Joudutteko kuuntelemaan toisten seksiä?
Asun mutsin kanssa. Hänellä uusi nuori miesystävä ja touhut sen mukaisia. Juhlivat ym. Itse olen aika ujo ja kokematon. Eikä omaa tyttökaveria ole ollut. Mutsil aikasemminkin ollut miehiä mut ei näin säännöllisesti. Sen makkarista äänet kuuluu mun huoneeseen. En enää oikeen kehtaa sanoo siitä, kun asuttu täs jo yli 5 vuotta. Voisin kyl laittaa kuulokkeet korviin, mut kuitenkin uteliasuus voittaa. Ja sitten jälkeenpäin nolottaa, kun on kuunnellut. Tunnen häpeääkin, varsinkin jälkeenpäin. Mut olen kyl mutsin puolesta onnellinen. Ei hänelläkään aina oo hyvin mennyt. Se vaan itsee ärsyttää kun ei tiedä mitä ajatella. Ja mikä on oikein. Jondes
Kommentit (13)
Viikonlopppusin aamuisinkin. 19v.
jondes
Uskallatko ihan tosi hienovaraisesti mainita asiasta äidillesi??
En myöskään itse tykkäis kuunnella toisten tuollaisia "ääniä".
Kuuletko nuo äänet yöllä vai illalla,kun olet hereillä?Olis ehkä kiva tavata äitis ja vähän jutella hänen kanssaan!
Koeta rohkeasti ottaa asia esille ja sano,että se häiritsee sinua ja sinun nukkumistasi!Äitisi pitäisi kyllä tuosta ymmärtää..
Ole rohkea ja Tsemppiä Sulle!
.......Sinähän kuulet aina niitä ääniä päässäs. Mee hoitoon jos vielä huolivat!
Naapurissa asuu nuoripari olisko n. 18 vee molemmat tai ainakin poika. Joka aamu klo 7 kuuluu hirveä rynkytys, kun sänky tms. Osuu lämpöpatteriin. Sama toistuu, kun tulevat kotiin töistä/koulusta. Viikonloppuisin meno on aivan mahdotonta varsinkin sunnuntaisin. Ei se voihkinta muuten haittaisi, mutta kun on pieniä lapsia niin ihmettelevät ja jotenkin kiusallista kuunnella kun tuo oma seksielämä alkaa olla aika kuihtunutta vaimon kanssa :(
aikoinaan vaimon kanssa niin että kun yläkerrasta alkoi kuului voihkinaa ja karjuntaa:
Odotettiin että akti on loppunut ja emäntä yläkerrassa kävelee vessaan pesulle. Sitten mentiin omaan kylppäriin heidän kylppärinsä alapuolella ja alettiin voihkia ja karjua ääneen. :) Yleensä seuraavana päivänä tuli törmättyä yläkerran emäntään hississä ja kyllä se punoitti ja katseli alas...
Ja kyllä mekin sitä meteliä sängyssä pidettiin, varmasti kuului ylös.
Taisitte olla kateellisia.
Sitten mentiin omaan kylppäriin heidän kylppärinsä alapuolella ja alettiin voihkia ja karjua ääneen. :) Yleensä seuraavana päivänä tuli törmättyä yläkerran emäntään hississä ja kyllä se punoitti ja katseli alas...
Ja kyllä mekin sitä meteliä sängyssä pidettiin, varmasti kuului ylös.
Aika vittupää mulkku pitää olla jos tuollaista palautetta antaa. Kun asuu kerrostalossa niin ei asu omakotitalossa. Pitäisi jokaisen tampion sekin ymmärtää.
aikoinaan vaimon kanssa niin että kun yläkerrasta alkoi kuului voihkinaa ja karjuntaa:
Odotettiin että akti on loppunut ja emäntä yläkerrassa kävelee vessaan pesulle. Sitten mentiin omaan kylppäriin heidän kylppärinsä alapuolella ja alettiin voihkia ja karjua ääneen.
kuunnella seksin ääniä.
Vielä kivempaa olis olla katsomassa :-)
Kun asuu kerrostalossa niin ei asu omakotitalossa.
Onko asia todellakin näin??
Kyllä vaan. Upean kuulosta kuin yläkerrassa asuva nuori YH- tyttönen tuo joka toinen viikonloppu miesvieraan tyhjennykselle.
Seinän takana kuuluu joskus kova rynkytys ja rouva on aika äänekäs. En tiedä pitäisikö miehelle kertoa, nimittäin sitä kuuluu silloin kun mies on työreissuilla. Ihan tuttuja ollaan kuitenkin heidän kanssa.
Miettiihän sitä minkälainen vehje sitä pistää niin valittamaan nautinnosta.
Parempi kai olla puuttumatta toisten asioihin ja ottaa ilo irti ulinasta.
Vaimon kanssa oltiin täydessä touhussa, kun poika meni makkarin vieressä olevaan vessaan. Vaimo sanoi, että ole hiljaa ja jatka panemista. Jatkoin takaapäin loppuun asti ja ei kai huomannut mitään. Myös viikonloppuisin naitiin monta kertaa samassa makkarissa ja yritettiin tehdä homma hiljaa. Oli muuten mulkku hellänä, kun oltiin naitu saman päivinä useampaan kertaan, ehkä enkka viisi. Kaikki asennot käytiin läpi ja aino oli mulkku pystyssä. Vaimolla oli pillu märkänä koko ajan.
Kerran en saanut pidäteltyä karjaisua, kun alkoi tulla ja toivoin, että kukaan ei kuullut.
Kkerran otiin lomamatkalla ja viereisessä huoneessa naitiin pitkään, kuului aikamoinen rynkytys, kun sänky natisi. Olin juuri samalla hetkellä vaimon kanssa samoissa hommissa ja se tuitui kiihottavalta. Vaimo tosin ei myöntänyt kuulleensa. Olivat vanhempia henkilöitä, mutta kyllä oli pitkä rynkytys taisi vaimo siellä saada useampaan kertaan ja mieskin rykäisi h-hetkellä. Oli aikamoinen loppukiihdytys ja luulin, että sänky hajoaa kokonaan. Myös meillä oli samanlainen kokemus, mutta onneksi ei viereisessä huoneistossa ollut ketään, kun naitiin tuolilla ja luulin, että kohta se hajoaa, pitin kyllä sellaista natinaa että, mutta kesti kyllä loppuun asti. Ei taidettu naida kuin varttitunti, kun pelattiin tuolin puolesta!
Uskallatko ihan tosi hienovaraisesti mainita asiasta äidillesi??
En myöskään itse tykkäis kuunnella toisten tuollaisia "ääniä".
Kuuletko nuo äänet yöllä vai illalla,kun olet hereillä?Olis ehkä kiva tavata äitis ja vähän jutella hänen kanssaan!
Koeta rohkeasti ottaa asia esille ja sano,että se häiritsee sinua ja sinun nukkumistasi!Äitisi pitäisi kyllä tuosta ymmärtää..
Ole rohkea ja Tsemppiä Sulle!