Miltä peppuseksi tuntuu MIEHESTÄ?
Kommentit (126)
Mäkin haluaisin tietää. Mikä ihme siinä kiehtoo..?
Kysyin mieheltäni miltä tuntuu, mutta vastaus oli niin ympäripyöreä, etten viitsi toistaa sitä tässä.
Voiko ajatella että peppuseksiä pyytävät miehet, joiden naisella on löysä pimppi?
Niin ihanalta, tuntuu ensimmäisillä työnnöillä jo että lentää ihan justiin ku on niin tiukka. Kaikki typykät ei vaan tajua sitä antaa käyttöön..
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:02"]
Voiko ajatella että peppuseksiä pyytävät miehet, joiden naisella on löysä pimppi?
[/quote]
Toi ei ainakaan meillä pidä paikkaansa, mies valittaa että mulla on niin tiukka että puristus sattuu välillä. Mutta kuulema puristus on erilaista eri aukoissa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:05"]
Niin ihanalta, tuntuu ensimmäisillä työnnöillä jo että lentää ihan justiin ku on niin tiukka. Kaikki typykät ei vaan tajua sitä antaa käyttöön..
[/quote]
No en todellakaan anna enää! Joka kerrasta on tullut virtsatietulehdus!
No miltä tuntuu miehestä, kun vedellään peppuun? :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:05"]
[/quote]
[/quote]
Kannattaa pitää huoli ettei työnnä enää emättimeen, eikä pääse lipsuu minnekään virtsaputken lähelle.!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:05"]
[/quote]
[/quote] Ei sitä munaa kannata perseestä suoraan pimppiin työntää.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:06"]
Peppu on aina tiukempi kuin pimppi, paitsi jos on tosi pikkupimppinen nainen. Peppuseksissä tuntuu sellainen rengas kalun ympärillä, mutta peppureikä syvältä on aika väljä eli se tuntuu sellaiselta kuin työntelis tiukan renkaan läpi väljää reikää.
Tosi hyvältä se tuntuu, tykkään kyllä, ja naiset jotka siihen on tottuneet ja tykkäävät sanovat että pepppureiästä tulee tosi voimakkaita orgasmeja.
Yllätävän moni nainen pyytää peppuseksiä, ei se ole niin että vain miehet siitä tykkäävät.
[/quote]
Tämän on myös mun mies sanonut. Että tiukka mutta pidemmältä aika löysä (eihän siellä oo lihaksiakaan niinkuin pillussa)
Parasta peppuseksissä on kuulemma se rivous ja miltä se näyttää, ei niinkään se tuntuma. Että mies mieluummin ottaa sen pillun, jos joku pitäisi jättää pois.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:05"]
[/quote]
[/quote] kuka helevetti sitä vetelee pepun jälkee pimperoon! Ensin pimppa ja viimeistely peppuun:p. Ah sitä nautintoa..
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:18"]
[/quote]
[/quote] kuka helevetti sitä vetelee pepun jälkee pimperoon! Ensin pimppa ja viimeistely peppuun:p. Ah sitä nautintoa..
[/quote]
Siinä käy yleensä niin, että kun peräreikä on niin tiukka, niin kalu lipsahtaa alkuvaiheessa vahingossa sinne, mikä imee helpommin. Ei se tahallista ole!
Miehet haluatteko peppuseksiä myös naisen kanssa jolla peräpukamista jääneutä tyhjiä pussukoita peräaukon suulla? Tai jos peräaukon alue on tummentunut? Taijos pakarat eivät ole kauniit?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:28"]Peppuseksissä on nautinnollista jo "paikkojen lämmittely" ja suuseksi. Itse yhdynnässä ensimmäinen rauhallinen työntyminen sisään on aivan mahtava. Vaikea kuvailla mutta kun sulkijalihas antaa periksi niin se tiukkuus juuri silloin on jotakin sellaista mitä ei muuten voi kokea. Pitkittyessään aika anaaliseksi on tavallista jyystöä mutta toki tiukkaa. Koska seksi on paljon korvien välissä niin lisäksi peppuseksiin liittyy paljon muutakin kuin varsinaisia fysikaasta johtuvia tuntemuksia ja ainakin itse saan niistä kicksejä.
Mies
[/quote]
Nyt alkoi kyllä tehdä mieli seksiä. Normia tai peppuseksiä, ihan sama.
T. Kolmekymppinen äitiyslomalainen :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:00"]
Mäkin haluaisin tietää. Mikä ihme siinä kiehtoo..?
[/quote]
Eli mikä kiehtoo? Peppureikä on:
-Tiukka
-Kuuma
-Syvä
-Erilainen
-Tuhma
-Tiukka
Nuo kiehtoo.
meillä on poikien saunailloissa usein peppuseksiä.
mä olen se jota usein naidaan. tuntuu todella hyvältä. vaimo aina ihmettelee, kuinka
olen aina niin rentona ja iloisena saunailtojen jälkeen.
-melkeinheteromies32v-
Minua ei enää peräpäähän kairata! En halua enää ikinä paskoa hampaat irvessä, kun sen aiheuttama kipu on monta päivää niin viheliäistä runsaasta liukastuksesta huolimatta!
Minäkin kyllästyin peppuseksiin. Kipu sen jälkeen ja sen aikana oleva tunne että ihanku ripuli ois tulossa niin riitti. Mies ei muuta haluaisikaan kuin peppua ja se loukkaa.
Kuin jyystäis neitsytpimppiä <3