oletko pannut laivalla?
Kommentit (100)
En, mutta aina tulee naisia tarjoutumaan.
Olen mutta en omasta tahdostani.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö on ällöttää sitten seuraavien laivamatkustajien nukkua niissä pedeissä missä te ällöt olette just panneet.
On sitä nussittu muullakin kuin sängyssä. Ällöttääkö syödä tuttavien ruokapöydässä? Senkin päällä on saatettu paneskella ja ihan ilman lakanaa. Mieti käytettyjen autojen penkkejä.
Yksi parhaista kokemuksistani oli laivalla. Pienessä sievässä tuli juteltua kahden naisen kanssa ja juttu ajautui siihen, että tämä kaksikko opetti minulle hytissään naisten välistä rakkautta. Näin vanhemmiten kilttinä vaimona voin vain muistella tuota kiihottavaa yötä.
Kyllä siellä laivalla nussittiin. Keväällä tyhjät oli pussit niin.
En tietenkään. Sitä tehdään vaan kotona
Kyllä. Oli hyttiseuraa viime vkonlopun pikkujouluristeilyllä. Olen varattu, niin taisi olla tämä vastapuolikin. Ristiriitainen olo nyt.
olen mies olin mun parhaan poikakaverin kaa Laivalla ja nussittiin koko yö ilman kortsua
Elämäni eka kerta kun pillua sain 15v jonnena oli laivalla. Tyypillinen tarina. Ujo pieni poika löytää tuolilta tytön joka jostain syystä suostuu tulemaan mun mukaan hyttiin. Juodaan lonkeroa ja yhtäkkiä huomaat, että se nuolee pippeliä.
Alaosan vaatetus katoaa molemmilta ja tyttö kysyy kumin perään. Löydän jonkin koulussa jaetun, jonka laitto ei tietty onnistu. Kortsu lentää pois. Tyttö ei silti estele mitään. Etsin aukkoa ”missä se on?”. Tytön käsi ohjaa paljaan teinikullin oikeaan onkaloon. ”Aah”. Ekaa kertaa pimpulassa. Ne vakiot tyyliin viisi varovaista työntöä ja huomaan tuttuja roiskasuja. Sinne tuli. Outo pöllämystyny olo. Mutta hetki lepoa ja toinen kerta. Kun sinne kerran tuli, tyhmä 15v ajattelee että sama sitten vaikka toisenkin.
Hytti täyttyy porukasta, haisee pahalle. Kaikki tiesi heti että sielä on naitu. Nukahdetaan vierekkäin. Aamupäivällä kun herää, hirveä heijari ja krapulakiima. Ei muuta kuin tytön lämmittelyä. En edes välittäny, että muut on hytissä nukkumassa. Johan ne jo tiesi. Olin oikeastaan ylpeä. Jokin naksahti päässä ja vapautti mut. Tällä kertaa panin oikein kunnolla. Tuli varmasti mun elämäni paras orkku, muistan kun oma peppu oli hiestä märkä ja oli pyllylle mukavan viileää kun sai paljaaltaan olla kalsarit nilkassa. Pikkukrapula myös lisäsi kiiman äärimmilleen. Samoin se muu sakki. Herätköön vittu. Ja tulin tietty taas sisään.
Tuon jälkeen on ollut lukemattomia kertoja laivapanojakin, mutta tuon ekan kerran muistan kuin eilisen päivän.
muutamaa rouvaa on tullut pantua, huikeita panoja kaikki,
Laivalla parasta on kun saa panna toisten miesten vaimoja. Rouvat eivät huutele perään. Pantu onkin ja usein.
muulloinkin kun hiihtolomalla vappuna pääsiäisenä pikkujoulujen aikaan laivalla?
Olen Homoillu Laivalla mun parhaan kaverin kaa ilman kortsua oli mukavaa
Onko kukaan lähdössä Viikkarilla 15.2 Helsingistä Tukholmaan ?
Joo olen. Sveitsiläisen miehen kanssa, kun olin tulossa Pietarista.
Ei ihme että laivojen sänkyjen lakanat on kusen keltaisia ja mällitäplillä ja menkkaverellä koristellut.
Useammankin kerran, aina ollut tosi hyvä meno...
Ei mahdu laiva sisään ei edes soutuvene.