Jos olet mies kenellä on jo lapsia, voisitko olla naisen kanssa joka ei pysty lisääntymään?
Mutta tulee hyvin toimeen lasten kanssa ja on kokemusta esim. lastenhoitajana.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi ihanteellinen tilanne, jos oma tilanne olisi sellainen, että olisin parisuhdetta vailla, ei alkaisi vaatia omaa lasta. Tuollaiset naiset ovat harvassa, että tulevat toimeen miehen lasten kanssa.
Miksi ei tulisi toimeen sitten esimerkiksi ?
Voisin, mutta yksisarviselta kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi ihanteellinen tilanne, jos oma tilanne olisi sellainen, että olisin parisuhdetta vailla, ei alkaisi vaatia omaa lasta. Tuollaiset naiset ovat harvassa, että tulevat toimeen miehen lasten kanssa.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Siitä tässä on kyse.
Tuohan olisi miehelle unelmatilanne. Miehet, joilla on lapsia exän kanssa, on yleensä potkittu pois suhteesta, koska eivät ole lapsia ja kotia hoitaneet silloinkaan. Nyt ne etsivät uutta naista, joka hoitaisi kodin ja lapset, jotka mies on jo tehnytm
Miksi ihmeessä ottaisit käytetyn miehen? Hän on jättänyt jo lastensa äidin, voiko surkeampaa todistusta miehen luonteesta olla?
Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen. Sitäkö haluat testata?
Vierailija kirjoitti:
Pinkki yksisarvinen olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sovinistisista asenteista huolimatta naiset yleensä eivät halua kotiinsa ja hoitaa mitä tahansa lapsia. Omat lapset ovat rakkaita, miehen ex-liiton lapset eivät. Minä en niitä ainakaan sietänyt.
T. Hetken uusperhettä kokeillut nainen
Vierailija kirjoitti:
Niin se onkin..sarvi haaroissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan olisi miehelle unelmatilanne. Miehet, joilla on lapsia exän kanssa, on yleensä potkittu pois suhteesta, koska eivät ole lapsia ja kotia hoitaneet silloinkaan. Nyt ne etsivät uutta naista, joka hoitaisi kodin ja lapset, jotka mies on jo tehnytm
Niin ja mahdollisesti panoa, sillä eksä on lakannut antamasta (mies totaalipaska sängyssä tai loukannut naista niin pahasti, ettei nainen enää päästä lähelleen). Se että saa jonkun palvelualttiin mahon itselleen on todellakin tuollaisen miehen unelma - ainoastaan parempi olisi palvelualtis, hedelmällinen nainen. Mutta me emme tuollaisee alennu
Näitä sinkkuisukkeja on tinderit ja muut apit pullollaan. Rehvakkaasti kehuskelevat isyydellään ja sillä, kuinka lapset ovat heille kaikista tärkeimpiä. Laatta lentää
Olis aivan parasta. Itellä kaikki eron jälkeiset kuviot kaatuneet uusien naisten lapsihaaveisiin, iten en halunnu nykyisiäkään.
Ja miksi vielä 45+ naiset haluaa lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkki yksisarvinen olen
Se paras taruolento! <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ottaisit käytetyn miehen? Hän on jättänyt jo lastensa äidin, voiko surkeampaa todistusta miehen luonteesta olla?
No minä en arvota ihmistä noin julmalla tavalla. Muutenkin, sehän on vain lapsen etu jos vanhemmilla ei ole syytä pysyä suhteessa ja sitten eroavat. Miksi lapsen pitäisi kasvaa ja kärsiä sellaisessa ilmapiirissä missä vanhemmilla on rakkaudeton liitto. Kyllä itse koen että vanhempien erosta oli enemmän hyötyä kuin haittaa, kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Olis aivan parasta. Itellä kaikki eron jälkeiset kuviot kaatuneet uusien naisten lapsihaaveisiin, iten en halunnu nykyisiäkään.
Koska äitiys on naisen seksuaalisuus? Miksi nainen haluaisi tulla siitetyksi 10 000 kertaa hedelmättömästi jonkun oksettavan hinkuttajan toimesta? Hyi helvetti
Vierailija kirjoitti:
Oletko transnainen?
En oo, ihan perinteinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska äitiys on naisen seksuaalisuus? Miksi nainen haluaisi tulla siitetyksi 10 000 kertaa hedelmättömästi jonkun oksettavan hinkuttajan toimesta? Hyi helvetti
Ootko joku stanan uskis?
Minä tykkään seksistä seksin takia enkä halua enempää lapsia.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sovinistisista asenteista huolimatta naiset yleensä eivät halua kotiinsa ja hoitaa mitä tahansa lapsia. Omat lapset ovat rakkaita, miehen ex-liiton lapset eivät. Minä en niitä ainakaan sietänyt.
T. Hetken uusperhettä kokeillut nainen
Meinasin vastaavaa huomiota tuttavista kertoa. Miehet yleensä tulevat toimeen naisen lasten kanssa, mutta naiset eivät yleensä tule toimeen miehen lasten kanssa.
-eri