Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku exä ottaa yhteyttä?

Vierailija
05.05.2010 |

Tapailtu joskus kymmenen vuotta sitten, nyt ottaa yhtäkkiä yhteyttä muka kyselläkseen kuulumisia. Olen naimisissa + kaksi lasta, hän avossa ja yksi lapsi. MIKÄ on MOTIIVI? Tuskin se, että kyselee mitä antaisi avolle äitienpäivänä ja säilyykö kukat paketissa yön yli!

En ole keksinyt oikeaa motiivia. Miehet on omituisia. Haluaako rehvastella perheellään? Vai mitä helv?

Suhteemme oli lyhytkestoinen ja fyysinen aikanaan, kultaisella 90-luvulla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mitään koskaan. Sekin vielä.

ap

Vierailija
22/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naitiin jos osuttiin kohdakkain. suoraan sanottuna. en tuntenut sitä ollenkaan. joten siinä mielessä exä on siitä väärä nimitys

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en ehtinyt lukee tota nelos-vastausta..

ehkä se siis sittenkin muisteli vaan teijän yhteisiä panoja..tuskin halus mitään ihmeempää, kun teillä ei niin kovin iso tuo yhteinen menneisyys ollut :)

Vierailija
24/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt alkoi haikailemaan entisiä. Tai sit sitä panettaa.

Vierailija
25/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vähänkin pidempään jonkun kanssa kulkenut (suostunut tapaamaan yli 2 kertaa) niin olen hyväksynyt heidät aikanaan jollakin tasolla. En unohda ihmisiä, joista olen pitänyt, vaikka myöhemmin tapahtuisi mitä. Varmaan tuolla miehellä on sama juttu.

Vierailija
26/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten meilaa joka päivä jotain?

ja yli kymmenen vuoden takaa. hämärää!

ap

Vierailija
27/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä homman nimi on!!!

ja että tää on hieman hämärää toimintaa, että vois lopettaa!!

Vierailija
28/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei oikeesti ihan tajuttomasti kiinnosta neuvoa parisuhdeasioissa edes äitienpäivälahjatasolla.

kun kerran aihe kiusaakin vielä itseäni. josko vaikka suoraan sanon, että kaikkea hyvää jatkossa ja muut liirumlaarumit.

ap

Vierailija
29/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattanut olla ihonalainen vaikka "vain" naittekin silloin tällöin. Onhan mies saattanut olla sinuun todella ihastunut eikä koskaan ole päässyt sinusta yli.

Vierailija
30/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksintaistelu vanhoilla kultaisilla säännöillä. Jos ex voittaa hän saa perheesi. Jos miehesi voittaa hän saa pitää perheensä ja sen lisäksi saa ex-miehesi omaisuuden.

Vierailija
31/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitaan tää!

Oikeesti olin yhteydenotosta alkuun ihan imarreltu, mutta sitten asia alkoi vaivata. Tulipa urheillessa jopa vanhoja hassuja asioita mieleen. Kun on menneisyyteni ainoa ns. panokaveri ja silloin jo nauratti ja itketti yhtäaikaa tämä henkisen puolen kommunikoinnin puute...

ap

Vierailija
32/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en jättäisin vastaamatta, mikä ikinä onkaan yhteydenoton syy niin vastauksestasi mies vaan innostuu.

Vierailija
33/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt päätellyt, että kotona on mennyt vähän huonosti tai elämä muuttunut tottumukseksi. hakee minusta itsetunnon kohottajaa ja jännitystä.

kuulostaako oikealta

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän