Onko kukaan pannut jonkin alan asiakaspalvelijaa tämän työajalla?
Esimerkiksi hierojalla tai terveydenhoitajalla,myyjät vaatekaupoissa esim jne? ? Kävin tänään hieronnassa ja oli venäläistaustainen oikein hyvännäköinen keskiikäinen nainen ja väkisinhän siinä alkoi alapää innostumaan välillä nuorella miehellä. Ei kuitenkaan johtanut mihinkään pienestä sanattomasta vihjailustani huolimatta
Kommentit (100)
Joituin käymään tyttäreni koululla. Siellä sitten välitunnilla pääsin panemaan tyttäreni luokanopttajaa.
Taksinkuljettajaa, parturikampaajaa ja vaateliikkeen pitäjää olen päässyt tuuppaamaan heidän ollessa töissä. Kaikkien kanssa toki on ollut suhde panohetken aikaan.
Luontokuvaajan tapasin kun oli pohjoisessa työmatkalla, hänkin kertoi olevansa töissä. Päädyttiin sänkyyn että laskisiko tuonkin samaan?
Vaimo tekee töitä usein kotikonttorilta ja joskus on seksiä hänen työajalla harrastettu.
kyllä kuumottas jonkun kaupan varastotyypin kanssa tia kuuman myyjän :)) Onko monikin oikeasti pannut esim hierojalla tai saanut jotain extraa? Tää kyllä kiihottaa todella ajatuksenakin
Minä en, mutta tyttöystäväni kyllä.
Meni tosin niin päin että toinen mies pelehti tyttöystäväni kanssa joka on asiakaspalvelutehtävissä.
Ja työajaksi tuo on pakko laskea koska vaimo oli ilmoittanut olevansa kokouksessa.
Kokouksen asialistalla oli mm parisuhteen tulevaisuus ja päätös oli yksimielinen.
Yhtä IT alan mies kävi mun luona panemassa usein kun oli lähistöllä asiakaskäynneillä. Kivaa oli 😊
Olen pannut aika montaakin prostituoitua ja ihan heidän työajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Joituin käymään tyttäreni koululla. Siellä sitten välitunnilla pääsin panemaan tyttäreni luokanopttajaa.
Miten ihmeessä tää meni? Opettajajahan menettäs maineen hetkessä tosta.Mua opettajana hirvittäs ja pelottas kympillä koulussa seksiä harrastaa koska potkut tulis varmasti jos kiinni jöis. Teitkö itse selkeän aloitteen vai miten?
Miten lentoemäntää voi panna hänen työajallaan? Lentokoneen vessassako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tää meni? Opettajajahan menettäs maineen hetkessä tosta.Mua opettajana hirvittäs ja pelottas kympillä koulussa seksiä harrastaa koska potkut tulis varmasti jos kiinni jöis. Teitkö itse selkeän aloitteen vai miten?
Unessa kaikki on mahdollista.
Monella mennyt näköjään fantasian puolelle. En kyllä ikinä panisi ex tempore jotain random tyyppiä. Tiedä minkä taudin saisi. Vai oletteko varautuneet kaikkeen ja aina kondomi lompsassa/ käsilaukussa?
Kävin rahapulassa pankinjohtajalta kysyäkseni voiko maksua siirtää. Kävi laittamassa oven lukkoon ja istahti pöydälle, otti hametta ylös, pillu näkyi heti kun ei ollut pikkuhousuja ollenkaan. Hän levitti jalkansa ja määräys tuli nussi ja satsit sisääni. Näin tein saimme samaanaikaan orkut, johtaja naureskeli ja tuumasi, on sinulla yksi pano suoritettu.
No asiakaspalvelija tämäkin. Yrittäjää hänen firmassaan.
Olen pannut kuutta eri tarjoilijaa työajalla, en tietystikään yhtä aikaa. Tämä tapahtui niiden vuosien aikana, kun olin ko. raflan ravintolapäällikkönä.
6 julkkisnaista eri aloilta tinderin kautta pantu
Olen ottanut mieheltäni suihin pari kertaa hänen työpaikallaan, työajalla