Mieheni haluaa imeä munaa, sallinko?
Kiihottava ajatus, että saisi katsella kahden miehen homoilevan edessäni. Mitä ajattelet asiasta?
Kommentit (84)
En suostuisi. Tosin minua ajatus ei kiihottaa. Olen tosi mustasukkainen miehestäni. En halua hänen puuhailevan mitään kenenkään muun, kuin minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottava ajatus, että saisi katsella kahden miehen homoilevan edessäni. Mitä ajattelet asiasta?
Nyt ei joku nastaa. Siis miehesi haluaa imeä miehen mulkkua; kuten otsikossa. Vai Sinä haluaisit nähdä hänet lutkuttavan mulukkua
Mua Kiihottais jos mieheni ottaisi toiselta mieheltä suihin. Mielellään laukeamiseen asti.
Kaiken kruunaisi että vieras viellä panis miestäni ja laukeisi suoleen.
n39
Miehet ottaisivat toisiltaan suuhun ja sinä työntäisit sormen molempien hyvin rasvattuun anukseen
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan, mukavaa varmaan itsellesikin kun saat sen jälkeen kahta samaan aikaan.
Eihän siitä ollut kyse. Mies imee munaa ja sillä selvä. Nainen on edelleen vain oman miehensä kanssa.
Kyllä kannattaa. Meillä sitä harrastetaan kyllä. Mies saa touhuilla toisen miehen kanssa.. imeä ja panna molemminpuolin.. ja sitä on kyllä kiimaista seurata vieressä. Ja kyllä mukaan saa osallistua myöskin. ;).
kaikki tykkää kirjoitti:
Kyllä kannattaa. Meillä sitä harrastetaan kyllä. Mies saa touhuilla toisen miehen kanssa.. imeä ja panna molemminpuolin.. ja sitä on kyllä kiimaista seurata vieressä. Ja kyllä mukaan saa osallistua myöskin. ;).
Kuinka osallistut? Työnteletkö sormea vapaana olevaan anukseen?
Vitsi että oon kauan haaveillut olevani pariskunnalle kuvatunlainen kolmaspyörä.. Ootteko harkinnut tapaavanne ketään uutta kivaa kaveria?
-M29
kaikki tykkää kirjoitti:
Suonikas kyrpä tuntuu suussa tosi hyvältä ja miehet ottaa nussimisen tosissaan. Lisäksi miesten välinen seksi on paljon rajumpaa ja tyydyttävämpää kuin naisen kanssa.
En ottaisi miehen kalua suuhuni, pahaa teki jo kiima limasen kalun eunkkaus paljaalla kädellä . M43
Miten tämä luonnoton homoilu ja paskaisen persereijän tonkiminen kyrvällä liittyy VAUVOIHIN?
Jos saisin katsella vieressä kun miehet touhuavat, itse voisin samalla käyttää dildoa sisälläni
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla bi. Jos olisin nainen antaisin kenkää miehelle persuukselle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa toi vieraan miehen munan imeminen vähän sairaalta heteromiehelle, homot ovat sitten eri juttu. Bi-miehet ovat kaikkein pahimpia, panevat kaikkea, mikä liikkuu. Naisella on tollasen kanssa yli 80 prosentin todennäkösyys tulla petetyksi.
Tuntusi siltä, että mies on bi. Heivaa se ja ota kunnon isomulkkunen hetero punaniska paneen. Ei mitään valkokaulusnörttiä vaan aito raksamies, niin johan pimppi tykkää.
Mulla on sellanen "aito" raksamies kotona. Panee silloin kun ei ole joku paikka kipee, yleensä pitää hieroa hartioita ja herätellä puolinukkuvaa ukkoa ysiltä illalla että pantaisko. Hyvä kroppahan sillä on ja ikää on vasta 27, mutta ei raksamies mikään unelmapanokone ole. Rynkyttää takaapäin ja sitten nukahtaa heti kun on tullu. Entinen valkokaulusnörtti( ?!) sentään jaksoi panna ja siltä sain parhaat orkut.
Itse olen aviossa vielä....BI-mies....vaimoni hyväksyy toisen miehen kanssa sexin silloin tällöin.
Olen käynyt Hesan "homokuppiloissa" silloin tällöin.......ja olen saanut aina seuraa ja kyllä täytyy
sanoa, että paljasterskaisen munan imeminen/imettäminen on qutaa.....oooohhhhh...
Kaikki blondeja.