Onko kukaan pannut jonkin alan asiakaspalvelijaa tämän työajalla?
Esimerkiksi hierojalla tai terveydenhoitajalla,myyjät vaatekaupoissa esim jne? ? Kävin tänään hieronnassa ja oli venäläistaustainen oikein hyvännäköinen keskiikäinen nainen ja väkisinhän siinä alkoi alapää innostumaan välillä nuorella miehellä. Ei kuitenkaan johtanut mihinkään pienestä sanattomasta vihjailustani huolimatta
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin väsynyt aihe. Oliko pakko tämäkin tonkia esiin?
Täälläkö vanhoja ketjuja??? Älä naurata, 5 vuotta ei ole aika eikä mikään
Prostituutio on asiakaspalvelija ja kun tarjoaa palveluitaan, hän on töissä. Olen, useasti.
uusia kokemuksia löytyy varmasti. Kertokaa :)??
Tyttöystävä oli aikanaan vilkkaan 23.00 saakka auki olevan kesäravintolan myyjänä iltavuorossa toisessa kaupungissa joten näimme vain viikonloppuisin.
Tulin perjantaina hakemaan sitä hyvissä ajoin ja kerran se tyhjensi pussit käsin ahtaassa takahuoneen varastokopissa kun menkkojen takia ei mielestään voinut harrastaa seksiä tulevana viikonloppuna.
Ehkä tuon voisi laskea vaikka kysymys taisikin olla ad-hoc seksistä jonkun random asiakaspalveluduunissa olevan kanssa siltä seisomalta (pun intended).
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä oli aikanaan vilkkaan 23.00 saakka auki olevan kesäravintolan myyjänä iltavuorossa toisessa kaupungissa joten näimme vain viikonloppuisin.
Tulin perjantaina hakemaan sitä hyvissä ajoin ja kerran se tyhjensi pussit käsin ahtaassa takahuoneen varastokopissa kun menkkojen takia ei mielestään voinut harrastaa seksiä tulevana viikonloppuna.
Ehkä tuon voisi laskea vaikka kysymys taisikin olla ad-hoc seksistä jonkun random asiakaspalveluduunissa olevan kanssa siltä seisomalta (pun intended).
Yksikään vilkas kesäravintola ei mene kiinni jo klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa panin naislääkäriä kun vuoroa vaihdoimme. Yksi osasto oli suljettu ja sinne menimme. Niin etttä kumpikin oltiin tavallaan asiakaspalvelijoita. Toisella kertaa pantiin sairaalan kirjastossa, mutta sillä kertaa se ei ollut ihan työaikaa.
Mä olen kanssa päässyt panemaan sairaalassa ( potilaana) ollessani paria hoitajaa.
Minunkin kullillani on yksi sairaanhoitaja ratsastellut. Ovi oli lukittuna, leikkauksen jälkeen.
Grillimyyjää panin grillikopin takana. Menin syötyäni sinne kuselle ja myyjä tuli tupakalle. Katseli kun lorottelin ja imi röökiä. Sitten julisti että sitten on hönen vuoro, veti collegehousut polviin ja kusi tahallaan niin etä näin kaiken. No, kulli oli jo kovana ja kortsuja mukana niin roskista vasten takaapäin todella satunnainen ja nopea pano.
Kuinka? kirjoitti:
Miten lentoemäntää voi panna hänen työajallaan? Lentokoneen vessassako?
Minuakin nämä jutut vähän epäilyttää, miten lentoemäntää tai vaikka lääkäriä voi panna työajalla
Lentoemännät ovat kyllä kauniita, hoikkia, tyylikkäitä naisia ja varmaan moni heistä fantasioi
Työterveyden hoitaja imi munaa. Olin työtapaturman johdosta polvileikkauksessa ja sen näyttämässä omatoimisen kuntoutumisen etenemistä. Olin jollain pöydällä selällään ja verkkarit jalassa. Hoitajan tissit painautui sopivasti alavatsaa vasten, jolloin kulli napsahti kovaksi saman tien. Hän oli hetken aikaa, kuin ei olisi huomannut koko kohoumaa verkkareissa. Sanoin vitsillä, että saa senkin kuntoutusta arvioida, jos haluaa. Hoitaja katsoi minua vinosti, veti housut sen verran alas, että sai jo täysillä seisovan kyrvän esiin. Runkkasi jonkin aikaa ja alkoi imeä samalla pumpaten päällä. Mällit lensi nopeasti hoitajan suuhun. Kun kysyin mahdollisuudesta antaa vastapalvelus joskus myöhemmin, niin vastaus oli, että ei tarvi, taloa tarjoaa tällä kertaa. Kyseessä tunnettu työterveystalo, mutta jätetään nimi mainitsematta.
Toinen kerta oli, kun olin työmatkoilla. Kun olin toista kertaa samassa paikassa, niin ravintolan vuoropäällikkö tms. tunnisti minut ja tuli juttelemaan. Seuraavana päivänä huomasi minut taas ja kysyi, haluaisinko käydä bissellä illemmalla kun hänellä vuoro loppuu. Mikäs siinä. Odotin sovitussa paikassa olutta siemmaillen. Nainen tuli, sanoi, että skippaa bissen tällä kertaa. Paikka olikin melkein hänen asunnon vieressä. Hän pyysi mukaan kun vaihtaa vaatteet rennompiin. Kun päästiin pieneen huoneistoon, niin pyysi istumaan nojatuoliin. Nainen vaihtoi vaatteet, otti tyynyn ja tuli jalkojeni välin ja kysyi kiusoitteleva ilme katsvoillaan, että sopiiko, jos hän hiukan tyydyttää vakioasiakasta suullaan. Mikäs siinä. Pudotin housut alas ja siinä istuessa nautin silmät kiinni huikean suihinottajan taidoista. Sitten nainen ilmoitti tarvitsevansa kunnon nussintaa. Naitiin aamuun asti. Nainen sanoi myöhemmin, että oli hermot mennyt pitkään kuivaan kauteen, kun työ vie kaiken ajan, ettei ehdi tutustua kunnolla keneenkään.
Naispappia, tosin ne on tavallaan kokoajan töissä.
Vierailija kirjoitti:
Työterveyden hoitaja imi munaa. Olin työtapaturman johdosta polvileikkauksessa ja sen näyttämässä omatoimisen kuntoutumisen etenemistä. Olin jollain pöydällä selällään ja verkkarit jalassa. Hoitajan tissit painautui sopivasti alavatsaa vasten, jolloin kulli napsahti kovaksi saman tien. Hän oli hetken aikaa, kuin ei olisi huomannut koko kohoumaa verkkareissa. Sanoin vitsillä, että saa senkin kuntoutusta arvioida, jos haluaa. Hoitaja katsoi minua vinosti, veti housut sen verran alas, että sai jo täysillä seisovan kyrvän esiin. Runkkasi jonkin aikaa ja alkoi imeä samalla pumpaten päällä. Mällit lensi nopeasti hoitajan suuhun. Kun kysyin mahdollisuudesta antaa vastapalvelus joskus myöhemmin, niin vastaus oli, että ei tarvi, taloa tarjoaa tällä kertaa. Kyseessä tunnettu työterveystalo, mutta jätetään nimi mainitsematta.
Toinen kerta oli, kun olin työmatkoilla. Kun olin toista kertaa samassa paikassa, niin ravintolan vuoropäällikkö tms. tunn
Sitten heräsit savet housussa ja mietit pitäiskö käydä ostamassa lisää keskikaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Grillimyyjää panin grillikopin takana. Menin syötyäni sinne kuselle ja myyjä tuli tupakalle. Katseli kun lorottelin ja imi röökiä. Sitten julisti että sitten on hönen vuoro, veti collegehousut polviin ja kusi tahallaan niin etä näin kaiken. No, kulli oli jo kovana ja kortsuja mukana niin roskista vasten takaapäin todella satunnainen ja nopea pano.
Oliko miesmyyjä?
Vierailija kirjoitti:
Toinen kerta oli, kun olin työmatkoilla. Kun olin toista kertaa samassa paikassa, niin ravintolan vuoropäällikkö tms. tunn
Oliko tuo hoitaja nuori ja kaunis? Vai sitten joku vähän vanhempi mummo-murmeli? Toivottavasti nuori ja kaunis, niin säilyy hohto hienossa kertomuksessa. Minkälainen mies pitää olla, että tuollaista tapahtuu? Minkälainen olet itse? Mua vaan alkaa ihmetyttämään, kun naisia kyllä osuu kohdalle hyvin, mutta harvoin mikään johtaa mihinkään tuollaiseen romanttiseen. Mulla ongelma, ettei keksi mitään kivaa sanottavaa nais-ihmisille...
Vierailija kirjoitti:
thaihierojalla olen ajatellut käydä jossakin vaiheessa mutta nuo panokokemuksetkin ovat osittain paskaa riippuu tietty paikasta
Harmillisesti Suomessa nuo thaihierojat ovat suurimmalta osaltaan varsin surkeita, pitäisi mennä Thaikkuihin taas saadakseen taitavan hieronnan.
Vierailija kirjoitti:
miten olette päätyneet panemaan hierojaa ? Vinkkejä miten voisi ehdottaa seksiä em. tilanteessa
Vinkki: jos naishieroja annat tämän tehdä aloitteen. Jos mieshieroja teet itse aloitteen.
Tää on niin väsynyt aihe. Oliko pakko tämäkin tonkia esiin?