Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko mitenkään saaneet kädestä monen vuoden viiltely arvet pois tai todella näkymättömiksi ?

Vierailija
26.04.2010 |

Itselläni olisi monen vuoden jäljet, ja haluaisin jäljet niin etteivät näkyisi melkein ollenkaan.. Olisiko muita vaihtoehtoja kuin plastiikkakirurgia ? Rupeaa tympimään, kun aina kesällä joutuu olemaan pitkähihainen päällä. Nyt se on loputtava, haluaisin kerrankin nauttia kesästä ! JA joo, minä häpeän jälkiäni niin, että on peitettävä ne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onnistuuko, mutta kysy! Ainakin muita arpia (esim akne) saadaan hyvin laserilla hoidettua. Noita kosmeettisia laserhoitoja ei ihan jokapaikassa tehdä, eli voi olla että joudut hiukan hakemaan hoitopaikkaa, toivottavasti onnistaa!

Vierailija
2/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mahtaa myös maksaa aika kiitettävästi ? Noh, täytyypi ottaa selvää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei nyt ihan mahdottomia. Hintoja en valitettavasti muista.. ja menee tietty hoitokertojenkin mukaan.

Olen itse haavahoitaja, ja jossain luennolla meillä noista oli laserhoitaja puhumassa. Yhteenvetona voitiin todeta, että hankalan haavan pitkäaikainen hoito kalliilla haavanhoitotuotteella on arvokkaampaa kuin laserhoito. Laserhoito vaan ei mm. saatavuuden vuoksi ole käytännössä mahdollista kaikille hankalille haavapotilaille.

-2-

Vierailija
4/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia vielä 2 :) Yritän ottaa selvää nuista hoidoista ! :)

Vierailija
5/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettavasta paikasta laserhoidon hintaa ja tekotapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi