Onko kukaan pannut jonkin alan asiakaspalvelijaa tämän työajalla?
Esimerkiksi hierojalla tai terveydenhoitajalla,myyjät vaatekaupoissa esim jne? ? Kävin tänään hieronnassa ja oli venäläistaustainen oikein hyvännäköinen keskiikäinen nainen ja väkisinhän siinä alkoi alapää innostumaan välillä nuorella miehellä. Ei kuitenkaan johtanut mihinkään pienestä sanattomasta vihjailustani huolimatta
Kommentit (100)
Thaihierojaa pantu useamman kerran...mutta eiköhän se kuulu niillä ihan asiaspalveluun ja normaaliin työkuvaan....ehkä ei siis voida laskea...
thaihierojalla olen ajatellut käydä jossakin vaiheessa mutta nuo panokokemuksetkin ovat osittain paskaa riippuu tietty paikasta
Hierojaa ,erästä asiakaspalvelijaa, taksikuskia siis naispuolista,työnantajan rouvaa
Sairaalassa panin naislääkäriä kun vuoroa vaihdoimme. Yksi osasto oli suljettu ja sinne menimme. Niin etttä kumpikin oltiin tavallaan asiakaspalvelijoita. Toisella kertaa pantiin sairaalan kirjastossa, mutta sillä kertaa se ei ollut ihan työaikaa.
miten olette päätyneet panemaan hierojaa ? Vinkkejä miten voisi ehdottaa seksiä em. tilanteessa
Naistaksikuskia taksissa kotimatkalla, Naismuusikkoa keikalla takahuoneessa, Kerrossiivoojaa kotonani, Armeijassa sotkutätiä lapin leirillä ja jos lasketaan suikkari niin eräs tuttu otti marketin sosiaalitilan vessassa.
Turvatarkastajaa lentoasemalla. Oli tosin kollega, oltiin molemmat työvuorossa. Piipahdettiin yhdessä "tauolla", eli legendaarisessa Cesars ravintolan invavessassa. Se karsina on perimätiedon mukaan nähnyt vuosien varrella yhtä sun toista.
Työkaveria olen pannut työajalla. Myös erästä rekkakuskia hänen työajallaan.
Kertokaa lisää ! Itse panin erästä nuorta nättiä baarimikkoa baarin takapihalla
4 etapilla lahdentien varressa ottanut takakonttiin ja imenyt samaan aikaan. Kaikki oltiin +40 miehiä
Parturikampaajaa. Mainitsinkin jo tuossa kiihottavimpia kokemuksia langassa
Terve!
Kyllä minulle useasti on käynyt niin että asiakaspalvelijan kanssa on seksiin päädytty. Ainakin lääkärin, terveydenhoitajan, myyjän, hierojan, opettajan, autokoulun opettajan, lentoemännän, konduktöörin, siivoojan, baarimikon, kiinteistövälittäjän, poliisin, taxikuskin, sirkustaiteilijan ja uimavalvojan, vain muutaman mainitakseni, kanssa olen seksihommiin päätynyt heidän työajallaan.
Viimeisin tapaus kävi viime viikolla kun olin sovittamassa uutta pukua. Minua oli palvelemassa nuori neito ja hän toi minulle uusia puvun takkeja suoraan sovituskoppiin. Tietysti hän raotti kopin ovea hetkellä jolla juuri olin riisunut housuni ja koska en alushousuja tykkää käyttää niin hän näki suuren (23/16) penikseni roikkumassa pienessä puoliheijarissa. Selvästi teki vaikutuksen, koska ei saanut silmiänsä irti ja tilannetajuisena miehenä vinkkasinkin hänet koppiin. Harrastimme noin puoli tuntia todella kiihkeää seksiä jonka aikana neito sai useita orgasmeja. Sen jälkeen jatkoimme sovitusta kuin mitään ei olisi tapahtunut vaikkakin neidon posket punottivat aikalailla ;)
M57
Vierailija kirjoitti:
Naistaksikuskia taksissa kotimatkalla, Naismuusikkoa keikalla takahuoneessa, Kerrossiivoojaa kotonani, Armeijassa sotkutätiä lapin leirillä ja jos lasketaan suikkari niin eräs tuttu otti marketin sosiaalitilan vessassa.
Kerro lisää tosta taksikuskista miten päätyy tollaseen? Mielessä on käynyt usein ehdottaa naistaksikuskille mutta pelkään että suuttuu lähentelystä
Vierailija kirjoitti:
Terve!
Kyllä minulle useasti on käynyt niin että asiakaspalvelijan kanssa on seksiin päädytty. Ainakin lääkärin, terveydenhoitajan, myyjän, hierojan, opettajan, autokoulun opettajan, lentoemännän, konduktöörin, siivoojan, baarimikon, kiinteistövälittäjän, poliisin, taxikuskin, sirkustaiteilijan ja uimavalvojan, vain muutaman mainitakseni, kanssa olen seksihommiin päätynyt heidän työajallaan.
Viimeisin tapaus kävi viime viikolla kun olin sovittamassa uutta pukua. Minua oli palvelemassa nuori neito ja hän toi minulle uusia puvun takkeja suoraan sovituskoppiin. Tietysti hän raotti kopin ovea hetkellä jolla juuri olin riisunut housuni ja koska en alushousuja tykkää käyttää niin hän näki suuren (23/16) penikseni roikkumassa pienessä puoliheijarissa. Selvästi teki vaikutuksen, koska ei saanut silmiänsä irti ja tilannetajuisena miehenä vinkkasinkin hänet koppiin. Harrastimme noin puoli tuntia todella kiihkeää seksiä jonka aikana neito sai useita orgasmeja. Sen jälkeen jatkoimme sovitusta kuin mitään ei olisi tapahtunut vaikkakin neidon posket punottivat aikalailla ;)
M57
Kerro toki miten nuo muut tilanteet menny ja miten voi edes päätyä panemaan jotain asiakaspalvelijaa. Ekana tulisi mieleen että saa syytteen ja lentää ulos kaupasta jos myyjälle jotain vihjailee. Kertokaa te kans jotka ootte pannu esim parturia että miten ihmeessä?
Henkilökemiat ne ratkaisee, niin parturikampaamos ku muuallakin.
Olen pannut nuoren ja reippaan sijoitusneuvojan kanssa. Olin sopinut tapaamisen työajan jälkeen ja koska ei sen tyrkkyfirman palvelut edes kiinnostaneet ja koska kaveri osasi vain ennaltasovitut lätinät, eikä tajunnut oikeasti mitään talous- tai sijoitusasioista, päätin flirtata vähän ja lopetin vasta kun poitsu näki vähän vaivaa asiakastyytyväisyyden eteen. Markkinointiponnisteluista huolimatta ei tehty arvopaperikauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Terve!
M57
Höpöhöpö
Kyllähän sitä tuli pantua yhtä thai-hierojaa hänen työajallaan. Ihan paneutui työhönsä loistavasti!