Miksi joku exä ottaa yhteyttä?
Tapailtu joskus kymmenen vuotta sitten, nyt ottaa yhtäkkiä yhteyttä muka kyselläkseen kuulumisia. Olen naimisissa + kaksi lasta, hän avossa ja yksi lapsi. MIKÄ on MOTIIVI? Tuskin se, että kyselee mitä antaisi avolle äitienpäivänä ja säilyykö kukat paketissa yön yli!
En ole keksinyt oikeaa motiivia. Miehet on omituisia. Haluaako rehvastella perheellään? Vai mitä helv?
Suhteemme oli lyhytkestoinen ja fyysinen aikanaan, kultaisella 90-luvulla.
Kommentit (33)
Se haluaa panna sua ilman mitään lätinöitä. Varmisti perheestään kertomalla, että et ala haaveilla mistään suhteesta tai suuresta rakkaudesa.
Se on kyllästynyt panemaan vaimoaan ja ajatteli kokeilla kepillä jäätä sun kanssasi. Sellaisia ne miehet on: isoja paaskoja.
(ja ps. en lukenut samiasi vastauksia, eli jos tämä on jo tullut esiin, niin pahoittelut)
oikein mitään koskaan. Sekin vielä.
ap
Tapailtu joskus kymmenen vuotta sitten, nyt ottaa yhtäkkiä yhteyttä muka kyselläkseen kuulumisia. Olen naimisissa + kaksi lasta, hän avossa ja yksi lapsi. MIKÄ on MOTIIVI? Tuskin se, että kyselee mitä antaisi avolle äitienpäivänä ja säilyykö kukat paketissa yön yli!
En ole keksinyt oikeaa motiivia. Miehet on omituisia. Haluaako rehvastella perheellään? Vai mitä helv?
Ei ollenkaan jos et tajuu että susta on sit kumminkin joku tykänny joskus.Yleenaä ihmiset on niin itteensä täynnä ettei näe niitä jotka lähellä on.
Suhteemme oli lyhytkestoinen ja fyysinen aikanaan, kultaisella 90-luvulla.
ja siis ei seurusteltu
naitiin jos osuttiin kohdakkain. suoraan sanottuna. en tuntenut sitä ollenkaan. joten siinä mielessä exä on siitä väärä nimitys
ap
itse ajatuksesta, että naisitte vielä?
Muutenhan sanoisit sille suoraan, että älä jaksa kysellä...
Minulla on 12 vuoden takainen ex joka ei ole päässyt minusta yli; ilmenee kylläkin vähän eri tavalla kuin sinun tapauksessasi. Tuo sinun yksilösihän käyttäytyy verraten ihmismäisesti ja terveesti.
no miksei eksä saa jutella tms.
mul on monta eksää (se oikea eksä kenestä avioerosin,sen jälkeen monta säätöö ja hoitoo jne)
joiden kaa jutskailen.joskus menee vähä intiimeikski jutut,vaik on uusi mies elämässä...
ei siin kummaa ole.luulenpa että nyksäki vaihtaa joskus eksien kaa kuulumisia...
ja siis ei seurusteltu
naitiin jos osuttiin kohdakkain. suoraan sanottuna. en tuntenut sitä ollenkaan. joten siinä mielessä exä on siitä väärä nimitysap
ei miehillä ole niin monimutkaista ajattelumallia, mitä yllä moni tarjoaa.
tää haluaa sitä mitä teillä oli ennenkin, alustaa vain nyt asiaa sanallisesti kun on vuosien mittaan kehittynyt ihmisenä jonkun verran.
tämän takia exien on parempi pysytellä kaukana perheestämme.
niin, miehesi panee exältä tajun kankaalle, koska on miesten mies.
tässä eniten häiritsee välillä ollut 10-11 vuoden radiohijaisuus.
ap
miksi kysellä joltain kuulumisia yli kymmenen vuoden jälkeen, kun suhde oli pelkkää sitä muutamia kertoja menneisyydessä. Tuskinpa nyt ihonalaiseksi tullaan naimalla neljä kertaa tai jotain sinne päin.
Tuliko sille yhtäkkiä tunne, että pitää puhdistautua olemasta huono ihminen, joka harrastaa satunnaista seksiä, tosin aina saman henkilön kanssa.
Mua kiusaa tää asia.
mä kyllä kyselen aina sillon tällön exiltäni kuulumisia, on muutama facessa kaverina jne..
pidän niitä edelleen kavereina vaikka en niiden kans seurustelekkaan enää! mihin se tuttavuus ja kaveruus häviää..ja se että joskus sille ihmiselle on voinut kertoo kaikki asiansa..johan se ois ajan hukkaa tässä maailmassa, jos aina hävittäis kaikki yhteiset jutut, vaikka seurustelu ei onnistuiskaan!
monet ihmiset on vaan niin ihania, vaikka niiden kans ei pystyiskään elään!!
mut en mä tiä sun exän motiiveista!!
voihan olla että se vaan oikeesti halus kuulla että kaikki on sulla hyvin!!!
tai sit asia voi olla ihan joku muukin!! :)
ei muuta kun safkiksella naimaan puistoon
NOT
ap