Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita anopin mielen pahoittamiseksi äitienpäivälounaalla?

Vierailija
06.05.2010 |

On paljon kalavelkoja enkä tiedä mistä aloittaisi. Olisko kenelläkään ideoita?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin siten, että kaikki huomaavat, ja kuiskaa hänelle, että "voisitko kokeilla edes tämän yhden lounaan ajan käyttäytyä, kuin aikuinen ihminen, kun tuo perttu (tähän siis miehen nimi) on aina niin ahdistunut ja stressaantunut näiden sun vierailujesi jälkeen."

Vierailija
42/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat maksaa kalavelat? Edistätkö siten rauhaa ja rakkautta perheyhteisössänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, että tahdot vähän auttaa, kun anoppi ei ilmeisesti enää jaksa niin pitää huolta taloudestaan...

Vierailija
44/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio huomioida anoppia mitenkään. mies saa käydä kortin ja kukat viemässä työmatkallaan, jos haluaa. epäilen, että ei.

Vierailija
45/75 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian eteen.

Vierailija
46/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitten äitienpäivälounaalla. Jos kerran on oikeesti ollut ilkeä ja paha, ei ole ansainnut parempaa kohtelua. Itse tosin olen aina kohdellut tarkoitusellisen ilkeitä ihmisiä ylikorostetun ystävällisesti, uskon että se on aika tehokasta.

Oma anoppini on aivan ihanan ihminen, enkä todellakaan ikinä haluaisi pahoittaa hänen mieltään. Tosin senkin olen tehnyt vuosia sitten, mutta saanut anteeksi.

Vierailija
47/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi on ääliö, tilanne ei parane yhtään sillä, että siellä on 2 ääliötä.

Vierailija
48/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omille lapsilleen, ei minun pojalleni.

Vierailija
49/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus sentään mikä mamma! Ei se poika kauaa tollasta mutsia hyvin kohtele, viimeistään laittaapi vanhainkotiin mummona mädäntymään.

Vierailija
50/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli 5 vuotta sitten rintasyöpään. Omat omituisuutensa hänelläkin, mutta ikävä silti on, lapsetkin itkevät mummia, jota eivät enää muista muuten kuin valokuvista.

Vierailija
51/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö poikasi puoliso ole tervetullut teille äitienpäivänä vain poika? Minusta tuo kuulostaa pahasti siltä, ettei napanuoraa ole katkaistu ainakaan sinun puolelta.

Eikö tuollainen itsekkyys ja katkeruus ole kuluttavaa? En tosin minäkään enää menisi tuollaisen anopin luokse, en äitienpäivänä enkä muulloinkaan.

Onko pojallasi ja miniällä lapsia? Ovatko he tervetulleita?

Olen ihan sanaton tuollaisesta käytöksestä. Olet varmasti hyvin vaikea ihminen.

kun käyttäytyy aikuisen ystävällisesti ja vaikuttaa siltä, että vähät välittää anopin ilkeydestä. Se on miehesi äiti, ansainnut äitienpäivän ilman vieraan (miniän) ilkeyttä. Omalle miniälle tein aikaa sitten selväksi, että äitienpäivä on minulle minun päiväni, hän ei ole meille tervetullut. Ja eikös tuo vetänyt herneen nenään siitä, kun poika tulee minun luokseni juhlimaan äitiä ja hän saa olla kotona keskittyneenä omaan äitiyteensä.

Vierailija
52/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta olla tekemisissä, jos on sinulle ilkeä ja pahasti tehnyt.

Minä en merkitse anopilleni mitään ja näin minäkin aloin ajattelemaan ja nyt on paljon parempi olo. Helpottavaa on tajuta, että ei ole mikään pakko olla tekemisissä ja toellisuudessa ei sinulle tule yhtään sen parempi olo vaikka anopin mielen saisitkin pahoitettua. Turhaan vain pahoitat miehesikin mielen ja pistät miehen ikävään välikäteen. Ihan kuin tappelisitte samasta miehestä tai ainakin saman miehen huomiosta toisianne nokkimalla.

Vierailija
53/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä sen voit tietää? Jos sulla on lapsia, niin ihan voi tulla miniöitä, omien lastesi sukupuolesta riippumatta :D.

Vierailija
54/75 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä mielestäni kaunis ja anopin väreihin sopiva, kun sen hänelle ostin, mutta ilmeisesti ei ollut anopin mieleen. Vähän kyllä loukkaannuin kun hän varmaan kyllä muisti, että minä sen olin hänelle vain muutama kuukausi aiemmin ostanut.

Joten jospa annat hänelle äitienpäivälahjaksi jotain mitä olet häneltä itse saanut? Varmaan olet joskus saanut jotain mautonta ja tökeröä :-)

Vierailija
55/75 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutte äitiydestä ja sen vaativuudesta. Kerrot että sinun tärkein tavoitteesi on, etteivät omat lapsesi ole sinusta aikuisina samaa mieltä kuin miehesi omasta äidistään. Sitten poistut paikalta ja jätät loput sanomatta...

Vierailija
56/75 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo odotan huomista että ap tulee kertomaan finaaliin päässeet ehdotukset ja ehkä jo maistiaisia niiden toimivuudesta.

Vierailija
57/75 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan isot kicksit siitä, että voin antaa takaisin edes osan anopin solvauksista.

ap

Miksi ihmeessä haluaisit alentua anoppisi kanssa samalle kehitystasolle?

Vierailija
58/75 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kyllä aika hoitaa veemäisenkin anopin, niinkuin meidät mukavat miniätkin.

näin on

Vierailija
59/75 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tämmöistä paskaa ,jauhaa äitien päivänä.

Vierailija
60/75 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan isot kicksit siitä, että voin antaa takaisin edes osan anopin solvauksista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi