Onko kukaan pannut jonkin alan asiakaspalvelijaa tämän työajalla?
Esimerkiksi hierojalla tai terveydenhoitajalla,myyjät vaatekaupoissa esim jne? ? Kävin tänään hieronnassa ja oli venäläistaustainen oikein hyvännäköinen keskiikäinen nainen ja väkisinhän siinä alkoi alapää innostumaan välillä nuorella miehellä. Ei kuitenkaan johtanut mihinkään pienestä sanattomasta vihjailustani huolimatta
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut kuutta eri tarjoilijaa työajalla, en tietystikään yhtä aikaa. Tämä tapahtui niiden vuosien aikana, kun olin ko. raflan ravintolapäällikkönä.
Kuutta saman paikan ?? Gimme a break.. Oisit jääny jo kiinni muille vai miten nää tapahtu?
Putkimiehenä ollessani pari kertaa ennestään tuntematonta asiakasta. toisesta tuli jonkinlainen suhde vuodeksi.
Naimisissa olevaa psykologia nusaissut autossa hänen työpaikan pihalla. Ja erästä johtavaa varattua virkailija useampaan kertaan lounastauoilla autossa ja sivuteillä.
Pankissa olen tehnyt tilillepanon.
Vierailija kirjoitti:
Putkimiehenä ollessani pari kertaa ennestään tuntematonta asiakasta. toisesta tuli jonkinlainen suhde vuodeksi.
Kuuluisa remppamies tilanne :D. Tekikö naiset selkeät aloitteet vai miten? Tuossahan on oma maine ja firman maine kortilla jos itse työaikana ehdottaa. Pitäs melkein todella selkeä merkki ja valo olla että uskaltais tarttua tarjoukseen
Miksi keikkalääkärit ei kertoile täällä yövuoroista? :) Eikä edes ole sukupuolesta kiinni, vaan eräs kookkaampi naislääkärikin oli aika aktiivinen.
Läheisessä vaatekaupassa on niin kuuma naismyyjä. On urheilullinen ja se perse... varsinainen kissa. Usein kaupassa asioidessa käynyt läpi mielikuvia että päädyttäs johonkin sovituskoppiin tai takahuoneeseen pikaisille jonka jälkeen hän jatkais töitä uupuneena :))). Tuntuu niin absurdilta että pääsisi normaalia hierojaa panemaan vastaanotolla? Siinä voisi herkästi käydä niin että saisi lähdöt joten vihreä valo ja vinkki pitäs olla vahva työntekijältä
Useita kertoja tarjoilijoita työvuoron aikana.
Kerran baarimestaria.
Kerran jäänyt asiakkaana baariin sulkemisajan jälkeen puuhastelemaan tarjoilijan kanssa. Salin pöydällä.
En varsinaisesti, mutta nainen oli pikkupuodissa myyjänä yhdessä ostoskeskuksessa. Harrastimme puhelinseksiä hänen työaikana ja hän saattoi sormettaa itseään vaikka puodissa oli asiakkaita, hän myös otti itsestään kuvia työaikana...niitä kuvia en näytyäisi hänen äidilleen...
Viimeksi hierojalla oli niin herkku hieroja että päädyimme harrastamaan seksiä hierontapöydällä. Sain alennusta ja jatkoin kotiin spermat pillusta valuen
Vierailija kirjoitti:
Naistaksikuskia taksissa kotimatkalla, Naismuusikkoa keikalla takahuoneessa, Kerrossiivoojaa kotonani, Armeijassa sotkutätiä lapin leirillä ja jos lasketaan suikkari niin eräs tuttu otti marketin sosiaalitilan vessassa.
Miten tuo taksikuskihomma lähti? ehdottiko nainen kahvikupposta kyydin päätteeksi vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistaksikuskia taksissa kotimatkalla, Naismuusikkoa keikalla takahuoneessa, Kerrossiivoojaa kotonani, Armeijassa sotkutätiä lapin leirillä ja jos lasketaan suikkari niin eräs tuttu otti marketin sosiaalitilan vessassa.
Miten tuo taksikuskihomma lähti? ehdottiko nainen kahvikupposta kyydin päätteeksi vai miten?
Ymmärrettävää, sillä ei kai kukaan sotkun täti pärjää ilman kalua koko leiriä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Läheisessä vaatekaupassa on niin kuuma naismyyjä. On urheilullinen ja se perse... varsinainen kissa. Usein kaupassa asioidessa käynyt läpi mielikuvia että päädyttäs johonkin sovituskoppiin tai takahuoneeseen pikaisille jonka jälkeen hän jatkais töitä uupuneena :))). Tuntuu niin absurdilta että pääsisi normaalia hierojaa panemaan vastaanotolla? Siinä voisi herkästi käydä niin että saisi lähdöt joten vihreä valo ja vinkki pitäs olla vahva työntekijältä
Urheilulliset myyjät kuntosaliohjaajat naiset kun keikustelevät näitä iteki fantsannu...niin vaikka hierojan käsi osuukin kulliin pitää vain maata peruslukemilla naama
Työaikana on tullut peuhattua lääkärin ja parturikampaajan kanssa. Jälkimmäisen kanssa homma jatkuu vieläkin, tosin vapaa-ajalla.
Lähihoitajaa olen pannut sairaalan porraskäytävässä, thai hieroja runkkasi mallit päälleen, parturikampaajaa nussin hiustenpesupaikalla, solariumissa on tullut pantua työntekijää, tuossa nyt mitä äkkiseltään tuli mieleen.
Opiskeluaikoina olin kaapeli-tv yhtiössä hommissa ja kävin asentelemassa niitä dekoodereita asiakkaille. Aika montaa kotirouvaa tuli silloin autettua ja 'asennettua' työaikana. Asiakastyytyväisyydestä sain kolmena vuonna bonuksen. Ei tainnut työnantaja tietää mistä se tyytyväisyys johtui.
Taidegallerian johtajaa näyttelyn aikana, toimistossa ja galleriassa. Pankkineitejä on ollut useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää, sillä ei kai kukaan sotkun täti pärjää ilman kalua koko leiriä, vai?
Asuuko hotellissa kun kotona oikein kerrossiivooja
Olen joskus antanut nopeasta työstä suuhoitona ekstrapalkkion remonttimiehelle salaa.
Tarjoilijoita kans. Itse olen kokki