Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan pannut jonkin alan asiakaspalvelijaa tämän työajalla?

Vierailija
04.08.2014 |

Esimerkiksi hierojalla tai terveydenhoitajalla,myyjät vaatekaupoissa esim  jne? ? Kävin tänään hieronnassa ja oli venäläistaustainen oikein hyvännäköinen keskiikäinen nainen ja väkisinhän siinä alkoi alapää innostumaan välillä nuorella miehellä. Ei kuitenkaan johtanut mihinkään pienestä sanattomasta vihjailustani huolimatta

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut mieheltäni suihin pari kertaa hänen työpaikallaan, työajalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/100 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joituin käymään tyttäreni koululla. Siellä sitten välitunnilla pääsin panemaan tyttäreni luokanopttajaa.

Vierailija
25/100 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksinkuljettajaa, parturikampaajaa ja vaateliikkeen pitäjää olen päässyt tuuppaamaan heidän ollessa töissä. Kaikkien kanssa toki on ollut suhde panohetken aikaan.

Luontokuvaajan tapasin kun oli pohjoisessa työmatkalla, hänkin kertoi olevansa töissä. Päädyttiin sänkyyn että laskisiko tuonkin samaan?

Vaimo tekee töitä usein kotikonttorilta ja joskus on seksiä hänen työajalla harrastettu.

Vierailija
26/100 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kuumottas jonkun kaupan varastotyypin kanssa tia kuuman myyjän :)) Onko monikin oikeasti pannut esim hierojalla tai saanut jotain extraa? Tää kyllä kiihottaa todella ajatuksenakin

Vierailija
27/100 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojan kanssa.

M50+

Vierailija
28/100 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, mutta tyttöystäväni kyllä.

Meni tosin niin päin että toinen mies pelehti tyttöystäväni kanssa joka on asiakaspalvelutehtävissä.

Ja työajaksi tuo on pakko laskea koska vaimo oli ilmoittanut olevansa kokouksessa.

Kokouksen asialistalla oli mm parisuhteen tulevaisuus ja päätös oli yksimielinen.

Vierailija
29/100 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä IT alan mies kävi mun luona panemassa usein kun oli lähistöllä asiakaskäynneillä. Kivaa oli 😊

Vierailija
30/100 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut aika montaakin prostituoitua ja ihan heidän työajallaan.

Vierailija
31/100 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joituin käymään tyttäreni koululla. Siellä sitten välitunnilla pääsin panemaan tyttäreni luokanopttajaa.

Miten ihmeessä tää meni? Opettajajahan menettäs maineen hetkessä tosta.Mua opettajana hirvittäs ja pelottas kympillä koulussa seksiä harrastaa koska potkut tulis varmasti jos kiinni jöis. Teitkö itse selkeän aloitteen vai miten?

Vierailija
32/100 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lentoemäntää voi panna hänen työajallaan? Lentokoneen vessassako?

Vierailija
33/100 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tää meni? Opettajajahan menettäs maineen hetkessä tosta.Mua opettajana hirvittäs ja pelottas kympillä koulussa seksiä harrastaa koska potkut tulis varmasti jos kiinni jöis. Teitkö itse selkeän aloitteen vai miten?

Unessa kaikki on mahdollista.

Vierailija
34/100 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella mennyt näköjään fantasian puolelle. En kyllä ikinä panisi ex tempore jotain random tyyppiä. Tiedä minkä taudin saisi. Vai oletteko varautuneet kaikkeen ja aina kondomi lompsassa/ käsilaukussa?

Vierailija
35/100 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin rahapulassa pankinjohtajalta kysyäkseni voiko maksua siirtää. Kävi laittamassa oven lukkoon ja istahti pöydälle, otti hametta ylös, pillu näkyi heti kun ei ollut pikkuhousuja ollenkaan. Hän levitti jalkansa ja määräys tuli nussi ja satsit sisääni. Näin tein saimme samaanaikaan orkut, johtaja naureskeli ja tuumasi, on sinulla yksi pano suoritettu.

Vierailija
36/100 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pantu ja olen pannut...

M48

Vierailija
37/100 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiakaspalvelija tämäkin. Yrittäjää hänen firmassaan.

Vierailija
38/100 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarinoita kehiin hei

Vierailija
39/100 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kuutta eri tarjoilijaa työajalla, en tietystikään yhtä aikaa. Tämä tapahtui niiden vuosien aikana, kun olin ko. raflan ravintolapäällikkönä.

Vierailija
40/100 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 julkkisnaista eri aloilta tinderin kautta pantu