselle kun kalu on paksuhko suhteessa aukkoon. S. o. laskee tunnelmaa vaikka venytellään huolella. Jokaisen parin oma asia miten sekstailevat. Ei meidän juttu.
Onhan se kiihottavaa, kun itse asettuu nelinkohtin ja toinen ukm tulee ase tanassa taakse... Ei sitä kotona vaimolta saa.
Ukm36
Anaaliseksi on äärimmäisen ihanaa, mutta vielä ihanampaa on saada naisen peppureiästä pieruja nenään ja suuhun sekä lopuksi vielä ihanat ulosteet suuhun ja naamalle, jotka aina syön suuresti nauttien. Ylipäätänsä kaikki naisen peppuun liittyvä on jumalaista.
Onko kulli kakkanen ulosvedettäessä?
Vuosia sitten yritettiin bebaseksiä puolison kanssa, ei onnistunut kakkoseen, minulla liika paksu, siis eipä kokemusta haluineen kovineen.
Mä tykkään kanssa noista pieru-ja paskatouhuista. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se, että nainen tulee kyykkyyn naaman päälle ja paskantaa suoraan suuhun. Sit saa syödä koko herkullisen lastin.
Siis miltä tuntuu näin miehenä panna toista (itse olen kokeillut vain naista, mutta sanon kuitenkin sukupuolineutraalisti noin että 'toista') peppuun? No kunhan on hyvin lubetettu, niin ei erityisemmältä; hieman kireältä ainakin alussa, tosin se pikku hiljaa löystyy. (Ilman lubea ei kannata edes yrittää, on nimittäin sen verran vaikeaa ja/tai kivuliasta.) Se ehkä kiinnostaa ajatuksena enemmän kuin aktina. Joka tapauksessa, ei ole varsinaisesti minun 'juttuni', meillä sitä harrastetaan lähinnä rouvan toiveesta.
Vaimon kanssa harrastetaan kunnon liukkarilla nuppia sisään ulos.
Puristaa melkoisesti siinä suulla, eikä kestä kauaa. Varsinkin jos vaimo puristelee samalla lihaksella.
Piilohomot harrastaa tätä heteroduhteissa. Olisko aika tulla kaapista? On väärin vaimoa kohtaan esittää heteroa!
Karmeita kommentteja täällä, muutama asiallinen kylläkin, seksiin parisuhteessa kuuluu myös anaali, voi itsekukin kokeilla, ihmisen anatomia pelaa enemmän kuin säälittävät kommentit, mikä siinä on jos kokeilee pirisrääkseen avioliittoa.
Jaa että miltäkö tuntuu?
No, saajana aika hyvälle. Ei hassumpaa antavana osapuolenakaan.
Isomunasena ei vois vähempää kiinnostaa työntyä peräsuoleen
Tämähän on sen yhden ja saman "4naalisaarnaajan" ketju. Lähes kaikki kommentit yhdeltä ja samalta mt-potilaalta.
Ilmeisesti tullu pienenä jotain pottatraumoja, kun ei ole saanut laskea vaippoihin.
Samalta kun naisestakin.
Btm-mies
Eniten kiihottaa sinne panemisesta ja
siinä on se TIUKKA rengas suulla.
Vehe ihan valkosena ja lentää minuutissa.
Joskus ollu tosi pieni ja hoikka nainen,
tissejäkään ei ollut kuin nimeksi.
Etupuoli oli hänellä kanssa tosi tiukka,
olisin varmaan pyörtynyt nautinnosta
jos olisin kakkoseen saanu laittaa.
Ykkönen menee aina, kakkonen
on muutaman kerran vuodessa,
Hyvältä tuntuu. Kyllä ulkoministerikin sen tietää.
Peppu ei välttämättä ole piukempi mutta eri tuntuinen, joten myös laukeaminen on sekä itsestä että naisesta erilaista.
Itsehän en enää suostuisi mistään hinnasta parisuhteeseen naisen kanssa joka ei välillä anna myös peffareikää.