Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita anopin mielen pahoittamiseksi äitienpäivälounaalla?

Vierailija
06.05.2010 |

On paljon kalavelkoja enkä tiedä mistä aloittaisi. Olisko kenelläkään ideoita?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tule kesällä käymään, vietämme koko loman oman perhemme ja toisten isovanhempien kanssa (jos asuvat kauempana)

Vierailija
2/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyttäytyy aikuisen ystävällisesti ja vaikuttaa siltä, että vähät välittää anopin ilkeydestä.

Se on miehesi äiti, ansainnut äitienpäivän ilman vieraan (miniän) ilkeyttä. Omalle miniälle tein aikaa sitten selväksi, että äitienpäivä on minulle minun päiväni, hän ei ole meille tervetullut. Ja eikös tuo vetänyt herneen nenään siitä, kun poika tulee minun luokseni juhlimaan äitiä ja hän saa olla kotona keskittyneenä omaan äitiyteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin ole toooodella ystävällinen koko ajan,

"nuole" (sanallisesti) miestäsi ja kerro "piilolauseilla" kuinka "täydellinen" sinä olet ja jos pystyt vielä "huomaamatta" vertaamaan teitä ja huomauttamaan, kuinka paljon paremmin miehesi viihtyy kanssasi, kuin kotonaan äitinsä kanssa koskaan. Kommentoi anopin asua ja tukkaa tyyliin, että kiva asu, jotenkin nuorentaa, ei uskoisi kantajaa sen ja sen ikäiseksi eikä niin pyöreäksi/laihaksi/mikä hän nyt oikeasti onkaan ja että tukkakin on paljon paremmin kuin yleensä - kysy kävikö varta vasten kampaajalla (tyyliin vihjaset, ettei HÄN ole osannut niin laittaa) jne :D :D

...vinkit on peräisin oman ex-anopin kommenteista minulle.... :/

Vierailija
4/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi saada kicksit toisen ihmisen mielen pahoittamisesta? Eikö sulla mitään muuta sisältöä elämääsi? Olet varmaankin hyvin katkera, onneton ja yksinäinen ihminen.

Vierailija
5/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei oo pahemman luokna narttu anoppina =DD

Yksi hyvä on korostaa sopivassa kohdin vieraista. Jos olette teillä, kehota VIERAAT pöytään ja sitten kehota lapsia sanomaan VIERAILLE näkemiin kun lähtevät.

t. eräs VIERAS miniä

Vierailija
6/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittaa anopin mieli? Jos sulla on itsellä hyvä olo elämässäsi, et saa kicksejä kenenkään mielen pahoittamisesta, vaikka se anoppi olisi itse katkeroitunut ja ilkeä ihminen.

Vierailija
7/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan isot kicksit siitä, että voin antaa takaisin edes osan anopin solvauksista.

ap

Vierailija
8/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole onneksi omani kanssa tekemisissä niin ei pääse niitä kiukkujakaan syntymään, ei ole katos pakko jos ei halua. :)

Vierailija
9/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapulla oleva pullapussi ja sano että laitat vasta illalla ruokaa kun oma äitisi tulee.

Jos menette anoppilaan, syö nopeesti ja kiiruhda pois sanoen että menette oman äitisi luo missä vastaanotto on toista kuin täällä ja ilmapiirikin juhlaan sopiva.

Vierailija
10/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miniälle tein aikaa sitten selväksi, että äitienpäivä on minulle minun päiväni, hän ei ole meille tervetullut. Ja eikös tuo vetänyt herneen nenään siitä, kun poika tulee minun luokseni juhlimaan äitiä ja hän saa olla kotona keskittyneenä omaan äitiyteensä.

Vierailija
11/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu jo, hyvä nainen! Vain pikkutytöt antavat tuollaisen vallan vieraalle ihmiselle, kuten anopille.

Vierailija
12/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi keino, mieti mitä anoppisi harrastaa ja sitten kehu hänen pahinta kilpailijaansa.

Vierailija
13/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miniälle tein aikaa sitten selväksi, että äitienpäivä on minulle minun päiväni, hän ei ole meille tervetullut. Ja eikös tuo vetänyt herneen nenään siitä, kun poika tulee minun luokseni juhlimaan äitiä ja hän saa olla kotona keskittyneenä omaan äitiyteensä.

Vierailija
14/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole osannut miehelle opettaa. Että vasta kanssasi on oppinut käytöstavat, kodinhoitoa, läheisten kunnioittamista. "Kun eihän tuo Make edes tiennyt, että mustia ja valkoisia vaatteita ei pestä yhdessä...että kohteliasta viedä viemisiä kun menee kylään...että mies kättelee seisaaltaan" jne.

Vihjaa myös, että traumatisoi lastaan hoitamalla väärin aikoinaan, ja että sinä osaat paljon paremmin nyt. "Maken kiintymyssuhdehan on korjaantunut vasta aikuisena...onneksi Wilma-Kärttylin ja minun varhainen vuorovaikutus toimii."

Anna ymmärtää, että on lihonnut ja rupsahtanut.

Törki ja siirtele ruokaa. Kerro muka-liittymättömällä esimerkillä, miten se olisi oikeasti pitänyt valmistaa.

Vierailija
15/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyttäytyy aikuisen ystävällisesti ja vaikuttaa siltä, että vähät välittää anopin ilkeydestä. Se on miehesi äiti, ansainnut äitienpäivän ilman vieraan (miniän) ilkeyttä. Omalle miniälle tein aikaa sitten selväksi, että äitienpäivä on minulle minun päiväni, hän ei ole meille tervetullut. Ja eikös tuo vetänyt herneen nenään siitä, kun poika tulee minun luokseni juhlimaan äitiä ja hän saa olla kotona keskittyneenä omaan äitiyteensä.

ei todellakaan mene tänäkään vuonna äitiänsä moikkaamaan, soittaa varmaan, jos muistutan..

Vierailija
16/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä kahvit ja lyö pöytään -50% lapulla oleva pullapussi ja sano että laitat vasta illalla ruokaa kun oma äitisi tulee.

Jos menette anoppilaan, syö nopeesti ja kiiruhda pois sanoen että menette oman äitisi luo missä vastaanotto on toista kuin täällä ja ilmapiirikin juhlaan sopiva.

Ja tosikot pois ketjusta *hus hus*

Vierailija
17/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anopilla on tytär, ole joka suhteessa parempi äiti ja menestyvämpi nainen kuin hän.

tämä riittää hyväksi syyksi raivostuttaa anoppi, ja myös anopin tytär.

tosin voi myös käydä niin, että miehen sisko on sellaista laatua, että paremmuus häneen ei vaadi mitään toimia. silloin saat vihat niskaasi pyytämättä...

Vierailija
18/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehesi äiti, ansainnut äitienpäivän ilman vieraan (miniän) ilkeyttä. Omalle miniälle tein aikaa sitten selväksi, että äitienpäivä on minulle MINUN päiväni, hän ei ole meille tervetullut. Ja eikös tuo vetänyt herneen nenään siitä, kun poika tulee minun luokseni juhlimaan äitiä ja hän saa olla kotona keskittyneenä omaan äitiyteensä.

Aivan järkyttävä tapaus olet sinäkin anopiksi. En ihan ymmärrä tuota AP:nkään tarvetta jatkaa loputonta kostamisen kierrettä, mutta onhan tuo nyt anopiltakin ihan kauheaa käytöstä.

Eikös äitienpäivän pitäisi olla perheen yhteinen juhla, jossa kokoonnutaan yhteen juhlimaan perheen kaikkia äitejä ja mummoja? Aika itsekästä ajatella, että päivä olisi vain SINUN juhlasi. Ja eihän se miniä ole VIERAS, vaan pojan puolisona ja oletettujen lapsenlapsiesi äitinä ihan perheeseen kuuluva jäsen.

Vierailija
19/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille,ole ilkeitä. Ja vävythän on täydellisiä.

Vierailija
20/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit vielä jossain välissä pyyhkäistä sormellasi hyllynreunaa, katsoa sormeasi, ja sen jälkeen pyyhkäistä sormestasi ikäänkuin pölyt pois. Myös kahvilusikkaa voi pöydässä käännellä ja vähän rapsuttaa, mitään sanomatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän