oletko pannut laivalla?
Kommentit (100)
Viimeksi pervoristeilyllä, mistä saimme lukea myös iltapäivälehdistä. Panin neljän miehen kanssa ja hytin ovi oli auki.
En, mutta kerran reittimatkalla (pe-lähtö ja meininki sen mukaista) lähdin hytistä kahvilaan hakemaan iltapalaa ja ehdin jo menomatkalla saada hississä naiselta ehdotuksen. No vähän toisenlaisissa olosuhteissa olisin voinutkin lähteä peittoa heiluttamaan, mutta koska olin silloin vielä naimisissa katsoin parhaaksi kieltäytyä.
Olen pannut sekä laivalle tulleita laivatyttöjä
joita muinoin 70luvulla parveili laivoissa
ja jopa asunut vakinaisen tytön luona
h- haussissa brasilian santoksen kaupungissa.
Oi niitä aikoja, muistelee wanha matruusi.
Aika paljon, oli opiskeluaikoina 90-luvulla kesäisin laivavartijana
Kannattaako 22 tunnin risteilylle lähteä viikonloppuna jos mielessä on naisseura? Joko matkan tai koko loppuelämän pituinen? Vai pitääkö olla joku sinkkuristeily? Yhdellä olin viime vuoden lopulla ja ihan hyvältä silloin vaikutti. Naisia oli ja kivan näköisiä, kaiken ikäisiä.
M66
Laivalla oon pannut yhden ruotsalaisen naisen kanssa ja myös neljän suomalaisen naisen kanssa.
"Ne oli semmoisia ulkomaalaisia laivapoikia"
Sanoi kaverin sisko, kun oli ollut satamassa olevassa rahtilaivassa yötä, baari-illan jälkeen.
Laivalla en ole pimppiä saanut koska olen naimisissa. M50
Olen. On tullut suomalaisia ja ruotsalaisia naisia pantua. Kaiken ikäisiä ja näköisiä. Laiva onkin ollut siinä mielessä outo ympäristö, että ainakin omalla kohdallani naiset on useimmiten tehneet aloitteen ja lähestyneet minua. Enemmän panoja on ollut Viking Linen risteilyillä kuin Siljan.
Olen. Useasti. +50v naisia on tarjolla lähes joka risteilyllä, jolla olen ollut.
Silja Serenadella aikoinaan risteilyllä erään laivan baarissa tapaamani miehen kanssa. Olin mennyt juuri samana syksynä naimisiin ja olin anopin kanssa risteilyllä. Molemmat saatiin vierasta sillä matkalla.
Pahinta asiassa oli että sovittiin että mies käyttää kumia, mutta kesken panon otti kumin pois ja ruiskutteli sitten spermansa häpykymmulleni. En tiedä tuliko myös osittain sisääni mutta ainakaan en tullut raskaaksi. Sanoin kyllä että tuollaisesta ei ollut mitään puhetta mutta tapahtunut mikä tapahtunut.
Tämä jäi tähän yhteen kertaan koska paluumatkalla kaveri oli niin kännissä että siitä ei ollut enää loppumatkasta iloa.
Turha kait mainita että avioliitto päättyi muutaman vuoden päästä eroon koska sen paremmin mies kuin minäkään ei osattu olla käymättä vieraissa.
Mutta monen monta kertaa tuonkin reissun jälkeen olen laivalla harrastanut seksiä ja kotiin palanut pillu täynnä spermaa.
Just menneellä viikollakin parin entisen työkaverin kanssa pidettiin vähän vanhoja aikoja muistellen kimppakivaa.
En ole laivalla vielä pannut, mutta laivan hytissä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Just menneellä viikollakin parin entisen työkaverin kanssa pidettiin vähän vanhoja aikoja muistellen kimppakivaa.
Millainen kokoonpano?
Mulla on pikkuisen liian pieni pinppi, ei sinne mahdu laivaa.
Muutama kerta. En muista olenko omaa pannut laivalla. Pääsääntö: kotona omaa, muualla muita.