Mieheni haluaa imeä munaa, sallinko?
Kiihottava ajatus, että saisi katsella kahden miehen homoilevan edessäni. Mitä ajattelet asiasta?
Kommentit (84)
onko olemassa jotain sivustoa vain näille homojutuille? tuntuu että näitä tursuaa joka puolelta, jos et ole nykyään homo, olet jotenkin omituinen ja vähemmistössä!!!!!!
Kunnin PerSu käsittely kiinnostaisi kyllä ja saa tulla kaikki katsomaan jos kiihottaa. Tuota perseestä suoraan suuhun olen harjoitellut kurkulla ja se on tosi kiihottavaa, mutta vielä kiihottavampaa olisi jos mies ensin laskisi lastinsa suoleeni ja sen jälkeen antaisi minun imeä viimeiset mehut.
Vierailija kirjoitti:
onko olemassa jotain sivustoa vain näille homojutuille? tuntuu että näitä tursuaa joka puolelta, jos et ole nykyään homo, olet jotenkin omituinen ja vähemmistössä!!!!!!
Taitaa kuitenkin vähän kiihottaa vai miksi olet tässä ketjussa..
Tuommoiset aloitukset eivät kuulu tälle palstalle. Ihan kahjoa porukkaa.
Meiilä ihan normaalia toimintaa. Mies tykkää katsoa, kun vieras mies panee minua. Mieheni nuolee ja imee meidät molemmat puhtaiksi aktin jälkeen. Hän kiihottuu ja pitää siitä. Monesti hän loppujen lopuksi myös panee minua.
Mä annoin miehelleni luvan pomoni kullia imeä. Itselläni oli suhde kiihotti kun mun työtuolilla imi samaa mitä minäkin imin.
Hanki Alpha rakastaja ja laita miehesi alistumaan hänelle. Saa imeä rakastajasi munaa.
Jos se kiihottaa ja saa sulla seisomaan, niin voithan kokeilla. Jokainen homomies vapauttaa naisia muille markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksista päätellen vastauksista on homoja 99%.
99% on haaveilua! Runkkarit tumputtaa ja kirjoittelee näitä juttuja! Se jo paljastaa nämä kuvitelmiksi, kun joka tarinasta löytyy iso tai kookas muna!
Haluaisin imeä ja niellä miel.ukm turun seutu,nuolisin myös nussittua pillua,ilmoittele,otan yht.
No jos mies saa imeä munaa niin vataavasti sä saat nuolla pillua. Nelistään on tosi kivaa jos kaikki on bissejä. On tarjolla paljon aukkoja ja tuplapanoja. Dildot vaan mukaan ja kaikille lovense peräaukkoon. <3
Tietenkin sallit. Mies ei voi olla ehjä, kokonainen ja hyvinvoiva, mikäli ei saa harrastaa homoseksiä.