Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä peppuseksi tuntuu MIEHESTÄ?

Vierailija
22.08.2014 |

Kertokaa ja kuvailkaa.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:06"]

Peppu on aina tiukempi kuin pimppi, paitsi jos on tosi pikkupimppinen nainen. Peppuseksissä tuntuu sellainen rengas kalun ympärillä, mutta peppureikä syvältä on aika väljä eli se tuntuu sellaiselta kuin työntelis tiukan renkaan läpi väljää reikää.

Tosi hyvältä se tuntuu, tykkään kyllä, ja naiset jotka siihen on tottuneet ja tykkäävät sanovat että pepppureiästä tulee tosi voimakkaita orgasmeja.

Yllätävän moni nainen pyytää peppuseksiä, ei se ole niin että vain miehet siitä tykkäävät.

[/quote]

Tämän on myös mun mies sanonut. Että tiukka mutta pidemmältä aika löysä (eihän siellä oo lihaksiakaan niinkuin pillussa)

Parasta peppuseksissä on kuulemma se rivous ja miltä se näyttää, ei niinkään se tuntuma. Että mies mieluummin ottaa sen pillun, jos joku pitäisi jättää pois.

[/quote]

Ihan samalla lailla kuvaili minun mies, ja sanoi samaa - että ei se yhtä hyvältä tunnu kuin pillu. Kuulemma ei liukkarinkaan kanssa saa kitkaa tarpeeksi pois, eli "hiertää" enemmän kuin pillu. Minun mielikseni joskus antaa mulle peppuun, kun saan siitä isommat orgasmit. :) 

Vierailija
22/126 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:05"]

Niin ihanalta, tuntuu ensimmäisillä työnnöillä jo että lentää ihan justiin ku on niin tiukka. Kaikki typykät ei vaan tajua sitä antaa käyttöön..

[/quote]

no kun se sattuu. koita tunkea porkkana anukseesi vai mikä nakki sulla onkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pepusta muka voi saada orgasmin ?

Vierailija
24/126 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:46"]

[/quote]

Hassu kysymys.. Ihan samalla tavalla, kuin pimpistä tai klitoriksen hyväilystäkin. Jotkut saa orgasmin jopa pelkästään ajattelemalla jotain fantasioita tai vaikka nukkuessaan. Minä saan peppuseksistä kaikista voimakkaimmat orgasmit ja takuulla aina, klitoriksen hyväilystä usein, mutta emätinyhdynnästä en taas juuri koskaan.

Vierailija
25/126 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:46"]

[/quote]

Hassu kysymys.. Ihan samalla tavalla, kuin pimpistä tai klitoriksen hyväilystäkin. Jotkut saa orgasmin jopa pelkästään ajattelemalla jotain fantasioita tai vaikka nukkuessaan. Minä saan peppuseksistä kaikista voimakkaimmat orgasmit ja takuulla aina, klitoriksen hyväilystä usein, mutta emätinyhdynnästä en taas juuri koskaan.

[/quote]

Niin joo, nyt tajusin miettiä, että olikohan tuo aiemmin esitetty kysymys tarkoitettu miehelle vai naiselle.. Nainen siis olen. 

Vierailija
26/126 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ainakin. Pitkäaikainen elämänkumppanini työntyy minuun 2-3 kertaa viikossa. Ei satu enää...

Vierailija
27/126 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppu on aina tiukempi kuin pimppi, paitsi jos on tosi pikkupimppinen nainen. Peppuseksissä tuntuu sellainen rengas kalun ympärillä, mutta peppureikä syvältä on aika väljä eli se tuntuu sellaiselta kuin työntelis tiukan renkaan läpi väljää reikää.

Tosi hyvältä se tuntuu, tykkään kyllä, ja naiset jotka siihen on tottuneet ja tykkäävät sanovat että pepppureiästä tulee tosi voimakkaita orgasmeja.

Yllätävän moni nainen pyytää peppuseksiä, ei se ole niin että vain miehet siitä tykkäävät.

Saan joka kerta vähintään yhden orkun, kun mua pannaan peppuun ja voitteko kuvitella, olen karvainen mies!

Vierailija
28/126 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hyvältä kun sitä mielellään tekee..

Vierailija
29/126 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä peppuseksissä tuntuu hyvältä! Tietty kielletyn hedelmän maku ja ryppyreiän syntisen erilainen ulkonäkö pimppiin verrattuna. Kalussa sulkijalihaksen alun vastustus ja sitten varren tiukka puristus, joka tosin panon edetessä vähän heikkenee. Kaikki kalun tuntemukset keskittyvät vain tähän pepun alkuun, sen jälkeen tyhjän tuntuista. Lisäksi on herkullista katseltavaa, kun kumpparin pakarat aaltoilevat panon tahdissa! Eli tällaiselta peppupano minusta ja kalustani tuntuu, siis oikein mahtavalta:)

Vierailija
30/126 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

panin erästä timmirunkoista naista pilluun ihan tavallisesti kerran keittiöni tiskipöydällä ja nainen pyys että panisin peppuun. pöydällä oli ruokaöljyä jolla voitelin kaluni ja soljautin sen sitten sisään pakoputkeen. 

nainen sai varmaan parkin orkkua mutten itse lauennut. jonkun aikaa kuitenkin vielä jyystin ja tunsin ilmassa paskan hajua joka ei todellakaan kiihoittanut mua, päinvastoin stondis rupes laskemaan. lopulta otin kalun pois anuksesta ja siinä oli terskan päässä pieni ruskea paskanokare. talouspaperilla suurimmat pois ja pesulle vessaan. nainen tykkäs mutta mä en. sen pituinen se. 

Vierailija
31/126 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukava pikku "suola", kun on tutustuttu ja siirrytään villimpiin juttuihin. Tuntuu hyvältä, jos naisesta tuntuu. Jollekin se voi olla kärsimys, kun iso pamppu pannaan "anneliin".

Entinen avopuoliso rakasti peppuapanoja, ja molempiinkin kelpasi yhtä aikaa ja miten päin vain. Silloin parikymppisenä tuli koettua b-rapun salat. Aika harva nainen jää sen "vangiksi".

Vierailija
32/126 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan jo sen mitä edellä on sanottu. Eli lämmittely jo sinäänsä on kiihottavaa, se eka työntö, lastin laskeminen sisälle.

Tärkeintä tuossa on kuitenkin se fiilis puoli, eli tietynlainen "tuhmuus".

Kiihottavinta mitä olen kokenut, on se kun nainen on tehnyt aloitteen anaaliseksiin :)

Vierailija
33/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on ykkönen. Kakkonen on kakkanen.

Naisten pyllyt on kivoja, mutta niistä nauttii parkaiten panemalla takaapäin ykköseen.

Vierailija
34/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:00"]

Mäkin haluaisin tietää. Mikä ihme siinä kiehtoo..?

Eli mikä kiehtoo? Peppureikä on:

-Tiukka

-Kuuma

-Syvä

-Erilainen

-Tuhma

-Tiukka

Nuo kiehtoo.

Ne, jotka väittävät peppua TIUKAKSI eivät ole koskaan harrastaneet peppuseksiä. Tai sitten runnovat vehjettään lämmittelemättömään anukseen.

Vierailija
35/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että vaikka kaluni on paksuhko, niin hyvin rentoutunut peppu ei ole kyllä sinänsä alun jälkeen tiukka.

MUTTA! Jos nainen antaa naida aivan juuria myöten ja syvälle, niin sieltä kyllä löytyy (ainakin itselle) terskalle todella höpöä tekevä kohta, samalla kun sulkijalihas puristaa ihan vehkeen juuresta. Silloin lähtee kuti kyllä nopeammin kuin tiukkaankaan pimppiin ikänä.

Mutta kaikista tuo ei tunnu mukavalle, kun työntyy aivan maksimit. Silloin se spesiaalinautinto pitää saada siitä "kielletystä hedelmästä" ja tietystä irstaudesta.

Vierailija
36/126 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalle miksei mieskin saa ottaa peppuun. Mukava pyörittää peppua ja kulli painuu peppuun

Vierailija
37/126 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalle miksei mieskin saa ottaa peppuun. Mukava pyörittää peppua ja kulli painuu peppuun

Vierailija
38/126 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naimisissa oleva heteromies olenkin, niin on se vaan mukava joskus käydä tutulla top-miehellä kyläilemässä toisinaan iltalenkin sijaan, mahtavaltahan se tuntuu ;)

Vierailija
39/126 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäisen kerran naisen pyynnöstä työntänyt siittimen hänen anukseensa joskus 80-luvun loppupuolella. Silloin moinen oli varmaan harvinaisempaa ja itsekin, kun tilanteeseen ensi kertaa nuorena poikana törmäsin, niin olihan se kummallinen toive. Jatkoa seurasi, kun ikäiseni tyttö halusi seksiä, mutta pelkäsi raskaaksi tulemista. Tällöin päätös yhdynnän päättämisestä peppureikään oli yhteinen. Teimme sitä sitten jatkossa paljonkin, molempien toiveesta. Anaaliseksi on kiinnostava asia, kun minä en ole oikein koskaan ihan varmaksi osannut sanoa, että antavatko naiset peppua vain miellyttääkseen miestä, vain sitten ihan aidosti nautinnon takia? On minulla ollut useitakin naissuhteita, joissa nimenomaan nainen on peppuseksiä ehdottanut. Se saa kyllä ainakin minut aika villiksi... ja kun nainen siitä selvästi tykkää ja saa orgasmin, niin onhan se ehdottomasti hieno kokemus. Itse laukean naisen peppuun yleensä helposti ja usein liiankin nopeasti. Tilanne ja pepun tiukkuus yleensä ratkaisevia asioita tässä. Saatan ehdottaa naiselleni peppuseksiä, mutta en koskaan varsinaisesti ”vonkaa” sitä. Jotkut eivät pidä anaaliseksistä ja se siitä. Pimppi on ehdottomasti ensisijainen kuitenkin. Jos naiseni pyytää panemaan peppuun, niin on sitä mahdotonta vastustaa.

Toivon iloisia hetkiä, estotonta seksiä ja aitoa välittämistä kaikille!

T. Aikuinen mies

Vierailija
40/126 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunasen tunnusmerkki kun kakkosta vonkaa.just nää kerrankin ihanan tiukka tukee tota tunnusmerkkiä.