synnytystapa-arvio peräsuolen kautta..hyi,eikö se satu hirveästi?
ajatuskin ihnottaa..onneksi en ole ko.arvioon koskaan joutunut :/
Kommentit (14)
muutkaan gynekologin tutkimukset peräsuolen kautta. Vähän kuin olisi kova kakkahätä.
Ei siinä kuitenkaan tarkoitus ole synnyttää sen peräsuolen kautta, sieltä vain päästään kokeilemaan paikkojen kokoa. :D
huh,kyllä hävettäisi ja inhottaisikin..lääkäri vissiin käyttää jotain liukkaria_?
Melkein rutiinistihan siellä jotain aina 2:n kautta kokeillaan, ei tunnu miltään.
Melkein rutiinistihan siellä jotain aina 2:n kautta kokeillaan, ei tunnu miltään.
En mä tiedä millä gynellä te oikein käytte, mutta mun persreikää ole ikinä sorkittu gynellä eikä todellakaan mitään synnytystapatutkimuksia tehty vaikka kaksi lasta olen tähän maailmaan vääntänyt.
Voisiko joku valaista asiaa? Mikä on edes synnytystapatutkimus?
testattiin sieltä, antaako häntäluu periksi ja kuinka paljon.
ei synnytystapa tutkimusta tehty peräsuolesta vaan emättimen kautta arvioitiin häntäluun liikkuvuus ja lantion koko. Eikä kellään ystävällänikään sitä ole tehty peräsuolesta vaan emättimestä!!
En mä tiedä millä gynellä te oikein käytte, mutta mun persreikää ole ikinä sorkittu gynellä eikä todellakaan mitään synnytystapatutkimuksia tehty
gynellä eikä niissä kahdessa synnytystapa-arviossa missä olen ollut!
Ei se satu mitenkään, on toki epämiellyttävää. Mulle tehtiin näin synnytystapa-arvioissa.
Millä pervogynellä peräsuolta ronkitaan?
mitään tutkimuksia peräsuolen kautta synnytystapa-arviossa. Eikä koskaan myöskään perusgynetarkastuksissa.
Synnytyksen jälkeen sain kipulääkitystä peräsuoleen. En kovinkaan hyvin muista millaisia tuntemuksia se toutti, koska olin niin tolkkupois.
sisälsi lantion magneettikuvauksen, sisätutkimuksen ykkösen kautta ja ultran. 3 lasta olen synnyttänyt eikä kukaan ole koskaan tehnyt sisätutkimusta kakkosen kautta.
Synnytyksen jälkeen sain kipulääkitystä peräsuoleen. En kovinkaan hyvin muista millaisia tuntemuksia se toutti, koska olin niin tolkkupois.
koko, mahdolliset kystat jne tuntuvat itse asiassa paremmin peräsuolen kautta.
Typerintä, mitä olen koskaan tällä palstalla lukenut on että gyne koittaa peräsuolesta onko harrastanut peppuseksiä. *snort*
enpä tiennyt että jotkut sitten ilmeisesti synnyttävät myös tuon toisen reiän kautta, ihmeellistä..