oletko pannut laivalla?
Kommentit (100)
Olen pannut ja ollut pantavana muinoin munaristeilyillä - hitto mikä meininki siellä olikaan. Nuorena ja kiimaisena tollaseen reissuun kun lähtee avoimin mielin niin hyvä että pääsee kävellen laivalta pois kun on paikat kipeenä... oi niitä aikoja
En. sitä tehdään vaan kotona. jos tehdään sielläkään
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut ja ollut pantavana muinoin munaristeilyillä - hitto mikä meininki siellä olikaan. Nuorena ja kiimaisena tollaseen reissuun kun lähtee avoimin mielin niin hyvä että pääsee kävellen laivalta pois kun on paikat kipeenä... oi niitä aikoja
Spermoja sisään peräjälkeen monelta mieheltä?
Lokakuussa olin jo kovasti touhussa mutta tämän hyttikaveri oli vähän väliä tulossa oman panonsa kanssa hyttiin niin ei siitä mitään tullut. Omassa hytissäni taas oli hyttikaverini oman panonsa kanssa. Tragikoomista näin jälkeenpäin ajatellen.
Olen vaimoni kanssa monesti, viimeisimmällä Tukholman reissulla hän oli virittänyt sukkanauhat ja sukat mekon alle...Oli kiva riisua mekkoa pois, kun pieni yllätys paljastui
Joo, useinkin vaimon kanssa - Ruotsin laivalla, Gdanskin laivalla, Karibian risteilyllä, Italiasta Kreikkaan autolautalla, onhan noita tullut, varmaan enemmänkin.
Muutamia kertoja muijan kanssa ja kun hän ei ole mukana niin vieraiden naisten kansaa. Kerran jopa kahden naisen kanssa samaan aikaan.
Yritin kahdesti, mut ei millään ottanu eteen ;( Ko iltana vein uuden tuttavuuden, ronskin naisen hyttiin ja kun ei ollut kortsuja, lähdin niitä metsästämään. Respasta viimein löysin, ei muuta kuin kiireellä hissiin. Ekalla pysähdyksellä hissiin tuli tosi nuori mimmi, n. 20 v ja hyökkäs suoraan kaulaan ja suutelemaan. MIetin jotta mitä v...tua mä teen, hytissä odottaa alaston 40v nainen ja tää mimmi syö mut. No hissillä muutama kierros ylös ja alas ja sit kyytiin tulikin nuoria sällejä, jotka alko mimmille soittamaan suuta. Laitoin jätkät mäkeen ja palautin mimmin lähtötasanteelle. kavereidensa luo.
Hissillä takas hyttiin ja aikani ähersin, mut ei ota eteen !?;( Parin tunnin torkut ja uusi yritys, ei mitään.! Hirvee kanuuna, juotavana ei muuta kuin lämmintä olutta. Ei auttanu kun ehdotella muiorille, jotta vois lähteä omaan hyttiinsä..... harmi, kerrankin ois päässy helposti vieraalle.....
No tietenkin viiskymppinen on pannut laivalla ja ihan oman ukon kanssa joka suunnasta ja nurinpäin!
Abdul kirjoitti:
Olen mutta en omasta tahdostani.
Tottakai. Paluumatkalla Helsinkiin päin kakkoskerroksen hytissä (siellä missä laivan moottori jylisee vieressä ja lattiamatot haisee kuselta ja tupakalta), joltain päihtyneeltä yksinhuoltaja lähihoitajalta, joka on viettämässä omaa laatuaikaansa risteilyllä. Haarat levällään muutaman kympin hintaisessa budjettihytissään. Se on yleisin johon päätyy tyhjentämään kassinsa.
Tapahtui 90-luvulla. Olin työmatkalla laivalla Helsingistä Tukholmaan. Tylsyyttä tappaakseni menin rauhalliseen baariin istuskelemaan. Siellä juttusille tuli komea italialainen interreilaajapoika. Selvisi että hän säästi matkustamalla ilman hyttiä, tarkoituksena nuokkua istumasalongissa yön yli. Tarjosin majoitusta omassa hytissäni ja viinipullokin sieltä löytyis. Niinpä sain hänestä hyttikaverin. Hän halusi korvata "vieraanvaraisuuteni" miten vain haluaisin. En ollut aikaisemmin pannut kaveria. Nyt sain.
Mike
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö on ällöttää sitten seuraavien laivamatkustajien nukkua niissä pedeissä missä te ällöt olette just panneet.
Samahan se on hotelleissakin. Ei ne jokaiselle asiakkaalle omaa sänkyä hommaa. Muutaman kerran on sekstailtu laivoilla, risteilymatkoilla. On ollut muutaman sata kertaa vain reittimatkoja auton kanssa ja ilman hyttiä.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni kanssa, mutta ei lähimaillekkaan joka reissulla, joilla ollaan oltu yhdessä. Ei edes aina silloin kun ollaan oltu kaksin mutta sitten kuitenki vieraassa hytissä......
Vierailija kirjoitti:
Avopuolison kanssa monta kertaa.
Miksi? Sitähän römpsää saa kotonakin, matkallahan pitää "kankea" uittaa vieraassa pillussa koska sehän matkan tarkoituskin on.
T. Porauslautan kapteeni
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin viiskymppinen on pannut laivalla ja ihan oman ukon kanssa joka suunnasta ja nurinpäin!
Pappiko se on kotipuolessa????
Jotain 20 kertaa, aina vierasta.
En ole.
Pääasiassa vain peniksellä