Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytystapa-arvio peräsuolen kautta..hyi,eikö se satu hirveästi?

Vierailija
24.04.2010 |

ajatuskin ihnottaa..onneksi en ole ko.arvioon koskaan joutunut :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiennyt että jotkut sitten ilmeisesti synnyttävät myös tuon toisen reiän kautta, ihmeellistä..

Vierailija
2/14 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkaan gynekologin tutkimukset peräsuolen kautta. Vähän kuin olisi kova kakkahätä.

Ei siinä kuitenkaan tarkoitus ole synnyttää sen peräsuolen kautta, sieltä vain päästään kokeilemaan paikkojen kokoa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh,kyllä hävettäisi ja inhottaisikin..lääkäri vissiin käyttää jotain liukkaria_?

Vierailija
4/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein rutiinistihan siellä jotain aina 2:n kautta kokeillaan, ei tunnu miltään.

Vierailija
5/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein rutiinistihan siellä jotain aina 2:n kautta kokeillaan, ei tunnu miltään.

En mä tiedä millä gynellä te oikein käytte, mutta mun persreikää ole ikinä sorkittu gynellä eikä todellakaan mitään synnytystapatutkimuksia tehty vaikka kaksi lasta olen tähän maailmaan vääntänyt.

Voisiko joku valaista asiaa? Mikä on edes synnytystapatutkimus?

Vierailija
6/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testattiin sieltä, antaako häntäluu periksi ja kuinka paljon.

Vierailija
7/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei synnytystapa tutkimusta tehty peräsuolesta vaan emättimen kautta arvioitiin häntäluun liikkuvuus ja lantion koko. Eikä kellään ystävällänikään sitä ole tehty peräsuolesta vaan emättimestä!!

Vierailija
8/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä millä gynellä te oikein käytte, mutta mun persreikää ole ikinä sorkittu gynellä eikä todellakaan mitään synnytystapatutkimuksia tehty

gynellä eikä niissä kahdessa synnytystapa-arviossa missä olen ollut!

Vierailija
9/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se satu mitenkään, on toki epämiellyttävää. Mulle tehtiin näin synnytystapa-arvioissa.

Vierailija
10/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pervogynellä peräsuolta ronkitaan?

Vierailija
11/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tutkimuksia peräsuolen kautta synnytystapa-arviossa. Eikä koskaan myöskään perusgynetarkastuksissa.

Synnytyksen jälkeen sain kipulääkitystä peräsuoleen. En kovinkaan hyvin muista millaisia tuntemuksia se toutti, koska olin niin tolkkupois.

Vierailija
12/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisälsi lantion magneettikuvauksen, sisätutkimuksen ykkösen kautta ja ultran. 3 lasta olen synnyttänyt eikä kukaan ole koskaan tehnyt sisätutkimusta kakkosen kautta.

Vierailija
13/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen sain kipulääkitystä peräsuoleen. En kovinkaan hyvin muista millaisia tuntemuksia se toutti, koska olin niin tolkkupois.

Vierailija
14/14 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko, mahdolliset kystat jne tuntuvat itse asiassa paremmin peräsuolen kautta.

Typerintä, mitä olen koskaan tällä palstalla lukenut on että gyne koittaa peräsuolesta onko harrastanut peppuseksiä. *snort*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän